Sivu: 29 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 192728293031 ViimeinenViimeinen
Tulokset 841:stä 870:een 914:sta
  1. #841
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Vaikuttaa lupaavalle paperilta katsoen, mutta niinpä vaikutti Camoskin. Käyttöohjeen mukaan Interphoneen voi parittaa 8 eri laitetta, eli Q2:n ainoa merkittävä puute eli vain yhden lisälaitteen paritusmahdollisuus kerrallaan olisi tossa siis korjattu.
    1000
  2. #842
    Hyvälle kuulostaa, nyt vain odotetaan käyttökokemuksia ja hintoja
    Vielä mennään midland bt2:lla paremman puutteessa
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  3. #843
    Lainaa (Tyny @ Elo. 18 2009,00:02) kirjoitti
    interphone f4


    Tuollanen uusi malli tullut, kaveri tilasi jo niin pitää käydä tutustumassa laitteeseen heti ku se saa ruuvattua setin pottaan.
    Tiedä sit jos joutuu itsekki tilaamaa moisen. Ominaisuudet ainakin ihan ok.
    Tuohan vaikuttaa asialliselta ja näkyy saavan myös puomittomana umpikypärään.

    Kokemuksia ja tarjouksia odotellessa...
  4. #844
    Lainaa (AimoPamaus @ Elo. 18 2009,16:03) kirjoitti
    Lainaa (Tyny @ Elo. 18 2009,00:02) kirjoitti
    interphone f4


    Tuollanen uusi malli tullut, kaveri tilasi jo niin pitää käydä tutustumassa laitteeseen heti ku se saa ruuvattua setin pottaan.
    Tiedä sit jos joutuu itsekki tilaamaa moisen. Ominaisuudet ainakin ihan ok.
    Tuohan vaikuttaa asialliselta ja näkyy saavan myös puomittomana umpikypärään.

    Kokemuksia ja tarjouksia odotellessa... *
    Ehkä en enään ala testaajaksi *
  5. #845
    Ääni menee joo het "metalliseksi" kun kytken nyt tuon Zumo 660:n tuohon väliin.
    On tämä taas lähes paholaisesta, mikää ei pelaa suoraan
    Aina samaa säätämistä.
    Camosiin taas ei voi yhtäaikaa parittaa kahta A2DP laitetta, toisen on oltava mono, milläs Nokian E51 saadaan monoksi, siis A2DP pois päältä ?
    En löytäny mitään valikkoa moiseen.
    XV 1100
  6. #846
    Lainaa (vhkala @ Elo. 19 2009,10:57) kirjoitti
    Ääni menee joo het "metalliseksi" kun kytken nyt tuon Zumo 660:n tuohon väliin.
    On tämä taas lähes paholaisesta, mikää ei pelaa suoraan *
    Aina samaa säätämistä.
    Camosiin taas ei voi yhtäaikaa parittaa kahta A2DP laitetta, toisen on oltava mono, milläs Nokian E51 saadaan monoksi, siis A2DP pois päältä ?
    En löytäny mitään valikkoa moiseen.
    Usko jo ettei noita toimivia bluethoot kypäräpuhelia ole vielä edes olemassa *
    Olet sinäkin jo taistellet näiden laitteiden kanssa melko pitkään *
  7. #847
    Näin se unnah tuntuu olevan joo.
    Tuo Camos nyt toimii ilmeisesti niinkuin pitääkin, mutta mutta...
    Taistelulta tuntuu, mut en viel ihan luovuta *
    Viikonlopun oli pyörässä kiinni langallinen Autocom, kaikki toimii hienosti, sitä ei voi kieltää, mutta kerran jo taas unohdin piuhan kun nousin pyörän selästä ja meinas vermeet lähtee suikasta *
    No semmoista taas, kokeilu jatkuu ainakin hetken *
    Välillä tosin *
    XV 1100
  8. #848
    Lainaa (vhkala @ Elo. 19 2009,20:48) kirjoitti
    Näin se unnah tuntuu olevan joo.
    Tuo Camos nyt toimii ilmeisesti niinkuin pitääkin, mutta mutta...
    Taistelulta tuntuu, mut en viel ihan luovuta *
    Viikonlopun oli pyörässä kiinni langallinen Autocom, kaikki toimii hienosti, sitä ei voi kieltää, mutta kerran jo taas unohdin piuhan kun nousin pyörän selästä ja meinas vermeet lähtee suikasta *
    No semmoista taas, kokeilu jatkuu ainakin hetken *
    Välillä tosin *
    Itsekkin olen miettinyt takaisin siirtymista tuohon langalliseen autocomiin *
    Tuo piuha kyllä hirvittää.Itselläkin meinas monta kertaa lähteä nuo vermeet tuosta kypärästä irti kun en muistanut irroitaa piuhaa *
    Kyllä tässä ei oikein tiedä mitä tekis *
    Voi olla että seuraava kokemus menee ensi kesään. Mielenkiintoisia aikoja,jospa sitä joskus saisi olla onnellinen
    jostakin laitteesta. Loppukesän ajot voi mennä hiljaisuudessa
    mutta sekään ei haittaa.
    Voihan sitä alkaa uusien laitteiden testaajaksi jos joku maksaa *
  9. #849
    Nyt on käyttökokemuksia vajaalta 500 kilsalta INTERPHONE F4:sta.

