Joo, olisi pitänyt ostaa isompi pyörä...
SV Riderista luin, että ovat US ja A:ssa asennelleet Buellin (Lightning?) jalkatappisarjaa joka pienellä viilauksella siis sopii SV:hen. Tiputtaa tappeja sen verran alemmas-taakse että pitäisi koipien sopia paremmin. Onko kukaan kokeillut?
Mitenkäs tuplakupla - käykö vain niin, että virtaus osuu helpommin naamaan, kun vakiopleksillä ilmavirta pyyhkii kaulan seutuvilla.
Itse olen 180cm ja SV:ssä on tuplakupla Puig. Toimii paremmin kun orkkis ainakin tossa vanhemmassa SVssä
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Onko kokemuksia noista adapterilevyistä jolla jalkatappeja saa eri asentoihin (eteen, taakse, ylös, alas..). Alumiinilevylle on ainakin saatu riittävästi hintaa..
Edukasta ratkaisua saada tappeja n. 2cm taakse ja vaikka 1cm alas?
Vakiopleksillä meni sisäänajo. Ei se mikään optimaalinen ole 187 senttiselle, mutta käy istumassa jonkun kuussatasen päällä, niin jo alkaa supervessakin maistumaan.. Tuplakuplaa odotellessa..
+1 tuplakuplalle, paljon vähemmän tuuli riepottelee.... Ei ollu kallis ja löytyi vielä pyörän värisenä.
Se vaihdevipu/jalkatappi yhdistelmä tuntui aluksi aika hankalalta (ahtaalta) mun numeron 44 "siroille" saappaaille.... Mutta siihen tottui ajan kanssa.
Tuplakuplalle +1 vaikka en kovin pitkä olekkaan. Itsellä MRA. ->Kuvia<-
Eikös noihin sarviinkin saa korotus paloja?! Voisi helpottaa pitempää ihmistä.