Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Kävi mielessä ostaa moinen 2001-malli kakkospyöräksi. Mitä tyyppiominaisuuksia tuohon liittyy? Olikos tuossakin Hondan jännitteensäädin-Tyyppivika? Muuta tiedettävää?

    Pystykö tuolla oikeasti huonommalle tielle/maastoon?

    Joo - ja käytin hakua - suoraan en löytänyt hakutuloksista vastausta kysymyksiini.
    <p>2002-2014</p>
  2. #2
    Ainoa takuunalainen vika rd10ssä on katkeenut jalkatapin jousi, a' 64c kpl. luotettava peli, saa keskittyä ajamiseen. Eikä sylkenyt kone öljyä vaikka huollossa olivat laittaneet reiluut 3,5 litraa synteettistä,, 2,6 litraa olis ollut oikea määrä.

    toisaalta tylsä mopo kun ei pääse ruuvaamaan
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  3. #3
    Täällä kokoontuu "kaikki" Suomen Transalpistit No ei nyt ehkä ihan kaikki, mutta löytyy tosi paljon tietoa ko. pyörästä ja vieraskirjaan kirjoittamalla vielä lisää. Kannattaa tutustua jos olet ko. pyörää laittamassa.
    Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
    Honda CB125T "81 ~2002-
    Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
    Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
    Yamaha TDM 850 "91 2011-
  4. #4
    No niin. Mopojen Corolla tuli hankittua. * Tallissa kun on LT:n rinnalla vielä tilaa, piti hankkia "kioskillakäynti-" ja hupailupyöräksi TransAlp'pi. Valinnassa painoi kuviteltu Hondan huolettomuus ja mahdollisuus poiketa vaikka hieman huonokuntoisemmille teille. LT kun ei ole kovin herkku ajeltavaksi hiekka- saati huonommalla sellaisella.
    2006-mallin Suoli-pyörä 20tkm mittarissa purjehtii talliin muutaman viikon kuluttua.



    <p>2002-2014</p>
  5. #5
    Joutunet vaihtamaan avattareen korkeamman kaaren..
  6.  
  7. #6
    Lainaa (jarkko @ Tammi. 01 2008,01:58) kirjoitti
    Joutunet vaihtamaan avattareen korkeamman kaaren.. *
    Damn! Puhumattakaan pyörässä olevasta tarrasta....
    <p>2002-2014</p>