    Kypäränä toimii Shoei XR1000 ja puhelimena Nokia E66.
    Paremman puoliskon kypärään asensin F4 setin myös, mutta tähän hätään ei muista kypärän merkkiä saati mallia. Puhelimena emännällä on Samsungin joku liukukansimalli.

    Aloitetaan järjestyksessä tarinoiminen eli paketissa on asiallisesti ja selvästi pakattu kaikki tarpeellinen.
    Ohjeet löytyvät suomeksi ja ovat lyhyt ja ytimekkäät, itse tulin hyvin toimeen ohjeilla ja sain kaiken pelaamaan.

    Asennus XR1000:seen ei sujunut kovin nopeasti saati helposti. Tosin itsellä on whisper strip kit kaulus lisänä tuossa niin se tuotti vähän lisätyötä.
    Pääyksikkö tulee kypärään kiinni joko ruuvipuristeisella telineellä tai sitten tarrakiinnitteisellä telineellä.
    Itse käytin ruuvipuristeista telinettä, telineen kiinnityksissä tulee mukana myös "paksunnus lisäpalikka" jotta varmasti saa käymään mahdollisimman moneen kypärään.
    Itselle asentaessa XR1000:seen jouduin käyttämään lisäpalikkaa, mutta tyttöystävän kypärään lisäpalikkaa ei tarvinut.
    Teline pysyy napakasti kiinni kypärässä ja itse yksikkö telineessä myöskin tosi napakasti. Ei pelkoa, että saisi huitastua kädellä irti.
    Irroittaminen telineestä tapahtuu painamalla sormella klipsi auki ja nostamalla yksikköä.

    Kaiuttimet ovat perineiset isot litteät napit ja tulevat liimattavaan tarranpalaseen kiinni.
    Itse sain hyvin johdot toppauksien alle piiloon, ainoastaa kaiuttimien sopivan sijainnin hakeminen on vieläkin vähän vaiheessa eli tuollaista tarkkaa millipuuhaa tuo on, jotta kuuluu hyvin eikä paina korvaa kaiutin.

    Mikrofonia on saatavalla puomillisena tai langallisena. Muutaman kerran jouduin siirtämään mikin paikkaa.
    Aluksi liimasin suoraan suun eteen niin kuului kuulema inhottava huohotus kuuntelijan korvaan kun soitti jollekkin.

    Sitten vähän tarinaa ominaisuuksista. Vastaaminen puheluun käy kätevästi joko painamalla vastauspainiketta tai VOX toimintoa käyttäen eli huudahtaa mikkiin.
    Soittaminen ääniohjauksella on paljonkin puhelimesta kiinni. Nokialaisella olen muutaman kerran onnistunut soittamaan ääniohjauksella, mutta jos on esim. sukunimi + etunimi yhdistelmällä tallennettu nimi osoitekirjaan niin eipä kyllä löydä nimeä puhelin.

