Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 64:sta
  1. #1
    Elikäs mitä tehoja erilaisilla koko putkistoilla on k7 tullut?
  2. #2
    Yoshimura Japan Race 171hp takafillarilta.
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  3. #3
    Lainaa (mic @ Tammi. 03 2008,08:39) kirjoitti
    Yoshimura Japan Race 171hp takafillarilta.
    Missä pajassa tämä oli?

    Bike Doctorilla paras K7 täysputkella ja PC:llä 167hp kuulopuheiden mukaan. Bike Doctorin penkki lienee Suomen tiukin..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  4. #4
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 03 2008,09:33) kirjoitti
    Lainaa (mic @ Tammi. 03 2008,08:39) kirjoitti
    Yoshimura Japan Race 171hp takafillarilta.
    Missä pajassa tämä oli?

    Bike Doctorilla paras K7 täysputkella ja PC:llä 167hp kuulopuheiden mukaan. Bike Doctorin penkki lienee Suomen tiukin..
    Molitor Turku. Eikä muuten PC:tä vaan oma boksi säädettynä. Ja tarkennus vielä, kun en muistanut ihan tarkkaa lukua... Nyt lappu kädessä niin se onkin 170,1hp @ 12249rpm ja 11m.kg @ 9930rpm (ja takapyörätehoja). Mites ton väännön saikaan taas Newtoneiksi?
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  5. #5
    Lainaa (mic @ Tammi. 03 2008,11:52) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 03 2008,09:33) kirjoitti
    Lainaa (mic @ Tammi. 03 2008,08:39) kirjoitti
    Yoshimura Japan Race 171hp takafillarilta.
    Missä pajassa tämä oli?

    Bike Doctorilla paras K7 täysputkella ja PC:llä 167hp kuulopuheiden mukaan. Bike Doctorin penkki lienee Suomen tiukin..
    Molitor Turku. Eikä muuten PC:tä vaan oma boksi säädettynä. Ja tarkennus vielä, kun en muistanut ihan tarkkaa lukua... Nyt lappu kädessä niin se onkin 170,1hp @ 12249rpm ja 11m.kg @ 9930rpm (ja takapyörätehoja). Mites ton väännön saikaan taas Newtoneiksi? *
    Kerrot sen g:llä (putoamiskiihtyvyys), eli 9.81m/s^2. Palttiarallaa se on siis vaan nolla perään..

    Yllättävän vaisuja tehoja tuosta K7:sta on kokoputkella jarruteltu, kun alustavat tiedot näytti siltä, että jo vakiona tulee tiukemmassakin dynossa yli 170hp renkaalle.

    Onko kukaan saanut sieltä lähelle 180hp missään dynossa?
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  6. #6
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 03 2008,12:17) kirjoitti
    Lainaa (mic @ Tammi. 03 2008,11:52) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 03 2008,09:33) kirjoitti
    Lainaa (mic @ Tammi. 03 2008,08:39) kirjoitti
    Yoshimura Japan Race 171hp takafillarilta.
    Missä pajassa tämä oli?

    Bike Doctorilla paras K7 täysputkella ja PC:llä 167hp kuulopuheiden mukaan. Bike Doctorin penkki lienee Suomen tiukin..
    Molitor Turku. Eikä muuten PC:tä vaan oma boksi säädettynä. Ja tarkennus vielä, kun en muistanut ihan tarkkaa lukua... Nyt lappu kädessä niin se onkin 170,1hp @ 12249rpm ja 11m.kg @ 9930rpm (ja takapyörätehoja). Mites ton väännön saikaan taas Newtoneiksi? *
    Kerrot sen g:llä (putoamiskiihtyvyys), eli 9.81m/s^2. Palttiarallaa se on siis vaan nolla perään..

    Yllättävän vaisuja tehoja tuosta K7:sta on kokoputkella jarruteltu, kun alustavat tiedot näytti siltä, että jo vakiona tulee tiukemmassakin dynossa yli 170hp renkaalle.

    Onko kukaan saanut sieltä lähelle 180hp missään dynossa?
    En ole kyllä kuullut mistään suunnalta, että kukaan nyt sentään sellasia lukemia olis saanut Hyvin kyllä on jos näin on...

