Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Elikkäs mistä kannattas kysellä oulusta 50-60mm reikäputkea vaimentimeen?
    Ja villaa??
    varmaan kannattaa käydä ensin joitain autotarvikeliikkeitä kuten motonet ja vastaavat, niissä olen mielestäni joskus nähnyt selaisia ja hinnatkin on kohdallaan ja villaa saa ihan vaikka rautakaupasta.
    jaa, mää vai täh??!!!

yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
    hajet joltain sorvaamolta ruostumattoman sorvauslastua, mahollisimman hienoo, käy villasta ja aika pervot äänet
    maxiskootteri

-Punainen on edelleen väreistä nopein -
    Lainaa (foxterrier @ Tammi. 03 2008,23:13) kirjoitti
    hajet joltain sorvaamolta ruostumattoman sorvauslastua, mahollisimman hienoo, käy villasta ja aika pervot äänet
    tuo olikin hieno idea tuo rosteri lastu. (köyhänmiehen rosteri putkisto) pitää tesmata joskus.
    jaa, mää vai täh??!!!

yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
    Mä olen aina tehnyt ihan reikäpellistä, jonkun akselin päällä vaan taivuttanut sen putkeksi ja sit migillä heppaillu sauman kiinni.
    Paikallisesta kiuastehtaasta olen hakenut pellin.
  6.  
    Katso netistä reikälevymallit (hakusana reikälevy ja jokaisessa isommassa rautaa myyvässä kaupasta/tukkurilta löytyy niitä.. (Jos kerran Kajaanissakin - Kainuun käyttörauta)
    Kannattaa samalla vaivalla ostaa RST-levyä, niin eihän tarvitse katsella osan ruostumista..
    Itse tein yhden vaimentimen MT-01:een ja totesin reikien olevan vähän isoja, joten laitoin seulaverkon (löytyy esim. K-raudasta, mutta vaan sinkittynä) ympärille...
    Seulaverkon ympärille kannattaa laittaa kiepit teräsvillaa (K-raudasta)--> kestää paremmin ja sitten ympärille esim. dice:n tai vast. äänenvaimenninvillaa (Moottoripyöräliikkeistä)

Lisää kuvia projektista pm:llä..