Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 58:een 58:sta
  1. #31
    Honda voitti testin kokonaisuudessaan. Tuossa jotain suorituskyky tietoja.
    Lap times (Almeria);
    H - 1.46.782
    K - 1.46.975
    Y - 1.48.348
    S - 1.48.455

    Power;
    K - 170.53
    S - 167
    Y - 162.3
    H - 162.29

    Speed
    Y - 184.01
    K - 183.63
    S - 182.74
    H - 179.02

    1/4 mile
    H - 10.32
    Y - 10.57
    K - 10.61
    S - 10.61

    Roll on 40-120mph
    H- 10.8
    Y- 11.65
    S-11.75
    K-13.15

    0-100mph
    H-5.41
    S-5.71
    K-5.92
    Y-6

    0-170mph
    H-15.46
    S-16.58
    K-16.84
    Y-17.43



  2. #32
    Kiitos kawa zx10:lle.

    Kerrankin testi, josta on turhat löpinät jätetty pois
    .
  3. #33
  4. #34
    Lainaa (kawa zx10 @ Helmi. 07 2008,08:09) kirjoitti
    Tuon mukaan Honda on kukko tänä vuonna.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  5. #35
    Mitenkäs toi roll on on selitettävissä. Eiks yammussa ollut se paska alaväänto.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  6. #36
    Lainaa (Toippari @ Helmi. 07 2008,11:43) kirjoitti
    Mitenkäs toi roll on on selitettävissä. Eiks yammussa ollut se paska alaväänto. *
    Ja vähiten tehoa, mutta silti huippuja eniten
  7. #37
    Lainaa (Toippari @ Helmi. 07 2008,11:43) kirjoitti
    Mitenkäs toi roll on on selitettävissä. Eiks yammussa ollut se paska alaväänto. *
    Ikävä kyllä muutkin on mennyt siihen suuntaan, vaikka katupyörissä alavääntö on hauskaa!

    Suzukin konekin muuttui K6 -> K7 selvästi enenmän kierroskoneeksi.

    Taitaa olla niin, että alkaa olemaan kohta kaikissa kilokyykyissä paska alavääntö, kun tuo kierrosaika ja huipputehon tavoittelu on tullut liian tärkeäksi kriteeriksi pyörän kehittelyssä, näin katumotoristin näkökulmasta..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  8. #38
    Laitetaas vähän mittaustuloksia esiin.



    Voidaan kyllä silti pitää että Kawa on paras kun siinä on eniten tehoa ja luonnettakin löytyy...



    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
  9. #39
    Lainaa (Mosse @ Helmi. 07 2008,13:09) kirjoitti
    Voidaan kyllä silti pitää että Kawa on paras kun siinä on eniten tehoa ja luonnettakin löytyy... *
    Kyllä. Ne mainostetut 200hp antoi voiton... niin, vain jarrutustestissä.

    ***

    Tuon testin perusteella tuntuisi olevan aika erilaisia mopoja 1000cc kyykyt tälle vuodelle. Ilmeisen onnistunut tuo uusi Honda, panostettu muuhunkin kuin huipputehoon.
  10. #40
    Lainaa (Turder @ Helmi. 07 2008,14:24) kirjoitti
    Lainaa (Mosse @ Helmi. 07 2008,13:09) kirjoitti
    Voidaan kyllä silti pitää että Kawa on paras kun siinä on eniten tehoa ja luonnettakin löytyy... *
    Kyllä. Ne mainostetut 200hp antoi voiton... niin, vain jarrutustestissä. *

    ***

    Tuon testin perusteella tuntuisi olevan aika erilaisia mopoja 1000cc kyykyt tälle vuodelle. Ilmeisen onnistunut tuo uusi Honda, panostettu muuhunkin kuin huipputehoon.
    Aivan! Ulkonäköön...
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  11. #41
    08 Blade osottautui juuri niin hyväksi kuin arveltiinkiin, eli jatkaa 06/07 mallien hyvää käsiteltävyyttä ja ajo-ominaisuuksia + lisää muskelia koneeseen. Yllättävän paljon eroa kierrosajoissa kun niin huippu kuin gigserikin jäi jo 2 sec (tosin pitänee vielä odotella raportteja muiltakin radoilta). Tämä tekee uuden pyörän hankinnan mielenkiintoiseksi, tosin Blade ei oikein näytä omaan silmään kaikista houkuttelivammalta --> musta pitäisi nähdä luonnossa niin saisi paremman käsityksen (vois olla hieno Repsol-värityksellä??). Vidun pyöräkuume
  12. #42
    Lainaa (Tomber @ Helmi. 09 2008,20:09) kirjoitti
    08 Blade osottautui juuri niin hyväksi kuin arveltiinkiin, eli jatkaa 06/07 mallien hyvää käsiteltävyyttä ja ajo-ominaisuuksia + lisää muskelia koneeseen. Yllättävän paljon eroa kierrosajoissa kun niin huippu kuin gigserikin jäi jo 2 sec (tosin pitänee vielä odotella raportteja muiltakin radoilta). Tämä tekee uuden pyörän hankinnan mielenkiintoiseksi, tosin Blade ei oikein näytä omaan silmään kaikista houkuttelivammalta --> musta pitäisi nähdä luonnossa niin saisi paremman käsityksen (vois olla hieno Repsol-värityksellä??). Vidun pyöräkuume
    Joo kannattaa odotella muitakin testejä vielä, esimerkikisi Motociclismo:n ratatestissä kierrosajat oli hyvinkin erillaiset:
    1.Kawasaki zx10r: 1.43.043
    2.Suzuki gsx-r 1000: 1.43.664
    3.Honda fireblade: 1.43.801
    4.yamaha r1: 1.43.986

