Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Tietääkö kukaan kun ei oikein haulla löytynyt Joten lähteekö 04 mallin r-6:stä sylinterin kansi irti koneen ollessa paikoillaan?
  2. #2
    Lähtee, mutta voipi tulla ilkeä rasitus koneen takapulteille, kun kannessa on kaksi kiinnitystä ja ne kun katoaa niin kone on vain kahdella takapään kiinnityksellä kiinni.

    Huomattavasti helpommin sen saat irti kun lasket koneen pöydälle ja otat sen siinä irti. Paikoilleen laittaminen on huomattavasti helpompaa pöydällä.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  3. #3
    No niin,moottori on pyödällä kansi irroitettuna.Kohtapuolin pitäis ruveta kasaanpäin laittaa.Joten pari kysymystä olis,eli tarviiko uudet kannenpultit kun kasataan?Ja mistä saa hyviä kansipahveja?Ja vielä jos löytyis kuvaa jossa selviää nokkaketjun jako,sekä kannenpulttien momentit.
  4. #4
    Jatketaan aihetta sivuten. Oman tallin pöydällä odottelee myös kansi paikalleen asennusta. Eli mitä mieltä raati on, vaihdetaanko kannen pultit vai kasataanko vanhoilla? Service manuaali ei käske vaihtamaan pultteja.

    Toinen kysymys koskee matalempaa kansipahvia, kun täällä näitä moottorivelhojakin vaikuttaa. Hyllyssä olisi muutama kit-mallin pahvi (T=0.40 ja 0.45, vakio on 0.60mm). Kannattaako tuollaisella kasata muuten vakio kone? Kuinka suuri välys tulee olla männän ja venttililautasen välillä pienimmillään? Kuinka paljon squish bandia voi madaltaa ja mihin se tarkalleenottaen vaikuttaa?
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
  5.  
  6. #5
    kyllä moottori takapulteistaan kestää olla kun ei sillä ajeta.

    onhan se moottori osa kantavaa rakennetta.

    eikös noille koneille ole huoltopukkejakin, jotka ottaa vain takapulteista kiinni, koska eihän semmoisessa huoltopukissa moottoria voi purkaa joka pitäs kiinni kannestakin.

    squish alue palotilan reunoilla on sitä varten, että kun mäntä tulee ylös, niin squish alue puristaa seoksen keskelle sylinteriä tulpan luokse. vakioveiveillä raja on kai minimissään 1mm. koska korkeilla kierroksilla teräskiertokanget venyy ja mäntä voi käydä vähän korkeammalla. jollain titaaniveiveillä voi käyttää jopa pienempää squish välystä.

    se oikea squish on melko tärkeä huipputehon kannalta.



    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050