    On niissä sen verran eroa sentään, että esim. K5 -> K7. K5 oli SM:ssä 3. ja siitä penkattiin Molitorilla olisko ollut 157 hp. Onhan toi sentään jonkinmoinen parannus toi 170 hp. Ja tossa ei ole mitään muita virejä kuin kokoränni ja oman boksin säätö.
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  7. #7
    Lainaa (mic @ Tammi. 03 2008,12:25) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 03 2008,12:17) kirjoitti
    Lainaa (mic @ Tammi. 03 2008,11:52) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 03 2008,09:33) kirjoitti
    Lainaa (mic @ Tammi. 03 2008,08:39) kirjoitti
    Yoshimura Japan Race 171hp takafillarilta.
    Missä pajassa tämä oli?

    Bike Doctorilla paras K7 täysputkella ja PC:llä 167hp kuulopuheiden mukaan. Bike Doctorin penkki lienee Suomen tiukin..
    Molitor Turku. Eikä muuten PC:tä vaan oma boksi säädettynä. Ja tarkennus vielä, kun en muistanut ihan tarkkaa lukua... Nyt lappu kädessä niin se onkin 170,1hp @ 12249rpm ja 11m.kg @ 9930rpm (ja takapyörätehoja). Mites ton väännön saikaan taas Newtoneiksi? *
    Kerrot sen g:llä (putoamiskiihtyvyys), eli 9.81m/s^2. Palttiarallaa se on siis vaan nolla perään..

    Yllättävän vaisuja tehoja tuosta K7:sta on kokoputkella jarruteltu, kun alustavat tiedot näytti siltä, että jo vakiona tulee tiukemmassakin dynossa yli 170hp renkaalle.

    Onko kukaan saanut sieltä lähelle 180hp missään dynossa?
    En ole kyllä kuullut mistään suunnalta, että kukaan nyt sentään sellasia lukemia olis saanut * Hyvin kyllä on jos näin on...

    On niissä sen verran eroa sentään, että esim. K5 -> K7. K5 oli SM:ssä 3. ja siitä penkattiin Molitorilla olisko ollut 157 hp. Onhan toi sentään jonkinmoinen parannus toi 170 hp. Ja tossa ei ole mitään muita virejä kuin kokoränni ja oman boksin säätö.
    Joo, käsittääkseni pitäisi olla jonkin verran enemmän tehoa tuossa K7:ssa, joku 5-10hp. Olisko niin, että kokoputkella ja PC:llä siitä ei saa ihan niin paljon lisää kuin K5:sta?

    K5:een tuli em kilkkeillä about +15hp kun sen sääti kunnolla.

    Itselläni on K5:ssä tällä hetkellä 180hp renkaalla KX-Centerin penkissä, joka sekin on kohtuu tiukka. Em perusmodauksien lisäksi kansi tehty ja hiukan tiukemmat nokat, eli luultavasti melko samanlainen kuin K7:n kansi jo vakiona.

    Luulisi, että K7:sta tuon saisi melko pienin modauksin, esim kokoputki, PC ja ohuempi kansipahvi.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  8. #8
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 03 2008,12:50) kirjoitti
    Lainaa (mic @ Tammi. 03 2008,12:25) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 03 2008,12:17) kirjoitti
    Lainaa (mic @ Tammi. 03 2008,11:52) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 03 2008,09:33) kirjoitti
    Lainaa (mic @ Tammi. 03 2008,08:39) kirjoitti
    Yoshimura Japan Race 171hp takafillarilta.
    Missä pajassa tämä oli?

    Bike Doctorilla paras K7 täysputkella ja PC:llä 167hp kuulopuheiden mukaan. Bike Doctorin penkki lienee Suomen tiukin..
    Molitor Turku. Eikä muuten PC:tä vaan oma boksi säädettynä. Ja tarkennus vielä, kun en muistanut ihan tarkkaa lukua... Nyt lappu kädessä niin se onkin 170,1hp @ 12249rpm ja 11m.kg @ 9930rpm (ja takapyörätehoja). Mites ton väännön saikaan taas Newtoneiksi? *
    Kerrot sen g:llä (putoamiskiihtyvyys), eli 9.81m/s^2. Palttiarallaa se on siis vaan nolla perään..

    Yllättävän vaisuja tehoja tuosta K7:sta on kokoputkella jarruteltu, kun alustavat tiedot näytti siltä, että jo vakiona tulee tiukemmassakin dynossa yli 170hp renkaalle.

    Onko kukaan saanut sieltä lähelle 180hp missään dynossa?
    En ole kyllä kuullut mistään suunnalta, että kukaan nyt sentään sellasia lukemia olis saanut * Hyvin kyllä on jos näin on...

