kellään tietoa/kokemusta mahtuuko 2001vm. r1:sessä pyörimään 200 takanakki vai ottaako kiinni ketjuun tai haarukkaan??
Ei ole tietoa, mutta kysyn näin off topicina, että miksi hitossa haluat rampauttaa ko. pyörän mutkaominaisuudet? Koska kääntymiseen tuo vaikuttaa ihan järkyttävästi jo...
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
juu pikkasen samaa ihmettelen?(cmas @ Tammi. 18 2008,23:09) kirjoitti
onhan se komian näköinen.
mut kauhee ajaa![]()
mopoton mies nykyään
the older i get the faster i used to be
kyllä siinä sen verran on marginaalia että 200 mahtuu, mutta eriasia onko siinä mitään järkeä, vakio 190/50 on kuitenkin mun mielestä jo ihan "magee", enemmän sitä katu-uskottavuutta saavuttaa kun polttaa reunat rakoille, voi toteuttaa vakka bikelehden sukkahousukikalla jos ei muuten meinaa onnistua.
.
pyörästä on tulossa ihan pelkästään kikkailu vehe joten joten niillä kaarre ajo ominaisuuksilla ei hirveästi ole väliä...![]()
Noissa "ei alkuperäinen" -rengaskoissa kannattaa sitten Saksassa katsoa tarkkaan sen ekan +250 km/h tankin jälkeen, ettei osu mihinkään.
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Jos pyörä on kikkailuvehje, sillä tuskin ajetaan +250 nopeuksia ja miten Saksa tähän liittyy?(Koris @ Tammi. 19 2008,13:18) kirjoitti
Siis hetkonen. Mikäs se tämmönen kikka oikein on? (kyselee offtopic tyhmä)(snuarrow @ Tammi. 18 2008,23:44) kirjoitti
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Tuolta löytyy(CeeCee @ Tammi. 20 2008,21:41) kirjoitti
![]()
<span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
Hei thänks!(Ärrätär @ Tammi. 20 2008,21:46) kirjoitti
![]()
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001