    Honda on kuitenkin luultavasti kaikissa katutesteissä kärjessä, Kawasaki on liian äärimmäinen monille kuten yleensä.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  13. #43
    Nyt viimeistään kawa-uskovaiset voivat luopua luulostaan, että kawa olisi täksi vuodeksi rakentanut ylivertaisen laitteen Ihan normisettiä näyttäis olevan, eli pärjää ihan siinä missä muutkin kilpailevat japsit.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  14. #44
    Lainaa (Tomber @ Helmi. 09 2008,20:09) kirjoitti
    08 Blade osottautui juuri niin hyväksi kuin arveltiinkiin, eli jatkaa 06/07 mallien hyvää käsiteltävyyttä ja ajo-ominaisuuksia + lisää muskelia koneeseen. Yllättävän paljon eroa kierrosajoissa kun niin huippu kuin gigserikin jäi jo 2 sec (tosin pitänee vielä odotella raportteja muiltakin radoilta). Tämä tekee uuden pyörän hankinnan mielenkiintoiseksi, tosin Blade ei oikein näytä omaan silmään kaikista houkuttelivammalta --> musta pitäisi nähdä luonnossa niin saisi paremman käsityksen (vois olla hieno Repsol-värityksellä??). Vidun pyöräkuume *
    Kuten on tiedossa, ajat vaihtelee voimakkaasti testistä toiseen. Jonkun pyörän välitykset yms sopii aina tietylle radalle parhaiten. Kuskin ajotyyli vaikuttaa varmaan lähes yhtä paljon, toiselle sopii toinen pyörä paremmin.

    Honda vaikuttaa silti mielestäni parhaalta paketilta kaudelle -08, niin moottorin kuin rungon sekä alustan osalta.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  15. #45
    Lainaa (Zuhnu99 @ Tammi. 31 2008,20:10) kirjoitti
    Tollanen "tulilada" RR8 tuli tilattua *. Väri on Graphite Black (with Candy Glory Red). Tulloo vasta jossain huhtikuun paikkeilla *. Näytti ens. alkuun kuvissa rumalta, mutta jotenkin vaan se pikku hiljaa on alkanut miellyttää silmää. Ja mitä se haittaa, jos se on ruma, kun oma naamakin näyttää . Ainoa mihin silmä ei tahdo tottua on liian lyhyt perä. Perä loppuu melkein puolessa välissä rengasta.

    Pari hyvää kuvaa hörökorvaisesta söpöstä vauva rumiluksesta:
    http://www.megamodo.com/foto....x.php?0
    Ihan siisti laite , itse maalauttaisin tuon töpösti loppuvan kateprofiilin punaisen värin aina tunne putkeen asti ....olis jotenkin linjavampi mun silmissä ....
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  16. #46
    Lainaa (Tylyttäjä @ Helmi. 10 2008,13:20) kirjoitti
    Nyt viimeistään kawa-uskovaiset voivat luopua luulostaan, että kawa olisi täksi vuodeksi rakentanut ylivertaisen laitteen Ihan normisettiä näyttäis olevan, eli pärjää ihan siinä missä muutkin kilpailevat japsit.
    Kukas nyt sellaista on kuvitellut? Kyllähän tuo oli selkeästi tiedossa jo etukäteen että Honda tulee pärjäämään testeissä hyvin myös, kuten muutkin kiloiset. Erot on tossa luokassa niin pienet että kyse on todellakin enempi makuasiosta valinnan kohdalla. Kawasaki teki taas sen eniten "banzai" laitteen, räyhäkkäin & tehokkain. Honda jälleen sen käyttäjä-ystävällisimmän (tylsimmän ), Suzuki on edelleenkin tasaisen hyvä kaikessa ja Yamahallakin pysyy vielä mukana...
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  17. #47
    Lainaa (Puppe 67 @ Helmi. 10 2008,13:40) kirjoitti
    Lainaa (Zuhnu99 @ Tammi. 31 2008,20:10) kirjoitti
    Tollanen "tulilada" RR8 tuli tilattua . Väri on Graphite Black (with Candy Glory Red). Tulloo vasta jossain huhtikuun paikkeilla . Näytti ens. alkuun kuvissa rumalta, mutta jotenkin vaan se pikku hiljaa on alkanut miellyttää silmää. Ja mitä se haittaa, jos se on ruma, kun oma naamakin näyttää . Ainoa mihin silmä ei tahdo tottua on liian lyhyt perä. Perä loppuu melkein puolessa välissä rengasta.