    On niissä sen verran eroa sentään, että esim. K5 -> K7. K5 oli SM:ssä 3. ja siitä penkattiin Molitorilla olisko ollut 157 hp. Onhan toi sentään jonkinmoinen parannus toi 170 hp. Ja tossa ei ole mitään muita virejä kuin kokoränni ja oman boksin säätö.
    Joo, käsittääkseni pitäisi olla jonkin verran enemmän tehoa tuossa K7:ssa, joku 5-10hp. Olisko niin, että kokoputkella ja PC:llä siitä ei saa ihan niin paljon lisää kuin K5:sta?

    K5:een tuli em kilkkeillä about +15hp kun sen sääti kunnolla.

    Itselläni on K5:ssä tällä hetkellä 180hp renkaalla KX-Centerin penkissä, joka sekin on kohtuu tiukka. Em perusmodauksien lisäksi kansi tehty ja hiukan tiukemmat nokat, eli luultavasti melko samanlainen kuin K7:n kansi jo vakiona.

    Luulisi, että K7:sta tuon saisi melko pienin modauksin, esim kokoputki, PC ja ohuempi kansipahvi.
    Kaipa tosta vois saada kohtuu helposti. Mut eipä taida sillä PC:llä olla kauheankaan suurta merkitystä. Tuntuu saavan omalla boksilla aika hyväksi. Vai onko toisenlaisia kokemuksia?
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  9. #9
    Lainaa (mic @ Tammi. 03 2008,12:57) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 03 2008,12:50) kirjoitti
    Lainaa (mic @ Tammi. 03 2008,12:25) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 03 2008,12:17) kirjoitti
    Lainaa (mic @ Tammi. 03 2008,11:52) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 03 2008,09:33) kirjoitti
    Lainaa (mic @ Tammi. 03 2008,08:39) kirjoitti
    Yoshimura Japan Race 171hp takafillarilta.
    Missä pajassa tämä oli?

    Bike Doctorilla paras K7 täysputkella ja PC:llä 167hp kuulopuheiden mukaan. Bike Doctorin penkki lienee Suomen tiukin..
    Molitor Turku. Eikä muuten PC:tä vaan oma boksi säädettynä. Ja tarkennus vielä, kun en muistanut ihan tarkkaa lukua... Nyt lappu kädessä niin se onkin 170,1hp @ 12249rpm ja 11m.kg @ 9930rpm (ja takapyörätehoja). Mites ton väännön saikaan taas Newtoneiksi? *
    Kerrot sen g:llä (putoamiskiihtyvyys), eli 9.81m/s^2. Palttiarallaa se on siis vaan nolla perään..

    Yllättävän vaisuja tehoja tuosta K7:sta on kokoputkella jarruteltu, kun alustavat tiedot näytti siltä, että jo vakiona tulee tiukemmassakin dynossa yli 170hp renkaalle.

    Onko kukaan saanut sieltä lähelle 180hp missään dynossa?
    En ole kyllä kuullut mistään suunnalta, että kukaan nyt sentään sellasia lukemia olis saanut * Hyvin kyllä on jos näin on...

    On niissä sen verran eroa sentään, että esim. K5 -> K7. K5 oli SM:ssä 3. ja siitä penkattiin Molitorilla olisko ollut 157 hp. Onhan toi sentään jonkinmoinen parannus toi 170 hp. Ja tossa ei ole mitään muita virejä kuin kokoränni ja oman boksin säätö.
    Joo, käsittääkseni pitäisi olla jonkin verran enemmän tehoa tuossa K7:ssa, joku 5-10hp. Olisko niin, että kokoputkella ja PC:llä siitä ei saa ihan niin paljon lisää kuin K5:sta?

    K5:een tuli em kilkkeillä about +15hp kun sen sääti kunnolla.

    Itselläni on K5:ssä tällä hetkellä 180hp renkaalla KX-Centerin penkissä, joka sekin on kohtuu tiukka. Em perusmodauksien lisäksi kansi tehty ja hiukan tiukemmat nokat, eli luultavasti melko samanlainen kuin K7:n kansi jo vakiona.

