Moikka!
MP-08 on taas tulollaan. Ja todennäköisesti jokainen käy siellä ajallaan. Täällä foorumissa monellekin on tullut ns. puoli - tai ainakin
"neljännestuttuja", joita mahd. haluaisi tavata.
Taitaahan ne .org:n pippalot olla yleensä messujen aikaan. Mutta pienempi muotoinenkin tapahtuma olis OK.
Itsekin käyn "kivikylässä" täältä järvisuomesta käsin päiväselti.
Mutta esim. Shop.moottoripyörä.org myyntipiste voisi olla sopiva
"kokkaripaikka". Täällä olisi kiva turista " Väinöjenkin" kanssa poissulkematta muitakaan alanharrastajia.
Tulevaisuus edessä-tukka takana................
Lauantaina pitäisi kerhobussin kurvata Messukeskuksen nurkille, joten ainakin yksi Wäinöilijä paikalta löytyy.
Kawasaki VN800 Classic -99
Lauantainakin taitaa Tikkurilasta päästä junalla Pasilaan, joten tapaaminen sopii mainiosti.
- PER ASPERA AD ASTRA -
Minä väinöistä mitään tiedä, mutta muuten voisi olla mukava tavata .ORG! -poppoota noiden messujen tiimellyksessä. Ite olen tulossa perjantaina paikanpäälle... Aikaisella junalla sinne ja viimeisellä takasin![]()
OIJOIJJOI kun noita messuja jo kovasti odottelee, jos läksis taas kuolaileen ZZR 1400, enää ei puutu kuin lupa mammalta
![]()
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
lauantaina ollaan tulossa!!pitää tulla norkoilee tuohon shopin nurkille.
hiljaa hyvä tulee!!! gsx-r 1000 k7
Taitaa tulla pitkäks aika, jos koko lauantain siinä oleilee
... jotain piti muistaa
Ei se aika käy pitkäksi kun ottaa pitkää(seku @ Joulu. 28 2007,13:35) kirjoitti
![]()
<p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
Näyttäs näin meikäläisen horisontista katsoen, että näyttelypäivä on perjantai. Olen monesti ollut kimppakyydillä (bussi) lauantaisin.
On tullut uhottua, etten hilaa itseäni lauantain tungokseen...
Tuotteisiin tutustuminen on mahdotonta...... eli haittana on p....jen (toinen kirj.on kylläkin y) paljous paikanpäällä...
Tulevaisuus edessä-tukka takana................