aloitin sit uuden topin. ensiksi hyvää uutta ja vanhaa vuotta tai olkoon vanha huonompi kuin uusi ja tämä uusi taas huonompi kuin seuraava jne, hehiö.
onko muuten kukaan porauttanut tai stroukannut boxeriaan isommaksi? kuinka isoksi sen pystyy poraamaan ja virittämään? paljonko tehoa voi saada tällöin? varmaan saksassa ainakin luulisi olevan virityspajoja, jotka parantelevat boxereitakin. tälle pitäisi varmaan aloittaa uusi topicci, mut kokeillaan nyt tässä kysellä ensin.
saako uudempa r1200gessua ilman perkeleellistä can-väylää? voiko sen piuhottaa normaaliksi ja repiä cannit vittuun? jos on vittua tarjolla edes sellaiseen tarpeeseen. virniö.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Ei niitä voi porata. Sylinterit on pinnoitettu joten pinnoite tuhoutuu.
Viritysosia ( vaikka ylikoon sylintereitä ) löytyy täältä vaikka mihin
http://www.siebenrock.com/
Ja Saksassa on muitakin virityspajoja tosi paljon.
Ei toi CAN väylä mikään mörkö ole. Autoissa sitä on varmaan käytetty jo 10 vuotta.
Pekka
![]()
![]()
![]()
Pekka
Ei CAN-väylä ole tulppana virihommille ihan alkuun.
Esim. RapidBiken boxilla voi sytkää, bensaa ja kierrosluvun rajoitinta säätää mielinmäärin, pyörän ecu ei pistä vastaan. Niin ja closed-loop tilankin saa poistettua, eli alakiekat saa myös mieleisekseen sekä mahdollisuuden käyttää kahta erilaista karttaa vaihtokytkimellä ( power / eco ).
Pyörään saa erilaisia nokka-akseleita ja erilaisia pakoputkistoja, bigbore- tai stroukkikittejä en ole tähän moottorityyppiin missään huomannut olevan tarjolla. Sintterikytkintä löytyy, mutta tiukempaa paineasennelmaa ei.
Geeässään en tiedä kenenkään tehneen esim. kansityötä tai läppärunkojen vaihtoa, joten siinähän olisi sarkaa pioneerityölle.
Senior Team:
R1200GS
999S
VTR SP-1 street, SP-2 race
Z1 1075 Turbo
Honda CR250 ice, CRF250R
Honda CRF150R SM
Junior Team:
Yamaha R6R
Honda RS125R, the real beast.
Derbi GPR80Cup
Hmm.. toista mieltä, sylinterit voi porata. Nimittain pinnoituksen voi uusia. Ja jos joku tuo kannet näytille, niin kerron mitä kansille on tehtävissä.(Pekkavee @ Tammi. 01 2008,19:48) kirjoitti
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Joo, mulla on kanssa pinnoitetut pytyt ja juuripa se porattiin ja pinnoitettiin uudestaan..(Pekkavee @ Tammi. 01 2008,19:48) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Kiitos tiedosta.(Tylyttäjä @ Tammi. 02 2008,12:02) kirjoitti
Aina sitä näköjään oppii jotain uutta.
Pekka
![]()
![]()
![]()
Pekka
Boxerin virittäjien tuotoksia on esillä lähes jokaisessa BMW Motorräder-lehden numerossa, esim. 20-23/v.2007. Tehoja R1200:sta n.120 - 130 hp ilman poraamisia. Lehtiä (saksankielisiä) voi tilata netistä yksittäinkin.(kawabata @ Tammi. 01 2008,17:07) kirjoitti
Pari tuolta poimittua tuning-osoitetta:
http://kurtroesner.de
http://www.bernhardt-roehrich.de
"Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos tiellä välillä vauhti nouseekin, vaikka sitä enemmän mitä mukavampi tie, ja yhtä hyvin silloinkin, jos tie on yksitoikkoinen, ja jos on mukavia näkymiä, ajetaan hiljalleen." (Keijo Virtanen: Tielle tuuleen)