Pistin "ihan huvikseen" Motopalstan kautta tarjouspyynnön "Olen kiinnostut pyörän ostosta"-linkin kautta jo pari viikkoa sitten. Mitään ei ole kuulunut. Toimiiko moinen systeemi ollenkaan, vai onko se pelkkä ööö.... ?![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Toimi ainakin pari kuukautta sitten. Sähköpostiin pyysin vastaamaan.
Yamaha YZF 750r -95
Ihan vaan mielenkiinnosta..... Ehämmää mitää tosissaan.....(Nitrous @ Tammi. 01 2008,22:59) kirjoitti
![]()
V.Vesterinen
No just siks ne ei sulle mitään tarjoo...![]()
1000
Vuosi sitten laitoin kiinnostukseni kolmesta mopottimesta. Vain yksi vastasi ja siitä mopottimesta kaupat tein.
Niiden vois silti kantsia tarjota.....?(Hannula @ Tammi. 02 2008,12:03) kirjoitti
Mokoma Turkkulainen....
Kato.. ehämmää voi sanoa ääneen että Pemar... *ohos* Lipsahti...
V.Vesterinen
Kyllä mulla ainakin toimi viime kesänä moinen, kaipa se firmasta riippuu...
Pain is just weakness leaving the body
Toimihan tuo kun parisen viikkoa sitten kyselin tarjousta eräästä pyörästä.
Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
Aika heikosti ovat ainakin minulle vastailleet yhtään mitään kyselyihin. Ihan perus tiedot olen korkeintaan saanut kyselyihini. Parhaimmillaan, kun soitin kysyäkseni tarkemmin pyörästä, sanoi myyjä että tuossa se on hallissa, tule katsomaan!
Honda ST1300A
Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
Syksyllä ainakin Takatalo vastasi kyselyyni. Tosin pyörä oli ehtinyt jo mennä, joten vähän aktiivisemmin voisivat päivittää ilmoituksiaan.
Minulla oli samalla tilanne viime elokuussa...ja kaupat syntyivät sen ainoan vastanneen kanssa.(MagnaMan @ Tammi. 02 2008,12:07) kirjoitti
![]()
**Matka jatkuu... kohti vanhainkotia, siis**
Usein mietityttää, että mitenköhän monet tällaiset palveluiden kautta lähetetyt tarjoukset juuttuvat roskapostisuodattimiin.
Niiden lähettämissä viesteissä kun on yleensä sellaisia kaavamaisia elementtejä, jotka suotimet juuri voivat ottaa silmätikukseen.
Minäkin syksyllä kyselin (tosin Nettimoton kautta) eräästä yksityisen myymästä pyörästä mahdollisuutta tulla sitä lähempää tarkastelemaan, muttei mitään vastausta ikinä tullut.
Eikä kyse ollut siitä, että pyörä olisi myyty toiselle, lähetin viestin sattumalta ensimmäisenä päivänä kun pyörä pantiin myyntiin, ja oli se kaupan vielä silloinkin kun hankin muualta kulkupelin.
Eli jos panette ilmoituksia jonnekin, varmistakaa että palvelusta tulevat viestit myös tulevat nähtäviksenne (lisätkää palvelun osoitteet sähköpostiohjelmanne osoitekirjaan ja tarkastakaa spämmifiltterit tarpeeksi usein).
Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
miettinyt samaa
tullut siihen johtopäätökseen et nykysin kantavat repulla immeiset rahaa liikeisiin notteivat, muualle eheri soittaa kuin tilaamaan lavakuormureita siirtämään pienempiä seteleitä kaatikselle.
aikas huonosti vastailleet..
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
sama vika keväällä sain yhden vastauksen kolmesta. Kaupat syntyi
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.