moron,
selittäkää tyhmälle; XT 660:ssa ja siihen perustuvassa uudessa 2008 Teneressä on siis yksi pytty mutta takana höyryt menee kahteen änkkäriin, eikö? (kuvien perusteella, en oo livenä nähny). Näin lienee päästönormien vuoksi vai miksi?
no, jos tohon vaihtaa äänekkäämmän änkkärin, niin voiko vaihtaa putkiston siten että yksi riittää, eli kaikki yhteen putkeen? onko kukaan tehny niin? kysyn tietysti siksi että toi uusi tenere himottaa jos ensi tietojen perusteella, ja luulen että piru takaraivossa käskee taas vapauttamaan pyörän hengen kuristuksistaan.
tänks...![]()
Senior Highway Bomber
Ride Loud - Ride Proud
Kawasaki z750s -05
Taitaa olla vaan ulkonäköseikka. Itse muutin 2 yhteen Akran putkistolla.
Terve! Itse olen jo Teneren tilannut ja odottelen sitä kevääksi. Uudessa Teneressä ei ole vakiona, kuin yksi äänenvaimennin, joka on sijoitettu penkin alle, mutta se on koko peräosaston levyinen ja siinä on kaksi ulostuloa, mitkä on naamioitu molemminpuolisilla suojakoteloilla. Kyseinen härpäkkä on varmasti aika painava, joten ainakin painonpudotus olis huomattava, jos laittaas akran, tai muun sliparin tilalle. Sliparit tosin tulee kaksin kappalein, ainakin akrat.
Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010