    MP3 toisto puhelimesta toimii melkein täydellisesti. Mitä nyt välillä on pientä pätkimistä havaittavissa. En tiedä mistä se sitten johtuu. Olisiko esim. nopealla kiihytyksellä vaikutusta, ettei signaali löytäisi puhelimesta luureihin vai? Noh pätkimistä seurataan jatkossa tarkasti ja raportoidaan. Suurimmaksi osaksi musat kuuluu stereona hyvällä laadulla tasaisesti. Äänenvoimakkuus riittää myös laitteessa hyvin.
    Musaa kuunnellessa jos tulee puhelu niin musiikit häviävät niinkuin pitääkin ja puhelun loputtua jatkuvat siitä kohdasta mistä jäivät. Pienenä miinuksena laitteesta ei pysty vaihtamaan kappaletta, mutta ainakaan minulla ei soittolistalla ole kun hyviä kipaleita.

    Kokeilin myös navigaattoria puhelimesta niin toimi täydelliseti. MP3:sten soidessa jos Garminin tyttö antaa ajo-ohjeita niin musiikki mielestäni vähän hiljenee ja kaikista navigointiohjeista saa hyvin selvää

    Intercom toiminnosta viimeiseksi sitten. Tähän mennessä ei ole kokemusta kun matkustajan kanssa jutustelusta niin ihan hyvin toimii. Ei pätki ja selvän saa tosi hyvin. Ollaan käytetty niin, että napista aktivoitu intercom. Jutusteltu asiat ja sitten takaisin musat soimaan.
    Huomenna saan mahdollisesti kokemuksia bike to bike intercomista eli maksimi kantomatka, äänenlaatu pitemmäl välimatkal jne.

    Loppujen lopuksi ihan tyytyväinen tuohon olen ainakin tähän asti kun mitään vastoinkäymisiä ei ole vielä tullu.
    Toivottavasti tästä monologityyppisestä infopaketista edes jotain selviää ja jos kysymyksiä tulee niin vastaan jos osaan. *
    Ducati ST4s
    Yamaha FZ6-S
    Suzuki GSF 1200 S Bandit
  10. #850
    Hyvä Tyny, riittävästi tekstiä ko. asiasta.
    Lisäjuttua odotetaan...
    XV 1100
  11. #851
    Lisää käyttökokemuksia Interphone F4 setistä.
    Tänään kaverin kanssa vedettiin reilu 300km bike to bike testiä ja mitään negatiivista sanomista ei kyllä omasta mielestä ole.

    Kaverin puhe kuuluu tarpeeksi selvästi ja äänenvoimakkuuden säätö riittää varmasti kaikille. Tottakai kun välimatka pitenee niin äänenlaatu huononee, mutta ei mitenkään radikaalisesti.
    Pääasiassa meillä oli joku 50 - 100m välimatkaa ja mahtavasti toimi.

    Yhteyden kantamalta osasin odottaa jo etukäteen jotain enkä kovin väärässä ollut.
    Näköyhteys kun on toiseen pyörään niin yhteys pelaa ja jos esteenä ei ole esim. kun metsää niin kyllä kuuluu kaverin puhe joka on vasta tulossa mutkaan jonka itse on jo ajannut.
    Enemmän kun tulee esteitä eteen niin huononee tasaisesti yhteys, lopuksi on sellanen robottiääni mistä ei saa mitään selvää ja sitten jos välimatka vielä kasvaa niin yhteys katkeaa.
    Mutta tämä kaikki oli odotettavissa bike to bike yhteyden kantamasta, kun ei tuossa ole mitään ulkoista antennia niin ei kantomatka voi mikään älytön ollakkaan.
    Ducati ST4s
    Yamaha FZ6-S
    Suzuki GSF 1200 S Bandit
  12. #852
    Miten hyvin tuosssa interphone F4 toimii tuo vox linjanaukaisu * Kuinka pitkä viive ennenkuin linja aukeaa? Entäs miten toimii intercom tilassa.Katkaiseeko kesken lauseen.Ilmeisesti laitteessa ei ole vox herkkyys säätöä. Entäs miten toimii jos kaksi laitetta on intercom tilassa ja toiselle tulee puhelu *
    Pitääkö ruveta painelemaan nappeja ,vai yhdistyykö puhelu automaattisesti.
    Mitähän tuosta vielä kysys *



