Ajelin viime keväänä hutikuussa Savonlinnasta puumalaan Eli Savonlinnasta juvan suuntaan tulee teboilin jälkeen risteys jossa opastus puumalaan, Opettelin ajoa viime keväänä aloitettuani mp harrastuksen. Kävin aamu päivällä ajamassa reitin ja emännän kanssa illan kahussa uudestaan. En katunut toistakaan reissua *. Minun ajeltava hissukseen eli lain * * * * * * " puitteissa " * Kuitenkin eka kesänä tuli kymppi mittariin eli olen koukussa tai siis olemme. HYVÄT REISSUT kaikille. *
![]()
Pätkä kuuluu meikäläisen top10 listaan, ehdottomasti.![]()
Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
BMW K 1200 RS
Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
http://www.bmwkltibmixof.com/
Viime kesänä tuli myös ajeltua tuo pätkä Mikkelissä käydessä. Siellä liikkuu paikallisia metsäyrittäjiä, jotka ovat ikänsä ajaneet tuota tietä - minulla oli täysi työ pysyä erään tyhjän tukkirekan perässä (!) tuolla reissulla..
Juu ja eivät kaikki siellä tiedä sitäkään, että se toinen kaista on vastaantulijoille. Tarkkana siellä(JaskaH @ Tammi. 21 2008,14:41) kirjoitti
nimim. mökki kyseisen ladun varressa.
Kyllä se on hyvää pätkää ite viime kesänä pariin otteeseen tuli käytyy.
Kawasaki zx-10r
Mistäs miehet on jos Puumalakin on Pohjois-Suomessa? Mietin tässä reittiä Pyhätunturi - Oulu ja taitaa Kemijärven ja Ranuan kautta olla paras. Mukavaa kun vapun hiihtoreissun sai ajaa prätkällä + 20 asteessa.