Tere,
Onko kellään tietoa ao. putkista ja slipareista?
Näyttäisi nimittäin olevan kohtuu hintaisia.
www.hindle.com
![]()
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
ZZR 1400 2014
monta vuotta sitten oli FZR600 -93 minulla, jossa oli Hindlen slipari. Jäi sellainen muistikuva siitä että olisi hirveän meluisa jos vertaa tunnetuimpiin(kalliimpiin)merkkeihin...
T7 2022
Haepa vaikka fireblades.org foorumilta. Jenkeillä on hindleistä enemmän kokemusta. Suomessa noita ei ole kai ollut paljoa myynnissä. Tuntuvat olevan sitä mieltä että ovat laadukkaita ja tehoa irtoaa vähintään yhtä hyvin kuin vaikka akran tai yoshin putkilla.
Katsoppas sivustoa www.dragrace.fi, niin sieltä löytyy tietoa kyseisestä putkistosta jonkin verran. Savolainen markkinoi(?) ja käyttää Hindlen putkistoa pyörässään ja kertoi hyviä kokemuksia siitä. Hyvinhän tuo näyttää pakenevankin...(Masa @ Tammi. 14 2008,22:52) kirjoitti
![]()
-- ZX-13 Rn --
"When the flag drops, the bullshit stops"
(9.130/250,4kmh)
http://jarkonblogi.wordpress.com/
Itse olisin tilannut jos vain myyjällä olisi ollut myydä kyseistä ränniä.
Kyllähän se varmasti tehoissa pärjää, keveydessä varsinkin pieksee monet. Mitä Rapakon takaa olen lueskellu niin meteliä se pitää.
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
Mä sain vastauksen sieltä Hindle:lta, kun laitoin kyssärin niille.
Ne myyvät kahden kokoisia tötteröitä moneen pyörään. Jos ostaa ne pienemät, niin varmasti pärisee...
Eikä ne loppujen lopuksi sitten olleetkaan niin edullisia, kuin oletin. Ihan samaa luokkaa, kuin Leo Vincen putket. Ja Leon laatu suhteessa hintaan on ihan jees.
Tilasin itselleni Leo Vincen tötsät, joten katsotaan miten homma etenee...
![]()
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
ZZR 1400 2014