Nyt vähän hassu kysymys. Jos haluaa uuden mopon sanotaan toukokuun puoliväliksi, milloin sellainen pitäisi tilata paikallisesta liikkeestä?
Plootu
Burgman 07 400
Bandit (GSF) 1250 SA
Mahdotonta sanoa, se riippuu saatavuudesta...
Itse tilasin viimevuoden loppupuolella ja saavat vasta toukokuulle toimitettua. Nyt jos tilaas, niin ei saa kuin syksyksi. Kyseessä on Yamaha XT660Z Tenere. Kuten yllä todettiin, niin riippuu saatavuudesta.
Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
Jos ajattelit uutta isompaa Burgmanina, niin kyllä niitä pitäisi Porissa ihan "hyllyltäkin" löytyä. MP-messuilta kuulee sitten tarkemmin eri merkkien ja mallien saatavuuden ihan tuoreeltaan. Kannattaa soitella eri liikkeisiin, joiden mahdollisuudet saada toimitukseen menopelejä saattavat vaihdella kovastikin.
Aikuinen nainen nexusti
Vaimo se kattoo moottoripyörää itelleen, jotakin 600 kuutioista aloitusfillaria. Minä jatkan skootalla edelleen.
Plootu
Burgman 07 400
Bandit (GSF) 1250 SA
Yleensä noista 600-kuutioisista suosituista perusmalleista ei ole ollut pulaa. Eli jos värillä ei ole väliä, niin noita saa ihan kaupasta - tai ainakin hyvin lyhyellä toimitusajalla.(Plootu @ Tammi. 08 2008,14:09) kirjoitti
Eksoottisemmissa malleissa ja esim. tuliterissä kilokyykkyuutuuksissa toimitusajat voivat joskus venyä pitkiksikin.
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Jos ei ole ehdottoman pakko saada toukokuun puolivälissä, niin kesäkuun puoliväli on tuntunut olevan hyvä ajankohta. On saanut 1-2PV varoitusajalla pyöriä. Tuntuu tuohon aikaan liikkeillä olevan halua päästä pyöristä eroon ja hintakin on ollut aikalailla kohdallaan.
Tosin värivalikoima onkäytännössä se mitä liikkeessä on tarjolla sillä hetkellä.
parissa liikkeessä olen jo nähnyt varastossa pyöriä laatikoissa odottamassa käyttöönottoa.