Morjesta! kyselisin kuskien mielipidettä vaihtokaupasta mikä tapahtuisi todennäköisesti 4000€ välirahalla! kawa on suomipyörä n22tkm ajettu hienokuntoinen mutta jotenkin himottaisi tuo honda mikä on noin 2tkm ajettu! olen ajanut hondaa ja se on hieno peli ja kyseisestä pyörässä on *tietenkin respol väritys ja 4vuotta takuuta
nyt haluisin kysellä teidän mielipidettänne välirahasta.
edit! yksi syy on myös se että honda on parempi maantie ajossa ja pyörällä on tarkoitus ajella pitkiä matkoja kesällä!
Ei oo Honda sen parempi maantieajossa. Tieto ja fakta ja omakohtainen kokemus. Hondassa jopa tiiviimpi = kyykympi ajoasento. Ei ehkä täristä kuten Kawa, mutta muuten ei kyllä yhtään Kawaa kummempi matka-ajoon.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Pitäähän se vaihtaa jos siltä tuntuu. Eihän näitä pyörähommia pysty muutenkaan järjellä perustelemaan.
Kolmenkympin kriisi tuli vähän etumerkissä...
liity ihmeessä järkevään porukkaan ja vaihda honda!!! itse olen ajanut 05 kawal ja nyt itsellä 06 rr niin kyllä rr on paljon parempi ja miellyttävämpi ja takuu hyvä mut sitä ei kyl hondas tarviis ees ovat niin varmoja pelejä!!!![]()
honda cbr 1100xx -97 honda cbr 1000rr -06
(Janos @ Tammi. 08 2008,21:50) kirjoitti
Näinhän se tuntuu olevan mutta mietitään hetki ja katsotaan mikä pyörä tulee alle! Mut sen tiedän et ainakaan mikään gixxer k7 ole *![]()
Tunnepohjaltahan ne ratkaisut tehdään. Mutta itsellä oli -06 RR ja ei se kyllä mikään matkapyörä ollut, vaikka sillä 29 tuhatta kilometriä ajoinkin reilussa kesässä...![]()
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.