    Luulisi, että K7:sta tuon saisi melko pienin modauksin, esim kokoputki, PC ja ohuempi kansipahvi.
    Kaipa tosta vois saada kohtuu helposti. Mut eipä taida sillä PC:llä olla kauheankaan suurta merkitystä. Tuntuu saavan omalla boksilla aika hyväksi. Vai onko toisenlaisia kokemuksia?
    Saahan sen ainakin paljon tarkemmin säädettyä. Oltiin kaverin kanssa identtisillä pyörillä silloin siellä KX-Centerissä, n. 10hp nousi teho kun sääti PC:n kunnolla. Kummassakin yksilössä.

    Oman boksin säädöt ei välttämättä ihan veny tarpeeksi, jos haluaa sen kunnolla säätöihin, kaikilla kaasunasennoilla ja kierrosluvuilla. Maximitehon voi saada lähelle samaa, mutta osakaasua ei saa tarpeeksi tarkasti säädettyä, ainakaan mun makuun. Omasta boksista loppuu siis tarkkuus ja säätöalueet kesken, jos on vähänkään enemmän muutoksia. Lisäksi ainakin aikasemmin oman boksin säätöalueet alkoi menemään toisten alueiden "päälle", jos yritti hiukan isompia säätöjä tehdä eri alueille. Johti siis siihen, että joutui tekemään kompromisseja...
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  10. #10
    Tarkoitatko tylyttäjä että pelkällä pc:n säädöllä tuli 10hv lisää?? Ei kai seokset niin perseellään voi olla että pelkästään niitä korjaamalla saataisiin tollainen tehonlisäys huipputehoihin....
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  11. #11
    Oma mopo GSX-R1000 (K6) + Yoshin kokoputki + PC + Ign oli varustettu dynojetin sivuilta lasketulla PC kartalla ennenkuin meni säätöön, takaisin tullessa teho ja vääntö koko kierrosalueella parempi - tehon lisäys +10 heppaa (parhaillaan) säädettynä.
    -- PV50 ... GSX-R : 1983... 2006 --
  12. #12
    Lainaa (Pahkasika @ Tammi. 03 2008,21:30) kirjoitti
    Tarkoitatko tylyttäjä että pelkällä pc:n säädöllä tuli 10hv lisää?? *Ei kai seokset niin perseellään voi olla että pelkästään niitä korjaamalla saataisiin tollainen tehonlisäys huipputehoihin....
    Kylläpä vaan oli. Toisessa samanlaisessa yksilössä ihan sama homma, sama päivä ja sama dyno.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  13. #13
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 03 2008,21:46) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Tammi. 03 2008,21:30) kirjoitti
    Tarkoitatko tylyttäjä että pelkällä pc:n säädöllä tuli 10hv lisää?? Ei kai seokset niin perseellään voi olla että pelkästään niitä korjaamalla saataisiin tollainen tehonlisäys huipputehoihin....
    Kylläpä vaan oli. Toisessa samanlaisessa yksilössä ihan sama homma, sama päivä ja sama dyno.
    Oliko vakiona rankasti rikkaalla vai laihalla huipuilla? 10hv pudotus on jo aika persiillään. Veikkaan paksulla, sillä niin laihalla alkaa jo pakoventtiilit valittaa rankassa käytössä.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  14. #14
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 03 2008,21:46) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Tammi. 03 2008,21:30) kirjoitti
    Tarkoitatko tylyttäjä että pelkällä pc:n säädöllä tuli 10hv lisää?? *Ei kai seokset niin perseellään voi olla että pelkästään niitä korjaamalla saataisiin tollainen tehonlisäys huipputehoihin....
    Kylläpä vaan oli. Toisessa samanlaisessa yksilössä ihan sama homma, sama päivä ja sama dyno.
    Vedettiinkö alle ensin muutama veto ja sitten esim. 3 tai 4 vetoa verrattiin siihen lopulliseen tulokseen vai oliko 10hv ekan ja viimeisen vedon välinen ero??
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  15. #15
    Noi säätö jutut on mielenkiintosia, ku laitat k5-k6 kilo kiksuun koko rännin tulee noin 10 hepoa säätämättä lisää ja kun laitetaan com ja ign modul ja säädetään taas tulee 10hp lisää.=20 heppaa takikselta. kuulostaa paljolta äkkipäätään.
  16. #16
    Lainaa (Pahkasika @ Tammi. 03 2008,23:40) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 03 2008,21:46) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Tammi. 03 2008,21:30) kirjoitti
    Tarkoitatko tylyttäjä että pelkällä pc:n säädöllä tuli 10hv lisää?? *Ei kai seokset niin perseellään voi olla että pelkästään niitä korjaamalla saataisiin tollainen tehonlisäys huipputehoihin....
    Kylläpä vaan oli. Toisessa samanlaisessa yksilössä ihan sama homma, sama päivä ja sama dyno.
    Vedettiinkö alle ensin muutama veto ja sitten esim. 3 tai 4 vetoa verrattiin siihen lopulliseen tulokseen vai oliko 10hv ekan ja viimeisen vedon välinen ero??
    Kyllä vedettiin, kumpaankin pyörään tuli 10hp lisää, se on fakta. Katsottiin vierestä kun vedettiin; meni kaikkien taiteen sääntöjen mukaan, ja kumpaankin pyörään n. +10hp säädöllä.