  13. #853
    Lainaa (jeba1 @ Elo. 07 2009,14:12) kirjoitti
    Nyt keväällä ostettu Q2 multisetin toinen yksikkö meni mykäksi, laite on tähän mennessä radiota lukuunottamatta ollut todella hyvä. Lähetin sen tänään maahantuojalle, saas nähdä miten takuu toimii. Ilmoittelen miten BAT. power toimii tässä tapauksessa.
    Uuden laitteen lähettivät, ilmeisesti palikassa oli siis sellaista vikaa ettei kannattanut korjata. Takuu toimi suhteellisen hyvin, ainoa moittimisen aihe oli ehkä turha odottelu, lähinnä itse takuuprosessi ei lähtenyt automaattisesti liikkeelle vaan jouduin kyselemään reklamaatio lomakkeen perään.
    BMW F800GT
    Triumph America -08->11
    Yamaha V-max -98->08
  14. #854
    Jossain vaiheessa tätä viestiketjua muistan nähneeni juttua seuraavasta, mutta en kyllä jaksa kahlata 22:a sivua!!!

    Kuljettajan kypärässä on Scala Rider Q2 ja hanttinaisen kypärässä joku vanhempi Scala Rider. (tuli TomTom Rider2:n mukana) Sitten samaan systeemiin olis toiveissa saada toimimaan TomTom Rider2 ja navin perään vielä Nokia E71. Ja vaihtelevasti vielä toisen pyörän kuljettajan kypärässä oleva Q2.
    Näiden vehkeitten keskenään naittaminen tuntuu olevan aika mielenkiintoista... Tai tarkemmin sanottuna kaikki eri vaihtoehdot kyllä saa toimimaan, mutta muut tuntuu aina putoavan pois pelistä kun yhden saa toimimaan...

    Kännykän saa paritettua Tompan kanssa ja se pysyy ok. Mutta yhteys Tompan ja Q2:n välillä katoaa kun luot intercom-yhteyden joidenkin kypäräpuhelinten välille! Ja toisinpäin!

    Muistan lukeneeni todennäköisesti tästä ketjusta, että samantyylisiä ongelmia olisi ollut muillakin...? Pitikö naittaminen eri vehkeiden välillä suorittaa jossain tietyssä järjestyksessä vai mikä oli se ratkaiseva temppu? Muuten tuntuu olevan ok-vehje paitsi että intercom-yhteys matkustajaan ei tunnu katkeavan millään...

    Pysyiköhän tässä kukaan mukana?



    -99 Mustarastas
    Aina sattuu ja tapahtuu, ja kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu!
  15. #855
    Lainaa (Nokivasara @ Elo. 30 2009,15:28) kirjoitti
    Jossain vaiheessa tätä viestiketjua muistan nähneeni juttua seuraavasta, mutta en kyllä jaksa kahlata 22:a sivua!!!

    Kuljettajan kypärässä on Scala Rider Q2 ja hanttinaisen kypärässä joku vanhempi Scala Rider. (tuli TomTom Rider2:n mukana) Sitten samaan systeemiin olis toiveissa saada toimimaan TomTom Rider2 ja navin perään vielä Nokia E71. Ja vaihtelevasti vielä toisen pyörän kuljettajan kypärässä oleva Q2.
    Näiden vehkeitten keskenään naittaminen tuntuu olevan aika mielenkiintoista... Tai tarkemmin sanottuna kaikki eri vaihtoehdot kyllä saa toimimaan, mutta muut tuntuu aina putoavan pois pelistä kun yhden saa toimimaan...

