Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Kaikenlaisia juttuja tulee välillä mieleen ja yksi asia on toi mustarastaan turbotus. Onko millaisia kokemuksia moisesta? Tai edes tietoa kustannuksista, tehoista, yms.
  2. #2
    Pistetään vielä jatkokysymys: Onko jotain kaavaa jolla voi laskea turbon koon?
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  3. #3
    Ja jatkoa vielä sen verran, että onko jollakin oikeasti mielenkiintoa moiseen projektiin?
  4. #4
    Lainaa (MagnaMan @ Joulu. 27 2007,00:07) kirjoitti
    Ja jatkoa vielä sen verran, että onko jollakin oikeasti mielenkiintoa moiseen projektiin?
    proboost.fi.

    En tiedä onko Jamppa joskus tehnyt bläkkäriin settiä, mutta ei tuo liene ongelma. Rahaa varmasti useampi tonni, ja voimaa varmasti saa tuostakin kevyesti maltillisilla paineilla puristettua lähelle 250rwhp. Siitä vaan tuumasta toimeen.

    edit: Näköjään on proboostilla jo jotain ainakin valmiina rastaaseenkin, kliks.



    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  5. #5
    Kannatta soittaa lapinmiehelle suoraan.Voi olla paljon töitä talvella.Ei tule keväänkorvilla sitte niin kiire.
  6. #6
    Pari kesää takaperin ainakin Hangossa sihautteli yksi mustarastas pitkin katuja. Ei pysynyt oikein keula maassa.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  7. #7
    Lainaa (svahnm @ Joulu. 27 2007,08:14) kirjoitti
    Pari kesää takaperin ainakin Hangossa sihautteli yksi mustarastas pitkin katuja. Ei pysynyt oikein keula maassa.
    Yks musta oli kans vuos pari sitten myynnissä... Olisko ollunna sama

    Viaberin Harri on MC-Xpress:ä asennellut kanssa. Kannattanee kysellä mikä on tilanne sielä.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  8. #8
    Kemi MC:ssä oli ainakin vuosi sitten yksi ahdettu XX
  9. #9
    kyllä kemissä on viellä XX varustettuna puhaltimella
    ei aina voi voittaa ei edes joka kerta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  10. #10
    Lainaa (MagnaMan @ Joulu. 27 2007,00:07) kirjoitti
    Ja jatkoa vielä sen verran, että onko jollakin oikeasti mielenkiintoa moiseen projektiin?
    Kiinnostusta on,mutta onko kustannuksista tietoa? Entä mikä vaikutus ajo-ominaisuuksiin sekä tehtaan takuun voimassaoloon?
    Mitä muita asennustöitä tuo turvotus vaatii?
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

    -Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
  11. #11
    Mikä vaikutus tehtaan takuuseen...? ..et kai vakavissaan edes kysynyt..
  12. #12
    Lainaa (Gari @ Tammi. 04 2008,18:40) kirjoitti
    Mikä vaikutus tehtaan takuuseen...? ..et kai vakavissaan edes kysynyt..
    Tottakai vakavissani kyselin. Ja honta kestää kyllä

    Taitaa kumminkin olla kohtalaisen järjetöntä hommaa muutoin kuin raplaamisen ilosta. 5000 euron turbotuksella saisi ehkä 40 kaakkia lisää. Samalla rahalla sais päivitettyä uuden busan (+ ne lisäkaakit) alle... Pauttia rallaa sillee se menis...
  13.  
  14. #13
    tuosta turpoilusta tuli mieleen...kukas muistaa
    missä biken numerossa oli hajapusat viivalla?

    ykx oli vakio, toises lastuviritys,tai jotain ja kolmas oli oikia turpo

    muistini mukaan vakio pärjäsi melko hyvin siinä...

    ei pitäs hukata hyviä lehtiä
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-