Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Viime vuoden kesällä vein kawasakini (zxr h1) kaasareiden ja venttiilien säätöön fixtremeen, koska pyörä ei käynyt kunnolla tyhjäkäyntiä... hinnaksi sovittiin noin 250e.

Muutaman päivän päästä huollosta soitettiin että venttiilit on tarkastettu ja ne olivat kaikki säädöissään. Kaasuttimia sen sijan ei saa ollenkaan säädettyä ja tyhjäkäynti pomppii 0-4000rpm:n välillä (aikaisemmin pyörä pysyi jotenkin tyhjäkäynnillä) syyksi fixtremestä sanottiin että kaasuttimen neulat on säädetty väärin ja pyörässä on liian isot suuttimet. No käskin pistää säädöt kohdilleen kaasuttimesta.

Taas kului muutama päivä ja minulle soitettin. Tilanne oli edelleen sama: tyhjäkäynti pomppii miten sattuu vaikka kaasuttimesta vaihdettu suuttimet + neulat ja bensan pinnat säädetty ohjearvoihin. Huoltomies oli samalla mitannut puristukset ja huomannut jonkunlaisen heiton yhden pytyn kohdalla ja väitti että jompi kumpi pakoventtiili on aivan seula.

Tässä vaiheessa minulta paloi hermot ja hain pyörän pois. Hinnaksi tuli loppuenlopuksi 500e!!!! Purin pyörästä kannen irti ja käytin sen tammer dieselissä. Sielä ei kannessa huomattu mitään erityisen hälyttävää. Kaikki seetit hiottiin kuitenkin uudestaan. Kun kansi saatiin sitten takaisin, laiton pyörän kasaan. Ensimmäisen käynnistyksen jälkeen huomasin, että käynti ei muuttunut mitenkään.

Tämän jälkeen aloin epäilemään vikaa kaasuttimissa. Kaasuttimet purin palasiksi ja huomasin että kaasuläpät oli säädetty aivan miten sattuu (n 2mm heitot pahimmillaan) ja suuttimet oli vaihdettu liian pieniksi + yksi suutin jätetty kokonaan vaihtamatta. Vaihdoin takaisin suuttimet mitkä pyörässä oli aikaisemmin ja säädin kaasuläpät silmämääräisesti samaan asentoon. Tämän jälkeen laitoin taas pyörän kasaan ja löin käyntiin niin alkoi taas pysymään joten kuten tyhjäkäynnillä johtuen siitä että kaasuttimet eivät olleet kunnolla synkassa.

Suosittelen paikkaa kaikille niille todella lämpimästi, jotka haluavat pyöränsä huollossa huonompaan kuntoon kuin sinne viedessä. Fixtremessä on mielestäni myös ERITTÄIN ammattitaitoisia huoltomiehiä jos eivät edes osaa säätää kaasuttimia kuntoon!
    Honda vfr 750 -94
    Oletko ollut yhteydessä Fixtremeen, kun nämä ongelmat on huomattu?
    jep.. mutta aina vaan löyty joku uus selitys ja noita rahoja on ihan turha alkaa hakee takas mitää muuta kautta kun menee noissa huolto hommissa liian vaikeeks jos pyörälle on kuitenki tehty jotain.

ja muutenki on jo vanha juttu, mutta tulipa mielee kirjottaa tänne, kun oli töissä vähän tylsää

Honda vfr 750 -94
    Tuota tuota... Miksi et vienyt kunnon mopoliikkeeseen? Kyseinen liike on enemmän moottorikelkka yms. vempaimiin suuntautunut. Ainakin joskus kun siellä huolto-osastolla kävin joskus, niin pelkkiä kelkkoja siellä oli silloinkin levällään (sulan maan aikaan, eli ei ees kelkkasesonki päällä). Itse olen saanut KELKKA-asioissa ihan hyvää palvelua . Kai ne siinä ohessa kesähommina puuahailee jotain crossipyörienkin kanssa, mutta itse olen ko. liikkeen mieltänyt aina moottorikelkkapaikaksi.

Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Lainaa (Athene @ Marras. 23 2007,18:05) kirjoitti
    Tuota tuota... Miksi et vienyt kunnon mopoliikkeeseen? Kyseinen liike on enemmän moottorikelkka yms. vempaimiin suuntautunut. Ainakin joskus kun siellä huolto-osastolla kävin joskus, niin pelkkiä kelkkoja siellä oli silloinkin levällään (sulan maan aikaan, eli ei ees kelkkasesonki päällä). Itse olen saanut KELKKA-asioissa ihan hyvää palvelua . Kai ne siinä ohessa kesähommina puuahailee jotain crossipyörienkin kanssa, mutta itse olen ko. liikkeen mieltänyt aina moottorikelkkapaikaksi.
    Oli sielä n. 20 moottoripyörää huollossa kun itse sielä kävin. Ja aivan sama onko KELKKAliike vai mikä jos on kyse jostain kaasuttimien synkronoinnista ja venttiilien säädöstä. aika idiootteja saa olla jos ei osaa edes kaasuttimia synkata

6.  
    Käytin Hondaa rengashommissa Fixtremellä viime kesänä ja hyvää palvelua sain.

Tuollanen ZXR750H on niin vanha pyörä että sellaisissa tuppaa olemaan parempi tehdä itse kuin viedä liikkeeseen, koska vanhassa pyörässä voi olla monta asiaa vähän pielessä ja kaiken kuntoon säätämiseen ja mahdollisten ongelmanaiheuttajien eliminointiin menee paljon aikaa, eli rahaa. Esim. kaasarinsynkkaustyökalun saa alle sadalla eurolla eli säästää itsensä heti takaisin.
    Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)