Mistä kannattaa hankkia "teharit" vm 92 cepariin?
Vai kannattaako maalauttaa alkuperäsiset ?
Kertokaa perehtyneet...?
![]()
itsellä lazerin tehari 4-1 alusta loppuun. hieno on mut en tiedä onko nyt tehojen kannalta mitään hyötyä... siihen viisaammat osaa vastata.
itsellä kans vanhassa pyörässä oli laserin putki 4-1 + vapaavirtaus ilmanputsari
muistaakseni n.10hp tuli takapyörälle lisää potkua
tallissa nyt
yamaha rd125 -80
Pitbro 125 -07 4t crossi
hondacbr 1100xx -05
yamaha fz1 -10
ex
cbr600 -99
oliko suutinsarjaa?(make200 @ Joulu. 31 2007,13:40) kirjoitti
ei ollu suutinsarjaa.
pää suuttimet oli pykälää isommat kun vakiona
tallissa nyt
yamaha rd125 -80
Pitbro 125 -07 4t crossi
hondacbr 1100xx -05
yamaha fz1 -10
ex
cbr600 -99
muuten paljon oli takapyörä teho?(make200 @ Joulu. 31 2007,13:40) kirjoitti
piti oikein kaivaa penkki papereita esille
vakio penkki paperia en löytänyt mutta
näillä virillä laser 4-1 +putsari +125 pääsuuttimet ei siis suutinsarjaa
119hp 92nm takarenkaalla pyörä vm-93
koitin 130 suuttimella mutta meni liian rikkaalle.
myös syttypyörä todettiin kelvottomaksi
tallissa nyt
yamaha rd125 -80
Pitbro 125 -07 4t crossi
hondacbr 1100xx -05
yamaha fz1 -10
ex
cbr600 -99
Tuolta Stromilta näyttää löytyvän Motad:n putkia tai pelkkiä slipareita.
http://www.storm-motor.fi/shop....age=161
linkki suoraan valmistajan sivuille
http://www.motad.co.uk/product.php?p...omplete+System
Meni ainaki noi sliparit harkinta listalle jos ei löydy Ebay:stä halvemmalla tai samaan hintaa koko ränniä.
Kaikki on siistiä minkä itte tekee!!
Honda CBR600F -98
ex-Honda CBR1000F -98
ex- Honda CBR600F -93
CBR 1000 F -01 ja pyörässä Micron 4-2 ja dynojetin suutinsarja. Bike doctorilla säädätin, kehuivat sopivan loistavasti pyörään. Antaa mahtavat soundit ja tehoa taisi löytyä 10-15 lisää. Kulutus likimain sama kuin alunperinkin. Not for road use eli parhaat tieliikenteeseen![]()
Mistä hommasit ja paljon kustansi?(honta @ Tammi. 15 2008,19:47) kirjoitti
Kaikki on siistiä minkä itte tekee!!
Honda CBR600F -98
ex-Honda CBR1000F -98
ex- Honda CBR600F -93
Oli ostaessa jo pyörässä kiinni eli ostohintaa putkille ja dynojetille en tiedä. Ainakin oli säädöt niin pielessä kuin voi olla, alavääntöä ei ollenkaan kun tukehtu bensaan. Säätämisen jälkeen tosihyvä, kustansi vähän toista sataa euroa.(Spelaaja @ Tammi. 17 2008,10:52) kirjoitti
Pyörän myyny kaveri kuoli uuden pyöränsä kanssa kun pakettiauto tuli kolmion takaa eteen. Ei kerro sekään enää...
Täältä koko putkisto.
Ex-955i