    Tonninen K5/K6 on todellakin niin persiillään ilman säätöä kokoputkella. Olikohan siellä n. +20 yksikköä syöttöä lisää ylhäällä täydellä kaasulla. Kansihomman ja nokkienvaihdon jälkeen jopa yli +30 yksikköä.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  17. #17
    Lainaa (kpa @ Tammi. 03 2008,23:40) kirjoitti
    Noi säätö jutut on mielenkiintosia, ku laitat k5-k6 kilo kiksuun koko rännin tulee noin 10 hepoa säätämättä lisää ja kun laitetaan com ja ign modul ja säädetään taas tulee 10hp lisää.=20 heppaa takikselta. kuulostaa paljolta äkkipäätään.
    Ei ihan noin sentään..

    Kokoputkella ilman säätöä tahtoo jäädä yleensä n. +5hp. Säädöllä sitten ne loput +10hp. Ainakin meidän kahteen identtiseen yksilöön, Yoshi Japan 4-2-1 ränneillä. Ehkä jollain muulla putkella menee hiukan eri tavalla.

    Ign. modulella ei saa yhtään heppaa lisää, vähän saa herkistettyä osakaasua. Sekin on tullut kokeiltua dynossa. Siinä mielessä aika turha värkki, itse hommasin sen Shifterin takia.

    Kokonaisuudessaan K5:een saa siis kokoputkella ja Commanderilla säädettynä +15hp renkaalle. Aika keskiarvoa siis. Yleensä 1000cc tai isompiin pyöriin tehonlisäys osuu välille 10-20hp kokoputkella ja Commanderilla. Tuohon menee just siihen puoleenväliin *

    Sliparilla säädettynä taas tehonlisäys on yleensä alueella 5-10hp.

    Nuo on melko hyvät nyrkkisäännöt, kun puhutaan 1000cc+ pyöristä.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  18. #18
    Mutta muistakaa että tähän pystyy vain TUNING LINK.
  19. #19
    Lainaa (Bantzai @ Tammi. 04 2008,08:23) kirjoitti
    Mutta muistakaa että tähän pystyy vain TUNING LINK.
    Eiköhän siihen pysty muutkin. Sillä saadaan vaan kohtuu helposti ja nopeasti myös osakaasut kuntoon, jos et sattunut tietämään
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  20. #20
    Lainaa (Bantzai @ Tammi. 04 2008,08:23) kirjoitti
    Mutta muistakaa että tähän pystyy vain TUNING LINK.
    Näin sen täytyy olla. Noihin omiin mopoihin kun ei yhteenkään ole tullut edes 5hv lisää pelkällä seoksien säädöllä.
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  21. #21
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 04 2008,07:24) kirjoitti
    Lainaa (kpa @ Tammi. 03 2008,23:40) kirjoitti
    Noi säätö jutut on mielenkiintosia, ku laitat k5-k6 kilo kiksuun koko rännin tulee noin 10 hepoa säätämättä lisää ja kun laitetaan com ja ign modul ja säädetään taas tulee 10hp lisää.=20 heppaa takikselta. kuulostaa paljolta äkkipäätään.
    Ei ihan noin sentään..

    Kokoputkella ilman säätöä tahtoo jäädä yleensä n. +5hp. Säädöllä sitten ne loput +10hp. Ainakin meidän kahteen identtiseen yksilöön, Yoshi Japan 4-2-1 ränneillä. Ehkä jollain muulla putkella menee hiukan eri tavalla.

    Ign. modulella ei saa yhtään heppaa lisää, vähän saa herkistettyä osakaasua. Sekin on tullut kokeiltua dynossa. Siinä mielessä aika turha värkki, itse hommasin sen Shifterin takia.

