Bladen Vince-vaimentimeen valmiiksi hitsattu ei ollut ihan tuollainen, mutta sama idea.. Tukkia ja kadottaa tehot(Baltic @ Tammi. 25 2008,12:03) kirjoitti
![]()
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Omassa '05 Bladessa säädön jälkeen 152,6hp takakumilta. Ja pyörästä löytyy PowerCommander, Simota filtterit ja Aratan slipari. Paikkana BikeDoctor, ja kehuivat vielä että hyvä tulos oli, tosin tuo penkki ei taida kovin optimistinen ollakaan.
ex: SuperDuke
ex: CBR1000RR
ex: GSX-R600
Juu se taitaa olla yksi tämän maan tiukimmista dynoista! Erinomainen tulos -05 mallille sliparilla!(Eskola @ Tammi. 26 2008,22:41) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Itsekin huomasin, että 1000RR vincessä oli reikälevy keskellä vaimenninta. Poistin sen purkamatta, "hakkasin" teroitetulla pitkällä meisselillä reunoista irti, onneksi oli aika heppoista peltiä. 10 kawan vastaavassa sliparissa ei tukosta ollut.(Tylyttäjä @ Tammi. 23 2008,18:46) kirjoitti
Piti muuten aika hauskaa ääntä (kolinaa) se vincen slipari, jos killerin kiinnitys reiässä ei ollut pulttia tukkeena (ilman killeriä). Hetken luulin, että hakatessani tukosta irti oli sisuksetkin irronneet ja kolisivat, joten irroitin änkkärin ja heiluttelin sitä mutta kunnossahan se oli. Killerin reikä umpeen, niin sitten kuullosti normaalilta.
Itsekin tuota hakkaamista ehdotin, mutta pyörän omistaja otti varman päälle ja purki vaimentajan. Oli se sinne ihan kunnolla hitsattu kiinni, joten vahingot olisivat olleet hakkaamalla hyvinkin mahdollisia!(olli99 @ Tammi. 28 2008,22:58) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***