    Pari hyvää kuvaa hörökorvaisesta söpöstä vauva rumiluksesta:
    http://www.megamodo.com/foto....x.php?0
    Ihan siisti laite , itse maalauttaisin tuon töpösti loppuvan kateprofiilin punaisen värin aina tunne putkeen asti ....olis jotenkin linjavampi mun silmissä ....
    Törkeen hieno pyörä!! Onnittelen!!!Vedä keulien ohi jos näyt taustapeilissä
    Wallu
  18. #48
    Onko joku löytänyt tuosta valkoisesta taustakuvia? (wall paper)
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  19. #49
    Ratapätkää .. näyttää meno maistuvan. *
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  20. #50
    Hyvältä näytti, varsinkin kun samanlainen seisoo jo autotallissa
    Hondat: CBR 600f -> XX -00 -> RR -08 -> Hornet 600
  21. #51
    Lainaa (JoniP @ Maalis. 01 2008,13:11) kirjoitti
    Hyvältä näytti, varsinkin kun samanlainen seisoo jo autotallissa *
    Onnea vaan pyörästä, varmasti hieno valinta * Lähellä oli etten tuollaista ostanut. Käytössä olevalle rahalle vaan liian monta kohdetta ja ei voinut panostaa noin paljoa pyörään *
    xxx
  22. #52
    Lainaa (Streethawk @ Maalis. 02 2008,00:41) kirjoitti
    Lainaa (JoniP @ Maalis. 01 2008,13:11) kirjoitti
    Hyvältä näytti, varsinkin kun samanlainen seisoo jo autotallissa *
    Onnea vaan pyörästä, varmasti hieno valinta * Lähellä oli etten tuollaista ostanut. Käytössä olevalle rahalle vaan liian monta kohdetta ja ei voinut panostaa noin paljoa pyörään *
    Kiitos kiitos.

    Pitkään kuolasin vantaan BW:ssä valkoista -07 RR:ää, mut uus vei voiton kun se ehditiin myymään.
    Hondat: CBR 600f -> XX -00 -> RR -08 -> Hornet 600
  23. #53
    Tervehdys!

    Vaikka ei tämän tyyppisistä pyöristä (eikä paljon kyllä vielä omastakaan) ole kokemusta, mutta kyllä tämän päiväisen noin puolen tunnin koeajolenkin (Vantaan Bikeworld) perusteella voin hyvin ymmärtää miksi joku on tälläisen itselleen jo hankkinut tai hankkimassa. Hienon tuntuinen käsiteltävä noviisillekin, niin ohjauksen kuin moottorinkin puolesta, ihan normaalissa taajama- ja mutkatieajossa. Mitä kaikkea pystyisikään tarjoamaan jollekin osaavalle kuljettajalle...

    Ei muuta kun nautinnollisia ajokilometrejä Blade-kuskeille! Upea laite!
    Honda CBR 600RR - 03
    BMW S 1000 RR - 11
  24. #54
    Lainaa (JoniP @ Maalis. 01 2008,13:11) kirjoitti
    Hyvältä näytti, varsinkin kun samanlainen seisoo jo autotallissa *
    Kerrohan millainen peli on muuallakin kuin tallissa, kun ajokokemusta pyörällä kertyy. Ehkä oletkin jossain jo kirjoittanut, mutta ei osunut silmään.
    xxx
  25. #55
    Vielä pari yötä ja sitten jyrähtää!!! Perjantaina liityn bladeistien kunniakkaaseen brotherhoodiin!!! Ihan pikkuisen kipunoi.
    Honda CBR 1000 RR -08
  26. #56
    Eikö tästä nyt kukaan keksi mitään oikeesti pahaa sanottavaa? Tulee kalliiks tällänen.
    premier

    emeritus
  27. #57
    Lainaa (premier @ Kesä. 25 2008,20:45) kirjoitti
    Eikö tästä nyt kukaan keksi mitään oikeesti pahaa sanottavaa? Tulee kalliiks tällänen.
    Ei...
    Reality will kill your dreams...
    With only one exception...

    -1000RR-

    ---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
  28.  
  29. #58
    Lainaa (Waltsu407 @ Tammi. 23 2008,22:23) kirjoitti
    Villi veikkaus... Voittaa tänä vuonna Master Biket ja sun muut luokassaan... Katsotaan... *
    Kyllä waltsu veikkasi aika lailla nappiin! Honda on ollut suht suvereeni kaikissa testeissä, niin radalla kuin kadullakin.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12