Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    heip!
    jammu pitää sen verran kovaa meteliä,että äänenvaimentimessa ei varmaankaan ole villoja nimeksikään.
    kyseessä fzr 600 -92 ja purkamaanhan tota vaimenninta ei pysty kun rälläkällä.
    mutta mutta..mistäs ihmeestä saan sinne villaa hommattua,kun rupeen sitä aukomaan,ja onnistuuko homma mitenkä helpoiten?
    SV1000 Naked
    onkohan siellä sitä villaa alunperin muutenkaan,jos on alkuperäinen vaimennin?mulla on ainakin alkuperäinen vaimennin mallia kiertävä,eli kaasut vaan kiertää niin kauan siellä sisällä ettei ääni päätä huimaa.??samanlainen systeemi oli myöskin vm-91 cbr:ssä,se tuli rälläköityä auki kun alkoi vuotamaan pistehitsauksista ja sai takuuseen uuden.
    jos on tommonen ratkaisu kyseessä,niin sit on kyllä sisuskalut paskana muuten vaan
    ois hyvä jos jollain olis faktaa,etten turhaan rupee palastelemaan tota..tai no ainahan sitä voi thyynikipöntön hommata jos ei muu auta
    SV1000 Naked
    niin,en mene varmaksi sanomaan millainen fzr:n vaimennin on..mutta mututuntumalla luulisin että on sellainen"kiertävä kammiovaimennin",mut eiköhän tuon kohta joku tietäväinen korjaa.ja eihän ne thyyning vaimentimet paljoa kustanna,ja niihin on helppoa villat vaihtaa,ainakin wileycoon,vance&hinesiin ja yoshimuraan
    anna laulaa... loudpipessavelives
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
    no joo mut kun toi ei kuulosta hyvältä
    sellaset matalat murinat menis vaikka vähän kovempinakin
    SV1000 Naked
    Mulla oli vanhassa hondassa sellanen kammio vaimennin ja oli sisältä ruostunut puhki. ei muuta kun auki ja pajalla alkuperäisen mukaan uutta laippaa ja putkea hitsaamaan, tästä lähti koko sisuskalu paketti vetämällä irti niin oli helppo nakki. niin ja pyörä oli 750 cbx-84
    HONHON
    Mulla lojuu varastossa FZR:n orkkisvaimennin, tosin sen kunnosta en osaa kummempaa sanoa (ei ole ollut itsellä koskaan kiinni), heitä joku tarjous, jos kiinnostaa...
    Yamaha FZR 600 ´90
    Lainaa (Tengga @ Joulu. 30 2007,12:30) kirjoitti
    Mulla oli vanhassa hondassa sellanen kammio vaimennin ja oli sisältä ruostunut puhki. ei muuta kun auki ja pajalla alkuperäisen mukaan uutta laippaa ja putkea hitsaamaan, tästä lähti koko sisuskalu paketti vetämällä irti niin oli helppo nakki. niin ja pyörä oli 750 cbx-84
    mistä kohtaa avasit vaimentimen?
    tosta päästä sen sais ainakin nätisti hitsattua takaisin..
    SV1000 Naked
    niii hondas oli vaan hattu siinä päässä poppareilla kiinni, nyt kun rupee muistelee ni oisko koku jo aikaisemmin avannu sen ,putki oli musta. Kromatussa hankalanpi saada siisti liitos mutta sen hatun siihen tekee helposti ja onpa sitten avattavissa jos äänet ei ensiyrittämällä miellytä, eiku kinppuun vaan!!!!!
    HONHON
  11.  
    no joo..ihan suora huiluhan toi oli.
    nyt on suoritettu girurkinen toimenpide ja mölinät toivottavasti loppu. pöntös ei ollu villan murentakaan ja sisäputkikin irrallaan sisällä...vielä vähän viimeistelyä,niin pääsee tyyppään saundeja
    SV1000 Naked