Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    joo eli ongelmia on. lähtee käyntiin ja sammuu n. 3-4sek käynnistyksestä. itse luulen et ajon esto rienaa koska avaimen punainen valo rupeaa vilkkuu kun käynnistää. niinhän sen ei minusta kuuluisi tehdä? otin osat irti ja toimi hyvin!!! kokemuksia ja neuvoja kuinka jatkaa!! mopo k5 1000
    ps. muitakin neuvoja pcIII ja ognition modulen laitosta ja shifteristä, kiitos!!!!!
    t:antti kärkkäinen
    helmutpalderis@hotmail.com
    0503429044
    Mahd.PC III voi myös olla jotain vikaa. .Vai onko ollut jossain muussa laitteessa kiinni vai onko uusi?.
    Honda CBR600F silver/black
    joo elikkä pcIII toimii kyllä oikein ja olen muuttanut sinne karttoja jne mut ku tuikkaa ignition modulen kiinni ni sit alkaa herjaus. ignition module ollu kilpurissa kii aikaisemminkin joten toimia pitäis!!! se et sopiiko palikat yhteen onkin eri asia! oottelen just commanderilta vastausta et onko ohjelmistoissa jotain häikkää!!! minkä mallin se commander ja ignition module teil on? mulla luki ignition ohjeissa et pakko käyttää pcIII 325-411 mallin kanssa(muistaakseni), mut mulla lukee pc:ssä 325-410 ja pienellä sen alla for 325-411? joo ja ite meinattiin kartat laitella ja penkittää ku on omat penkit ja kaveri mikä on laitellu jonkin verran näitä mut tää mun vika on sellainen et ei kyl ole tullu viaberilläkään kuulemma vastaan!!!!! luulen et jotain outoo täs on mitä en vaan ny tajua!!!
    niin ja unohtui, ei noita johdotuksia nyt kovin vitulleen voi laittaa, olikohan et commanderista maa akulta ja kaasuläpän asentotunnistimelta rosvoliitin ja jommasta kummasta se valkee liitin sillee ristiin alkuperäisten kaa. lopuille onkin enempi tai vähempi paikka valmiina ja orkkikset sit sillee ristiin!! uskoisin et niissä ei pitäisi olla mitään ihmeellistä, mutta kuka tietää. en ole kyl oikein ajan kanssa kerenny touhuilee ja tutustumaan mut kyllä sunnuntaina pitäis olla jo tietoo enempi!!!!!
    Taitaa olla vaan väärä softa. Mä jouduin lataamaan uuden softan Commanderiin kun pistin Ignition Modulen kiinni ja siihen Shifterin..

Ilman uutta softaa koko shifteriä ei löytynyt.

Ignition Modulekin piti muistaakseni aktvoida jollain softalla.

Ota yhteys Dynojetin tukeen ja kerro ongelmasi. Itse sain sieltä ainakin apua nopeasti!

Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Eikö Dynojetiltä saa shifterisarjan nykyään ilman commanderiakin toimimaan?
    PC täytyy flashata sillä mukana tulevalla välipiuhalla ja uudella softalla, jos siihen haluaa laittaa Ignition modulen kiinni.

Edit: Tai siis ainakin täytyi vuonna 2006. En tiedä onko siinä nyttemmin muutosta.

Edit2: Kuten Tyly sanoi, myös shifterin softa on eri kun mitä oli ainakin siihen aikaan shifterin mukana tulleella levyllä. Meillä ei toiminut ensin kuin osakaasulla kaikilla ja täyskaasulla osalla vaihteista. Saimme Dynojetiltä kysymällä oikean softan.

- JAM Racing Team -
    Lainaa (Kurdi @ Tammi. 03 2008,13:09) kirjoitti
    Eikö Dynojetiltä saa shifterisarjan nykyään ilman commanderiakin toimimaan?
    Se on ihan eri palikka. Ohjausyksikkö on sama kuin translogic.
    - JAM Racing Team -
  9.  
    Lainaa (Tylyttäjä @ Tammi. 03 2008,12:24) kirjoitti
    Taitaa olla vaan väärä softa. Mä jouduin lataamaan uuden softan Commanderiin kun pistin Ignition Modulen kiinni ja siihen Shifterin..

Ilman uutta softaa koko shifteriä ei löytynyt.

Ignition Modulekin piti muistaakseni aktvoida jollain softalla.

Ota yhteys Dynojetin tukeen ja kerro ongelmasi. Itse sain sieltä ainakin apua nopeasti!
    laitatko mulle sen softan commanderiin ja ignition moduleen ku muuten olen saanu homman pelaamaan mut shifteriä en löydä titsikalla ollenkaan!!!
    sen voi laittaa osoitteeseen [EMAIL=helmutpalderis@hotmail.com
    ps. ei ole tullu tietoo commanderiltakaan viel joten sitä odotellaan!!!