Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 64:een 64:sta
  1. #61
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 14 2008,18:23) kirjoitti
    Hanaa vaan rajusti alusta asti, ei ne siitä hajoa, tulee paremmat tehot. Jos hajoaa, niin silloin on kyse valmistusvirheestä, ja siinä takuu niitä varten.
    Mihinkäs tuo tehon lisääntyminen oikein perustuu? Tuntuu hiukan oudolta eikö kovin loogiselta.
  2. #62
    Lainaa (Pahus @ Tammi. 14 2008,20:15) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 14 2008,18:23) kirjoitti
    Hanaa vaan rajusti alusta asti, ei ne siitä hajoa, tulee paremmat tehot. Jos hajoaa, niin silloin on kyse valmistusvirheestä, ja siinä takuu niitä varten.
    Mihinkäs tuo tehon lisääntyminen oikein perustuu?
    Männänrenkaiden (parempaan) asettumiseen.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  3. #63
    Lainaa (ruostekasa @ Tammi. 14 2008,18:28) kirjoitti
    Lainaa (Tinne @ Tammi. 14 2008,14:47) kirjoitti
    Tais olla sit Bikefoxin ohjeilla sisään ajettu eikä valmistajan,kuulemma tommosisa eroja niissä ollu.
    Pyörällä on ajettu kohtuu reippaasti, mutta järki päässä.
    Niinpä,sopivassa suhteessa kumpastakin=hyvä coctail
  4.  
  5. #64
    Ite antanut koneelle 5 - 10 lämpösykliä, eli ihan kylmästä käyttänyt niin lämpöiseksi että flekti lähtee huutamaan ja sitten antaa jäähtyä takaisin kylmäksi. Tuon jälkeen öljyt vaihtoon ja penkkiin. Penkissä ajaa jonkun 50 kilsaa vaihteita tasaisesti vaihdelle ja pienellä vastuksella.

    Sen jälkeen roka auki ja katotaan mitä käy. Jokainen laite on kestänyt.

    2006 vuoden kilpurille kävi seuraavasti tuollaisella sisäänajolla, tehojen suhteen siis:

    - vakiona antoi penkissä +112
    - samana päivänä, samassa penkissä, muutoksien jälkeen +117
    - ajoin sillä n 8 tkm ja antoi samassa penkissä +120

    (pilkun jälkeen olevat jätin pois, koska niillä ei oikeasti ole mitään merkitystä)

    2007 kilpuria ei vielä ole testattu kauden jälkeen, mutta saman päivänä kun tuo 2006 kilpuri antoi tuon +120 niin uusi antoi "nollakilometreillä" +121, muutokset tehtynä siis. Mielenkiinnolla käytän tuonkin siellä penkissä ja katsotaan mitä ajetut kilometrit on pelille tehnyt.

    Toiset vannoo noiden kilometrien ja rauhallisten ajojen perään, mutta mun käsityksen mukaan nykypyörissä vaihdelaatikon ja kytkimen osien sisäänajo on se oleellisempi asia kuin sylintereiden ja mäntien.

    Kukin saa toki tehdä omalla tavallaan tuon ja mitää vastuuta en ota siitä mitä käy jos joku "ohjeideni" mukaan konettaa kiljuttaa ja se menee mossahtamaan.

    Pakko siis sanoa tähän loppuun että aja Yamahasi sisään niin kuin manuaalissa ohjeistetaan.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123