Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Oletteko saaneet liukkaasta mustasta muovista tehtyjen sivupeilien päällä pysymään maalia joka kestäisi liuotinpesut ja muutamat öttiäisten iskut?

Tarkoituksena olisi taiteilla pienet kuviot peileihin, mutta tähän asti yleensä yksivärisetkin ovat halkeilleet pois eikä viitsisi turhaan säätää..
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
    Täytyy varmaan peilit ensin puhdistaa silikoninpoistoaineella tms. ja sen jälkeen pohjamaalata laadukkaalla muovipohjamaalilla. Jos jotain pientä kuviota siellä tosiaan väkertelet, kannattaa varmasti ensin maalata koko peili (tai siis tämä taustaosa) ..ensin nuo edellämainitut proseduurit ja sitten sopivasti matta musta päälle, vasta sitten kuviot. Ja mahdollisesti tuonkin jälkeen matta lakka vielä päälle.

..tai sitten helpompi tapa, teipata ko. kuviot.
    Joo tuota tarrajuttua olen kokeillut ja meinaavat aina lähteä nurkista aukeamaan, viimeistään kunnon pesun jälkeen. Se johtunee siitä, että peili kupera, eli tarra jää aina jo valmiiksi irvistämään reunoiltaan.
    Ei varmaan auta kun maalata. Ja kunnolla tällä kertaa..
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  4.  
    Muovin karhennus, muovipohjamaali, kiiltävä musta (tai väri minkä siihen yleensäkkin haluat), kevyt karhennus(mattaus), teippaus/kuvion maalaus, lakkaus. Siinä yksi esimerkki miten voipi tehdä.

Ja suositeltavaa on käyttää sellaista maalia mikä kestää sitten kovetteellisen lakan tai maalia mikä itessään sisältää kovetteen. Koveteettomalla maalilla kun maalaa niin hyvin pian on maali täynnä pientä halkeamaa kun ei kestä auringon uv-säteilyä.

Kiiltävässä pinnassa maali ei tuu juurikaan pysymään.