Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    kellään tietoa/kokemusta mahtuuko 2001vm. r1:sessä pyörimään 200 takanakki vai ottaako kiinni ketjuun tai haarukkaan??
  2. #2
    Ei ole tietoa, mutta kysyn näin off topicina, että miksi hitossa haluat rampauttaa ko. pyörän mutkaominaisuudet? Koska kääntymiseen tuo vaikuttaa ihan järkyttävästi jo...
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  3. #3
    Lainaa (cmas @ Tammi. 18 2008,23:09) kirjoitti
    Ei ole tietoa, mutta kysyn näin off topicina, että miksi hitossa haluat rampauttaa ko. pyörän mutkaominaisuudet? Koska kääntymiseen tuo vaikuttaa ihan järkyttävästi jo...
    juu pikkasen samaa ihmettelen?
    onhan se komian näköinen.
    mut kauhee ajaa
    mopoton mies nykyään
    the older i get the faster i used to be
  4. #4
    kyllä siinä sen verran on marginaalia että 200 mahtuu, mutta eriasia onko siinä mitään järkeä, vakio 190/50 on kuitenkin mun mielestä jo ihan "magee", enemmän sitä katu-uskottavuutta saavuttaa kun polttaa reunat rakoille, voi toteuttaa vakka bikelehden sukkahousukikalla jos ei muuten meinaa onnistua.
    .
  5. #5
    pyörästä on tulossa ihan pelkästään kikkailu vehe joten joten niillä kaarre ajo ominaisuuksilla ei hirveästi ole väliä...
  6. #6
    Mulla on samaisessa laitteessa 200 takanakki ja hyvin mahtuu.
  7. #7
    Noissa "ei alkuperäinen" -rengaskoissa kannattaa sitten Saksassa katsoa tarkkaan sen ekan +250 km/h tankin jälkeen, ettei osu mihinkään.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  8. #8
    Lainaa (Koris @ Tammi. 19 2008,13:18) kirjoitti
    Noissa "ei alkuperäinen" -rengaskoissa kannattaa sitten Saksassa katsoa tarkkaan sen ekan +250 km/h tankin jälkeen, ettei osu mihinkään.
    Jos pyörä on kikkailuvehje, sillä tuskin ajetaan +250 nopeuksia ja miten Saksa tähän liittyy?
  9. #9
    Lainaa (snuarrow @ Tammi. 18 2008,23:44) kirjoitti
    kyllä siinä sen verran on marginaalia että 200 mahtuu, mutta eriasia onko siinä mitään järkeä, vakio 190/50 on kuitenkin mun mielestä jo ihan "magee", enemmän sitä katu-uskottavuutta saavuttaa kun polttaa reunat rakoille, voi toteuttaa vakka bikelehden sukkahousukikalla jos ei muuten meinaa onnistua.
    Siis hetkonen. Mikäs se tämmönen kikka oikein on? (kyselee offtopic tyhmä)
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  10. #10
    Lainaa (CeeCee @ Tammi. 20 2008,21:41) kirjoitti
    Lainaa (snuarrow @ Tammi. 18 2008,23:44) kirjoitti
    kyllä siinä sen verran on marginaalia että 200 mahtuu, mutta eriasia onko siinä mitään järkeä, vakio 190/50 on kuitenkin mun mielestä jo ihan "magee", enemmän sitä katu-uskottavuutta saavuttaa kun polttaa reunat rakoille, voi toteuttaa vakka bikelehden sukkahousukikalla jos ei muuten meinaa onnistua.
    Siis hetkonen. Mikäs se tämmönen kikka oikein on? (kyselee offtopic tyhmä)
    Tuolta löytyy
    <span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
  11. #11
    Lainaa (Ärrätär @ Tammi. 20 2008,21:46) kirjoitti
    Lainaa (CeeCee @ Tammi. 20 2008,21:41) kirjoitti
    Lainaa (snuarrow @ Tammi. 18 2008,23:44) kirjoitti
    kyllä siinä sen verran on marginaalia että 200 mahtuu, mutta eriasia onko siinä mitään järkeä, vakio 190/50 on kuitenkin mun mielestä jo ihan "magee", enemmän sitä katu-uskottavuutta saavuttaa kun polttaa reunat rakoille, voi toteuttaa vakka bikelehden sukkahousukikalla jos ei muuten meinaa onnistua.
    Siis hetkonen. Mikäs se tämmönen kikka oikein on? (kyselee offtopic tyhmä)
    Tuolta löytyy *
    Hei thänks!
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  12.  
  13. #12