    Kokonaisuudessaan K5:een saa siis kokoputkella ja Commanderilla säädettynä +15hp renkaalle. Aika keskiarvoa siis. Yleensä 1000cc tai isompiin pyöriin tehonlisäys osuu välille 10-20hp kokoputkella ja Commanderilla. Tuohon menee just siihen puoleenväliin

    Sliparilla säädettynä taas tehonlisäys on yleensä alueella 5-10hp.

    Nuo on melko hyvät nyrkkisäännöt, kun puhutaan 1000cc+ pyöristä.
    Mä hommasin Translogic sifterin tuohon omaan K6een ni vältyin tuolta ignition modulen ostolta. Hyvin on pelannut sifteri, suosittelen kyllä muillekkin tuollaista.
    Hidas ollakseen nopea.

    Suzuki GSX-R 1000 K6
  22. #22
    Lainaa (Pahkasika @ Tammi. 04 2008,22:17) kirjoitti
    Lainaa (Bantzai @ Tammi. 04 2008,08:23) kirjoitti
    Mutta muistakaa että tähän pystyy vain TUNING LINK.
    Näin sen täytyy olla. Noihin omiin mopoihin kun ei yhteenkään ole tullut edes 5hv lisää pelkällä seoksien säädöllä. *
    No se on sitten voi voi Se on oikeestaan ihan sama mitä mieltä kukakin tuosta on, koska mielipiteet ei tosiasiaa muuta..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  23. #23
    onkos noissa k5, 6 tai k7 gixuissa jo säädettävät nokkapyörät?
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  24. #24
    Lainaa (kawabata @ Tammi. 04 2008,23:53) kirjoitti
    onkos noissa k5, 6 tai k7 gixuissa jo säädettävät nokkapyörät?
    Ei ole, ne on prässätty.. Jouduin hommaamaan ne erikseen APE:lta. Nokat laitettiin asteisiin 105/105 ja hyvin toimi.

    Nyt tulee taas rajummat nokat ja laitan asteet 105/110.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  25. #25
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 05 2008,09:28) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Tammi. 04 2008,23:53) kirjoitti
    onkos noissa k5, 6 tai k7 gixuissa jo säädettävät nokkapyörät?
    Ei ole, ne on prässätty.. Jouduin hommaamaan ne erikseen APE:lta. Nokat laitettiin asteisiin 105/105 ja hyvin toimi.

    Nyt tulee taas rajummat nokat ja laitan asteet 105/110.
    Mitkä nokat meinaat laittaa?
  26. #26
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 04 2008,23:37) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Tammi. 04 2008,22:17) kirjoitti
    Lainaa (Bantzai @ Tammi. 04 2008,08:23) kirjoitti
    Mutta muistakaa että tähän pystyy vain TUNING LINK.
    Näin sen täytyy olla. Noihin omiin mopoihin kun ei yhteenkään ole tullut edes 5hv lisää pelkällä seoksien säädöllä. *
    No se on sitten voi voi * Se on oikeestaan ihan sama mitä mieltä kukakin tuosta on, koska mielipiteet ei tosiasiaa muuta..
    Ei siinä ole mitään voivottelemista. Toisille tulee enemmän ja toisille vähemmän, sillä sipuli.
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  27. #27
    Lainaa (kpa @ Tammi. 05 2008,10:56) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 05 2008,09:28) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Tammi. 04 2008,23:53) kirjoitti
    onkos noissa k5, 6 tai k7 gixuissa jo säädettävät nokkapyörät?
    Ei ole, ne on prässätty.. Jouduin hommaamaan ne erikseen APE:lta. Nokat laitettiin asteisiin 105/105 ja hyvin toimi.

    Nyt tulee taas rajummat nokat ja laitan asteet 105/110.
    Mitkä nokat meinaat laittaa?
    K5 mallin Yoshin ST-R Type R. Aikaisemmat oli K4 mallin ST-R Type R profiililla, jotka oli hiottu K5 mallin vakionokista..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  28. #28
    mitäs tehoja on k7 on potkinu sliparilla?
    GSX-R 1000 K9
  29. #29
    Off topicin mutta omanikin säädetty monilla eri pajoilla,sama pyörä tavallisessa penkissä ja tuning linkissä,ei siinä nyt lopputehoja niin lisää tullut....!
  30.  
  31. #30
    Tämmönen käppyrä tuli racefitin growler sliparilla killerin kanssa ja pyörän omaa boksia vain säädetty.
    vauhti korjaa virheet
    GSX-R 1000 K7, KTM 450 exc 04.
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen