Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
  1. #31
    Lainaa (Baltic @ Tammi. 25 2008,12:03) kirjoitti
    Justiinsa tuo !!!
    Bladen Vince-vaimentimeen valmiiksi hitsattu ei ollut ihan tuollainen, mutta sama idea.. Tukkia ja kadottaa tehot
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  2. #32
    Omassa '05 Bladessa säädön jälkeen 152,6hp takakumilta. Ja pyörästä löytyy PowerCommander, Simota filtterit ja Aratan slipari. Paikkana BikeDoctor, ja kehuivat vielä että hyvä tulos oli, tosin tuo penkki ei taida kovin optimistinen ollakaan.



    ex: SuperDuke
    ex: CBR1000RR
    ex: GSX-R600
  3. #33
    Lainaa (Eskola @ Tammi. 26 2008,22:41) kirjoitti
    Omassa '05 Bladessa säädön jälkeen 152,6hp takakumilta. Ja pyörästä löytyy PowerCommander, Simota filtterit ja Aratan slipari. Paikkana BikeDoctor, ja kehuivat vielä että hyvä tulos oli, tosin tuo penkki ei taida kovin optimistinen ollakaan.
    Juu se taitaa olla yksi tämän maan tiukimmista dynoista! Erinomainen tulos -05 mallille sliparilla!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  4. #34
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 23 2008,18:46) kirjoitti
    Ainakin Vincen vaimentajassa (samaiseen -06 Bladeen) oli killerin _lisäksi_ reikälevy keskellä putkea, jossa oli 5-8 pienehköä reikää En voinut millään käsittää miksi ne oli sinne sellaisen laittanut, koska suurin osa sen sinne epähuomiossa jättää. Ja tehot tippuu taatusti vakiosta.

    Vincen tapauksessa vaan joutui purkamaan ja uudelleen kasaamaan/niittaamaan koko vaimentajan, että ko. reikälevyn sai pois. Eli suurin osa ei sitä edes saisi pois.
    Itsekin huomasin, että 1000RR vincessä oli reikälevy keskellä vaimenninta. Poistin sen purkamatta, "hakkasin" teroitetulla pitkällä meisselillä reunoista irti, onneksi oli aika heppoista peltiä. 10 kawan vastaavassa sliparissa ei tukosta ollut.
    Piti muuten aika hauskaa ääntä (kolinaa) se vincen slipari, jos killerin kiinnitys reiässä ei ollut pulttia tukkeena (ilman killeriä). Hetken luulin, että hakatessani tukosta irti oli sisuksetkin irronneet ja kolisivat, joten irroitin änkkärin ja heiluttelin sitä mutta kunnossahan se oli. Killerin reikä umpeen, niin sitten kuullosti normaalilta.
  5.  
  6. #35
    Lainaa (olli99 @ Tammi. 28 2008,22:58) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 23 2008,18:46) kirjoitti
    Ainakin Vincen vaimentajassa (samaiseen -06 Bladeen) oli killerin _lisäksi_ reikälevy keskellä putkea, jossa oli 5-8 pienehköä reikää * *En voinut millään käsittää miksi ne oli sinne sellaisen laittanut, koska suurin osa sen sinne epähuomiossa jättää. Ja tehot tippuu taatusti vakiosta.

    Vincen tapauksessa vaan joutui purkamaan ja uudelleen kasaamaan/niittaamaan koko vaimentajan, että ko. reikälevyn sai pois. Eli suurin osa ei sitä edes saisi pois.
    Itsekin huomasin, että 1000RR vincessä oli reikälevy keskellä vaimenninta. Poistin sen purkamatta, "hakkasin" *teroitetulla pitkällä meisselillä reunoista *irti, onneksi oli aika heppoista peltiä. 10 kawan vastaavassa sliparissa ei tukosta ollut.
    Piti muuten aika hauskaa ääntä (kolinaa) se vincen slipari, jos killerin kiinnitys reiässä ei ollut pulttia tukkeena (ilman killeriä). Hetken luulin, että hakatessani tukosta irti oli sisuksetkin irronneet ja kolisivat, joten irroitin änkkärin ja heiluttelin sitä mutta kunnossahan se oli. Killerin reikä umpeen, niin sitten kuullosti normaalilta.
    Itsekin tuota hakkaamista ehdotin, mutta pyörän omistaja otti varman päälle ja purki vaimentajan. Oli se sinne ihan kunnolla hitsattu kiinni, joten vahingot olisivat olleet hakkaamalla hyvinkin mahdollisia!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12