Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Itselle tuli muutama päivä sitten kyseinen pyörä talliin ja pyörässä on dynojetin suutinsatsi ja GPR:n vaimentimet.Pyörä käytetty penkissä ja tehot oli paperilla 72kw ja vääntö 130nm.Niin ja pyörä oli vm.-02.Haluaisin kuulla muilta millaisia tehoja on muista pyöristä mittailtu,sillä 30% tuntuu aika huimalta kasvulta.
    Varadero 1000
    Älä unta nää noista tehoista kyseisellä laitteella... ..nyt on joku vetäny höplästä...

Mä tarkoitan takapyörätehoja... ..nääs..

Lainaa (Gari @ Tammi. 15 2008,20:19) kirjoitti
    Älä unta nää noista tehoista kyseisellä laitteella... ..nyt on joku vetäny höplästä...

Mä tarkoitan takapyörätehoja... ..nääs..
    Ei varmaan höplästä ole vedetty mutta ei ole tietoa millaisella penkillä mittaus on tehty.Mulle on ihan sama mitä tehot ovat kun eivät ole hyvin paljoa vakiota pienemmät,ja kyselin vaan mitä muilla on tehot kyseisellä vehkeillä.
    Varadero 1000
    minähän en noista mittään tiä,mut rapiat 30nm lisää vääntöä kuulostaa noilla vireillä melko paljolta
    SV1000 Naked
    Lainaa (P.R @ Tammi. 15 2008,21:15) kirjoitti
    minähän en noista mittään tiä,mut rapiat 30nm lisää vääntöä kuulostaa noilla vireillä melko paljolta
    Pitää keväällä käyttää pyörä penkissä joensuussa niin sitten selviää mitä sieltä löytyy potkua.Kyllä minäkin uskon että tuollaisia lukuja ei varmaan löydy,mutta jos edes vähän enemmän kuin vakiossa niin olisi hyvä homma,jos ei muuta niin ainakin ääntä löytyyyyyy.
    Varadero 1000
    Jos vakiona 69Kw niin ei mahdoton tuo tehon nousu, isosta V-2 koneestahan saa aika hyvin pienillä muutoksilla potkua lisää.
    Käy MP-mestalla penkittämässä niin selviää
    Intruderclubfinland

Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
    Tehoista viis, kyllä ne minulle piisaa.
    Onnea kuitenkin oivallisesta valinnasta. :-)
    -- sjm
    Lainaa (v-strom 650 @ Tammi. 15 2008,21:38) kirjoitti
    Lainaa (P.R @ Tammi. 15 2008,21:15) kirjoitti
    Pitää keväällä käyttää pyörä penkissä joensuussa niin sitten selviää mitä sieltä löytyy potkua.Kyllä minäkin uskon että tuollaisia lukuja ei varmaan löydy,mutta jos edes vähän enemmän kuin vakiossa niin olisi hyvä homma,jos ei muuta niin ainakin ääntä löytyyyyyy.
    Tänään käytin pyörän penkissä joensuussa ja tehoa löyti takapyörältä 89,73 ja vääntöä 92,96nm.Nämä lukemat jo varmaan vähän uskottavampia mitä aikaisemmat mittaukset olivat.
    Varadero 1000
  9.  
    Mulla oli -02 (sininen) dynojetillä ja k&n hudlarilla, vakiona oli 96hv n. 102 kaakkiin muutoksilla, siis ei takanakilta, vaan moottoriteho Vakiohan pitäis olla 94hv.

Muuttui kuitenkin paemmaksi ja vääntö tasaisemmaksi.
    Sanoivat hyvätehoiseksi yksilöksi ja putkilla (kalliit) n. 5hp lissää
    FJR 1300 ABS PC III