    Kännykän saa paritettua Tompan kanssa ja se pysyy ok. Mutta yhteys Tompan ja Q2:n välillä katoaa kun luot intercom-yhteyden joidenkin kypäräpuhelinten välille! Ja toisinpäin!

    Muistan lukeneeni todennäköisesti tästä ketjusta, että samantyylisiä ongelmia olisi ollut muillakin...? Pitikö naittaminen eri vehkeiden välillä suorittaa jossain tietyssä järjestyksessä vai mikä oli se ratkaiseva temppu? Muuten tuntuu olevan ok-vehje paitsi että intercom-yhteys matkustajaan ei tunnu katkeavan millään...

    Pysyiköhän tässä kukaan mukana?
    Itsellä kyllä meni luottamus täysin näihin bluethoot tekniikalla toimimiin laitteisiin *
    Ehkä joskus tulevaisuudessa tulee toimivia laitteita *
  16. #856
    Lainaa (Nokivasara @ Elo. 30 2009,15:28) kirjoitti
    Muistan lukeneeni todennäköisesti tästä ketjusta, että samantyylisiä ongelmia olisi ollut muillakin...? Pitikö naittaminen eri vehkeiden välillä suorittaa jossain tietyssä järjestyksessä vai mikä oli se ratkaiseva temppu? Muuten tuntuu olevan ok-vehje paitsi että intercom-yhteys matkustajaan ei tunnu katkeavan millään...

    Pysyiköhän tässä kukaan mukana?
    Järjestyksellä on väliä.

    Resetoi ensin Q2 tehdasasetuksille (ohjeet löytyy manuaalista).

    Parita sitten ensiksi oma Q2 vanhemman Scala Riderin kanssa (ns. Primary Buddy).

    Parita sitten oma Q2 toisen Q2:n kanssa (Secondary Buddy).

    Parita oma Q2 TomTomin kanssa.

    Parita känny TomTomin kanssa (kännyn voi käytännössä pariuttaa Tompan kanssa milloin tahansa, sillä ei ole Q2:n toiminnan suhteen mitään merkitystä).


    Intercom-yhteys Q2:n ja Scala Riderin kanssa aktivoituu helpoiten painamalla MC-nappia *kerran*, ja katkeaa samalla tavalla.

    Intercom-yhteys Q2:n ja toisen Q2:n kanssa aktivoituu helpoiten painamalla MC-nappia *kaksi kertaa*, ja katkeaa samalla tavalla.

    VOX kannattaa suosiolla unohtaa, ellei sitten kaikilla ole *todella* hiljaiset umpikypärät käytössään.

    Samanaikaisesti ei voi olla auki kuin yksi yhteys, ts. Tomppa->Q2, Q2->Scala Rider, tai Q2->toinen Q2. Tomppa ajaa automaattisesti muiden yli, mutta kun hän on sanottavansa sanonut, pitäisi päällä olleen yhteyden aueta automaattisesti (ellet ole intoutunut keskustelemaan Tompan kanssa viittä minuttia enempää, tai Scala Rider / toinen Q2 ole ehtinyt kadota niin kauas, että yhteys katkeaa).
    R1200GSA '11
  17. #857
    Jaa kiitoksia vaan vallan kauhiast! Miepäs alan täsä illanpäälle näpelöimään. Nuo on tuomoset meikäläisellekin sopivan yksinkertaiset ohjeet!

    Tuon vanhemman Scala Riderin resetointiohjetta en vaan löydä mistään. En internetistä, enkä tuon Tompan ohjeista!
    -99 Mustarastas
    Aina sattuu ja tapahtuu, ja kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu!
  18. #858
    Lainaa kirjoitti
    VOX kannattaa suosiolla unohtaa, ellei sitten kaikilla ole *todella* hiljaiset umpikypärät käytössään.
    Kaverin kanssa tota Voxia ollaa käytetty ongelmitta.
    Mulla Schuberthin S1 ja ferendillä HJC.

