Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Mistä kannattaa hankkia "teharit" vm 92 cepariin?
    Vai kannattaako maalauttaa alkuperäsiset ?
    Kertokaa perehtyneet...?
  2. #2
    itsellä lazerin tehari 4-1 alusta loppuun. hieno on mut en tiedä onko nyt tehojen kannalta mitään hyötyä... siihen viisaammat osaa vastata.
  3. #3
    itsellä kans vanhassa pyörässä oli laserin putki 4-1 + vapaavirtaus ilmanputsari
    muistaakseni n.10hp tuli takapyörälle lisää potkua
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  4. #4
    Lainaa (make200 @ Joulu. 31 2007,13:40) kirjoitti
    itsellä kans vanhassa pyörässä oli laserin putki 4-1 + vapaavirtaus ilmanputsari
    muistaakseni n.10hp tuli takapyörälle lisää potkua
    oliko suutinsarjaa?
  5. #5
    ei ollu suutinsarjaa.
    pää suuttimet oli pykälää isommat kun vakiona



    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  6. #6
    Lainaa (make200 @ Joulu. 31 2007,13:40) kirjoitti
    itsellä kans vanhassa pyörässä oli laserin putki 4-1 + vapaavirtaus ilmanputsari
    muistaakseni n.10hp tuli takapyörälle lisää potkua
    muuten paljon oli takapyörä teho?
  7. #7
    piti oikein kaivaa penkki papereita esille
    vakio penkki paperia en löytänyt mutta
    näillä virillä laser 4-1 +putsari +125 pääsuuttimet ei siis suutinsarjaa
    119hp 92nm takarenkaalla pyörä vm-93
    koitin 130 suuttimella mutta meni liian rikkaalle.
    myös syttypyörä todettiin kelvottomaksi
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  8. #8
    Tuolta Stromilta näyttää löytyvän Motad:n putkia tai pelkkiä slipareita.

    http://www.storm-motor.fi/shop....age=161

    linkki suoraan valmistajan sivuille

    http://www.motad.co.uk/product.php?p...omplete+System

    Meni ainaki noi sliparit harkinta listalle jos ei löydy Ebay:stä halvemmalla tai samaan hintaa koko ränniä.
    Kaikki on siistiä minkä itte tekee!!

    Honda CBR600F -98
    ex-Honda CBR1000F -98
    ex- Honda CBR600F -93
  9. #9
    CBR 1000 F -01 ja pyörässä Micron 4-2 ja dynojetin suutinsarja. Bike doctorilla säädätin, kehuivat sopivan loistavasti pyörään. Antaa mahtavat soundit ja tehoa taisi löytyä 10-15 lisää. Kulutus likimain sama kuin alunperinkin. Not for road use eli parhaat tieliikenteeseen
  10. #10
    Lainaa (honta @ Tammi. 15 2008,19:47) kirjoitti
    CBR 1000 F -01 ja pyörässä Micron 4-2 ja dynojetin suutinsarja. Bike doctorilla säädätin, kehuivat sopivan loistavasti pyörään. Antaa mahtavat soundit ja tehoa taisi löytyä 10-15 lisää. Kulutus likimain sama kuin alunperinkin. Not for road use eli parhaat tieliikenteeseen
    Mistä hommasit ja paljon kustansi?
    Kaikki on siistiä minkä itte tekee!!

    Honda CBR600F -98
    ex-Honda CBR1000F -98
    ex- Honda CBR600F -93
  11. #11
    Lainaa (Spelaaja @ Tammi. 17 2008,10:52) kirjoitti
    Lainaa (honta @ Tammi. 15 2008,19:47) kirjoitti
    CBR 1000 F -01 ja pyörässä Micron 4-2 ja dynojetin suutinsarja. Bike doctorilla säädätin, kehuivat sopivan loistavasti pyörään. Antaa mahtavat soundit ja tehoa taisi löytyä 10-15 lisää. Kulutus likimain sama kuin alunperinkin. Not for road use eli parhaat tieliikenteeseen
    Mistä hommasit ja paljon kustansi?
    Oli ostaessa jo pyörässä kiinni eli ostohintaa putkille ja dynojetille en tiedä. Ainakin oli säädöt niin pielessä kuin voi olla, alavääntöä ei ollenkaan kun tukehtu bensaan. Säätämisen jälkeen tosihyvä, kustansi vähän toista sataa euroa.
    Pyörän myyny kaveri kuoli uuden pyöränsä kanssa kun pakettiauto tuli kolmion takaa eteen. Ei kerro sekään enää...
  12.  
  13. #12
    Täältä koko putkisto.
    Ex-955i