Tutkiskellessani 999:n virhekoodeja, törmäsin seuraavaan: Nemesis engine control Saksalainen dealeri.
Itse en ole moista asentamassa, mutta niille jotka eivät tyydy TFI, PC tai RapidBike kaltaisiin tuotteisiin, varteenotettava vaihtoehto.
Jyri, meneekö tilaukseen?
S 620 FF, 999S
Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
Noita eri boksejahan on kämnalla useampiakin. Tonnin luokkaa ovat, joten hieman kalliimpia, kuin esimerkiksi FIMin ecu.
Eikös Jyri myynyt jo 749:nsä?
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Pahus, jäin kiinni *(Desmosedici @ Tammi. 05 2008,17:42) kirjoitti
Kyllä, myin Darkin eräälle harrastajalle pitkällisten neuvottelujen jälkeen. Pyörä sai oikein hyvän kodin ja omistajan, joka ymmärtää sen päälle. Sitähän oli muutettu jonkinverran vakioon nähden.
Nyt työn alla on kevyeksi & pieneksi katupyöräksi tämä (siis tämä kuvassa etualalla oleva punainen):
Seuraavana vuorossa on pyörä 749:in tilalle. Katsellaan nyt mitä tulee hankittua. Ducati se tulee olemaan, mutta malli ei ole ihan selkeä ja runkokin voi olla mallia aftermarket *.
Kyselin tuota Nemesis-boksia jo pari vuotta sitten. Sen kehitys otti aika kauan aikaa... Hyvä tuote se varmasti on. Mulla voisi olla käyttöä sellaiselle, mutta onhan se hiukan kallis kyllä.
Jumpe! Saturno! mistä löysit? noita ei ole suomessa montaa, tuskin edes viittä? voi taipua mutkatiella aika maukkaasti.![]()
onnea!
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Kiitos kiitos *(vtwin @ Tammi. 07 2008,12:06) kirjoitti
Eihän näitä suomesta oikein löydä, joku taisi myydä jotain syksyllä, mutta aika hiljaista taitaa olla muuten...?
Löysin tämän ihanuuden sattumalta Stuttgartista ja minun oli yksinkertaisesti pakko ostaa se heti pois! *
Aika löysältä tällaisen 80-luvun lopun pyörän jousitus vaikuttaa. Teetän tähän todennäköisesti kunnollisen täysin säädettävän takaiskarin Italiassa. Keulaan laitetaan sopivat jouset ja pelataan öljyillä. Modernit renkaat alle ja laaja huolto sekä huolellinen läpikäynti niin tästä tulee aikasta hauska laite.