    Tossa Q2sessa se on oikeestaan ainoo mikä toimii...
    Radio on syvältä ja mp3 volyymi on ihan yhtä syvältä...

    Yksin ajellessa käytän Scalan FMää sattuneesta syystä....
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  19. #859
    Mistäs muuten vois olla kysymys, kun intercom-yhteys ei suostu menemään hiljaiseksi Q2:n ja vanhemman Scalan välillä? Piippaa kyllä, kun painaa mc-näppäintä mutta yhteys on uskollisesti auki...
    -99 Mustarastas
    Aina sattuu ja tapahtuu, ja kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu!
  20. #860
    Jos painat MC-nappia kaksi kertaa peräkkäin, katkeaako yhteys silloin?

    Mikäli katkeaa, olet onnistunut vaihtamaan yhteyden ns. Secondary Buddy -yhteydeksi. Sen saa takaisin Primary Buddyksi, kun pitää Volume Up-nappia pohjassa n. 3 sekuntia (muistaakseni).
    R1200GSA '11
  21. #861
    Midland bt2:sta muutama sananen.... Meillä on se twin paketti, jossa tuli laitteet kahteen kypärään. Omasta kypärästä hajosi keväällä puhelin siten, että laite ei ottanut enään virtaa vastaan. Sain tällöin takuusta uuden. Nyt matkustajan kypärän puhelimelle kävi samoin, eli ei virtaa. Takuu on myös jo ummessa, joten taitaa laitteet olla kyllä melkolailla kertakäyttötavaraa

    Ensimmäinen bluetooth laitteeni oli Cellularlinen interphone ja olisi vain pitänyt ostaa matkustajalle toinen ja pelitellä niillä. Ainakaan silloin sen toiminnallisuudessa en huomannut ongelmia.

    Tai sitten pitänee hankkia myös langallinen Autocom. Mietin vain, että kuinka sen kanssa saisi kätevästi Zumon ja kännyn juttelemaan ilman suurempia viritelmiä reissuun lähdettäessä
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  22. #862
    Lainaa (Tepe1 @ Syys. 06 2009,12:36) kirjoitti
    Ensimmäinen bluetooth laitteeni oli Cellularlinen interphone ja olisi vain pitänyt ostaa matkustajalle toinen ja pelitellä niillä. Ainakaan silloin sen toiminnallisuudessa en huomannut ongelmia.
    Nuo ovat ilmeisesti luotettavia koska en ole kuullut kenekään haukkuvan.

    Miten siis olisi cellularlinen uusi F4?



  23. #863
    Lainaa (Tepe1 @ Syys. 06 2009,12:36) kirjoitti
    Tai sitten pitänee hankkia myös langallinen Autocom. Mietin vain, että kuinka sen kanssa saisi kätevästi Zumon ja kännyn juttelemaan ilman suurempia viritelmiä reissuun lähdettäessä
    RXTX osannee auttaa eri vaihtoehtojen kartoittamisessa. Yksi vaihtoehto on hankkia Autocomin päähän BT-palikka, joka höpisee sitten Zumon kanssa, joka höpisee kännyn kanssa. Eikös Zumokin pariutunut kännyyn JA toiseen BT-laitteeseen?

    Kokonaisuuden toimivuus tietty kannattaa varmistaa etukäteen.
    <p>2002-2014</p>
  24. #864
    Suoraa kaapeleilla Zumo Autocomiin ja puhelin luutöötillä Zumoon.
    Toimii kuin junanvessa, ei mitään ongelmia yms.
    Ainakin mulla toimi hyvin.

    Tää nyt on hiukka väärässä topikissa, mutta kuitenkin.
    Ei tartte tapella kuin yhden luutööttiyhteyden kanssa, muut bt-yhteydet on jo todettu hiukan liian monimutkaisiksi.
    XV 1100
  25. #865
    Lainaa (vhkala @ Syys. 06 2009,17:54) kirjoitti
    Suoraa kaapeleilla Zumo Autocomiin ja puhelin luutöötillä Zumoon.
    Toimii kuin junanvessa, ei mitään ongelmia yms.
    Ainakin mulla toimi hyvin.

