Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
    Itelläni oli XX ja nyt tuo GSX1400.

Eipä hirvesäti jää muovikuulia kaipaaman....vielä.

Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    nakumallia itelläki tekee mieli jo monta kertaa päivissä ja varsinkin paljon tiuhaan öisin.

hehiö.

onneksi on sentään kärpiö. vanha kunnon ziiziierrrrottanaku.

kärpiö valokuvissa sivuilla, vihervaroitus

Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Yep,
    Itellä aikaisemmin muoviluoteja...
    Nyt tulossa toinen kausi cb1300 ja

Lisänä leovince+PC3
    noin. 1300cc
    noin. 130hp
    noin. 130nm
    noin. 130km/h matkanopeus

noin kokonaisuutena ihan jees...

nim. vääntää kun kääntää
    Mokkelis. Kiva huomata, että en kuitenkaan ole ainut ison CB:n omistaja pallolla.
    Meidän tallilla on palttiarallaa kolmesataa pyörää ja mulla ainut CB 1300:n siellä.
    Kilometrejä takana koeajon verran about 4km marraskuussa jolloin vehkeen ostin. Odottelen mukavia ajohetkiä tulevana suvena,,,, nyt prkl*** tulee lunta ja mopo on kerhon tallissa.
    Semmonen historia noissa mun pyörissä, että 80- luvulla oli muutaman vuoden XJ 900. Nyt uusiomotoristina ajelin kesän Viragolla (750) sitten CBF 600 ja sitten seuraavana suvena CBF 1000.
    Nyt on paha enää vehkettä isontaa, ajattelin ajella tällä nyt useita vuosia....
    Ajokelejä kaikille ja koitetaan kuulua syksylläkin elävien moottoripyöräilijöiden kerhoon
    satuimpas nyt ostaa viime keskiviikkona gsx 1400sen aivan hinnan takia nyt ajeltu vähän yli 700km ei ikinä enää muovii ympärille on se vaan niin kivaa
    Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
    Lainaa (asentaja @ Huhti. 09 2008,02:50) kirjoitti
    Yep,
    Itellä aikaisemmin muoviluoteja...
    Nyt tulossa toinen kausi cb1300 ja

Lisänä leovince+PC3
    noin. 1300cc
    noin. 130hp
    noin. 130nm
    noin. 130km/h matkanopeus

noin kokonaisuutena ihan jees...

nim. vääntää kun kääntää
    Mihinkäs piilotit PC:n? Lomarahoille pitäis keksiä jotain käyttöä ,Leo Vince on jo pailallaan...
    PC piilotuspaikka on tehtaanpuolesta tehty.
    Ota penkki pois, sen syvän säilytyskolon oikeassa reunassa on kuin tehty paikka purkille. Huomaa, että kaapelin tuonnillekkin on oma reikä siellä.

Lainaa (Gero @ Huhti. 09 2008,11:22) kirjoitti
    Mokkelis. Kiva huomata, että en kuitenkaan ole ainut ison CB:n omistaja pallolla.
    Meidän tallilla on palttiarallaa kolmesataa pyörää ja mulla ainut CB 1300:n siellä.
    Kilometrejä takana koeajon verran about 4km marraskuussa jolloin vehkeen ostin. Odottelen mukavia ajohetkiä tulevana suvena,,,, nyt prkl*** tulee lunta ja mopo on kerhon tallissa.
    Semmonen historia noissa mun pyörissä, että 80- luvulla oli muutaman vuoden XJ 900. Nyt uusiomotoristina ajelin kesän Viragolla (750) sitten CBF 600 ja sitten seuraavana suvena CBF 1000.
    Ajokelejä kaikille ja * koitetaan kuulua syksylläkin elävien moottoripyöräilijöiden kerhoon *
    Miksi vaihtui cbf1000 cb1300:ksi ?
    cb350 * fz6s * cbf1000
    Lainaa (presto358 @ Huhti. 09 2008,19:20) kirjoitti
    Lainaa (Gero @ Huhti. 09 2008,11:22) kirjoitti
    Ajokelejä kaikille ja koitetaan kuulua syksylläkin elävien moottoripyöräilijöiden kerhoon
    Miksi vaihtui cbf1000 cb1300:ksi ?
    Onhan ne kokolailla eri pyörät kuitenkin. Sen johdosta.
  10.  
    Täällä on aika paljon puhetta XX vaihto CB 1300 ja joku mainitsi myös suizan GSX 1400. Kummatkin todella komeita.
    Miten olisi X11?
    Itse olen pitkähkönä (190) hujoppina etsimässä jotain isoa nakua ja juuri tuo gsx1400 himottaisi ehkä eniten... mutta nyt aloin myös tutkia tuota X11 hondaa, sekin on hienon näköinen ja tekniikassa löytyy moderneja ratkaisuja.

Onko jollain tuntumaa vertailtaessa esim CB 1300 ja X11?
    <p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12