    Tää nyt on hiukka väärässä topikissa, mutta kuitenkin.
    Ei tartte tapella kuin yhden luutööttiyhteyden kanssa, muut bt-yhteydet on jo todettu hiukan liian monimutkaisiksi.
    Tuo bluetooth toimii yllättävän hyvin.Kaapelia1299 testasi
    kaveri bt:n jälkeen ja ääni oli jotenkin kireän tunkkainen.
    Mikkilinjan vastusta voisi koittaa muuttaa,ainakin Goldwingissä
    sillä on suuri merkitys.Niin tuota F4 odotellaa Otan heti pari
    testiin.Suomenkielinen ohjekirja osanenkin löytyy valmistajan
    sivuilta.Vaikuttaa lupaavalta! Toivotaan että toiminnat joita luvataan.Testi näistä blutareista on tulossa kohta.Tuo f4 sieltä puuttuu,koska ei sitä vielä kesällä ollut kun noita testailivat.Tiedän mikä noista oli paras.... otan osaa jos omistatte..... .... sin.
  26. #866
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Vajaan kauden verran Q2 Multisetin käyttöä takana, ja luotettavaksi peliksi se on osoittautunut. Intercom toimii niin kuin pitää, kunhan linja on ensin laitettu jatkuvaksi. Akku tuntuu kestävän kauan.

    Radiosta en vähällä luopuisi vaikka signaalin vastaanotto on mitä on, samoin äänenlaatu ja toisto monoa.

    Tomppelin ja gepsin rinnakkaiselo on ainoa oikeasti hiertävä asia, Tomppelin mukaansaanti kännykän jälkeen vaatii Q2:ssa ensin täyden resetin. Tosin eipä ole ollut navilla käyttöä. Kännykkänavi korjaisi tämänkin.

    Toivottavasti näihin tulee joskus automaattinen virrankytkentä ja -katkaisu kun kyparän laittaa päähän tai pois. Tuppaa unohtumaan varsinkin riisuttaessa ja sitten känny kuuluu vain potan sisällä ja akku tyhjenee mokkulasta. <s>Noksun luureissa ei näytä olevan profiilinvaihtoa hands free -käytössä, siitä olisi kypäräkäytössä hyötyä ainakin sen verran, että puhelin sanoisi soittajan nimen.</s>
    1000
  27. #867
    Langattomista kypäräpuhelimista tulee *mp-maailma lehdessa marraskuun numerossa testi *
  28. #868
    Lainaa (Hannula @ Syys. 25 2009,20:42) kirjoitti
    Noksun luureissa ei näytä olevan profiilinvaihtoa hands free -käytössä, siitä olisi kypäräkäytössä hyötyä ainakin sen verran, että puhelin sanoisi soittajan nimen. Muuten en siitä niin välitä.
    Ainaskin BT2 & Nokia E51-yhdistelmällä toimii hienosti profiilin vaihto kun BT2:een kytkee virrat. Saadaan profiili käyttöön missä sanotaan soittajan nimi
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  29. #869
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mites sait pelittämään? Mulla on E75, jonka luulisi olevan riittävästi sukua E51:lle.
    1000
  30.  
  31. #870
    Lainaa (Hannula @ Syys. 30 2009,11:22) kirjoitti
    Mites sait pelittämään? Mulla on E75, jonka luulisi olevan riittävästi sukua E51:lle.
    Kytke laitteet normaalisti päälle.

    Homma pelaa painamalla *kerran kypäräpuhelimen mc-nappia ja puhelin huutaa "sano nimi".

    Mikkiin nimi ja puhelin hakee nimen ja toistaa sen kuulokkeisiin.

    Mikäli et katkaise puhelua, puhelin soittaa valittuun numeroon.

    Puhelimelle ei tarvitse tehdä mitään erityisiä asetuksia. Toimii ainakin E51:lla ja N95:lla.



    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
Sivu: 29 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 192728293031 ViimeinenViimeinen