Tulokset 1:stä 26:een 26:sta
  1. #1
    Onko kukaan muuttanut XX:n vakiovälityksiä tiheämmiksi? Kannataako?
    Viisas pääsee vähemmällä!
  2. #2
    Joo, oli tilapäisesti, vaihtui nopeesti alkuperäisiin. Ainakin PCIII+KN+Yoshi 4-1 vireisenä orkkisvälityksillä on parhaimmillaan, no doubt!
  3. #3
    Mopottimessani on piikkiä pienempi eturatas, mutta muuttuu jossain vaiheessa takaisin alkuperäiseksi. Mieluummin piikkiä isompi kuin pienempi eturatas.
  4. #4
    Lainaa (MagnaMan @ Joulu. 21 2007,13:39) kirjoitti
    Mopottimessani on piikkiä pienempi eturatas, mutta muuttuu jossain vaiheessa takaisin alkuperäiseksi. Mieluummin piikkiä isompi kuin pienempi eturatas.
    Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.
    Mutta miksi magna piikkiä isompi on parempi?
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

    -Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
  5. #5
    Lainaa (adrenaliini @ Joulu. 21 2007,14:37) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Joulu. 21 2007,13:39) kirjoitti
    Mopottimessani on piikkiä pienempi eturatas, mutta muuttuu jossain vaiheessa takaisin alkuperäiseksi. Mieluummin piikkiä isompi kuin pienempi eturatas.
    Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.
    Mutta miksi magna piikkiä isompi on parempi?
    Olisiko niin, että mieluummin piikkiä isompi, kuin piikkiä vakiota pienempi, eli vakiovälitykset.
    Viisas pääsee vähemmällä!
  6. #6
    Lainaa (Compañero @ Joulu. 21 2007,15:42) kirjoitti
    Lainaa (adrenaliini @ Joulu. 21 2007,14:37) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Joulu. 21 2007,13:39) kirjoitti
    Mopottimessani on piikkiä pienempi eturatas, mutta muuttuu jossain vaiheessa takaisin alkuperäiseksi. Mieluummin piikkiä isompi kuin pienempi eturatas.
    Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.
    Mutta miksi magna piikkiä isompi on parempi?
    Olisiko niin, että mieluummin piikkiä isompi, kuin piikkiä vakiota pienempi, eli vakiovälitykset. *
    Nii,juu..
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

    -Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
  7. #7
    Lainaa (Compañero @ Joulu. 21 2007,15:42) kirjoitti
    Olisiko niin, että mieluummin piikkiä isompi, kuin piikkiä vakiota pienempi, eli vakiovälitykset. *
    Kattos, ihanko ite ratkasit ton yhtälön
  8. #8
    Lainaa (adrenaliini @ Joulu. 21 2007,14:37) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Joulu. 21 2007,13:39) kirjoitti
    Mopottimessani on piikkiä pienempi eturatas, mutta muuttuu jossain vaiheessa takaisin alkuperäiseksi. Mieluummin piikkiä isompi kuin pienempi eturatas.
    Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.
    Mutta miksi magna piikkiä isompi on parempi?
    Mua häiritsee normaaliajossa liian suuret kierrokset. Vaistomaisesti etsin suurempaa vaihdetta matkanopeuksissa. Vakiorattailla ei häirinnyt niin pahasti, mutta tuli vaan mieleen että piikkiä isommalla eturattaalla olis vielä parempi.

    Piikkiä pienemmällä eturattaalla toki kiihtyy hieman paremmin ja rata-ajoon se toki sopiikin. Ja tietenkin kikkailuun se parantaa ton matkalavetin mahdollisuuksia. Mutta normaaliliikenteessä moinen on tarpeetonta ja korkeat kierrokset häiritseviä.

    Mutta makuasia kait se tuokin on.
  9. #9
    Lainaa (MagnaMan @ Joulu. 21 2007,15:59) kirjoitti
    Lainaa (adrenaliini @ Joulu. 21 2007,14:37) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Joulu. 21 2007,13:39) kirjoitti
    Mopottimessani on piikkiä pienempi eturatas, mutta muuttuu jossain vaiheessa takaisin alkuperäiseksi. Mieluummin piikkiä isompi kuin pienempi eturatas.
    Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.
    Mutta miksi magna piikkiä isompi on parempi?
    Mua häiritsee normaaliajossa liian suuret kierrokset. Vaistomaisesti etsin suurempaa vaihdetta matkanopeuksissa. Vakiorattailla ei häirinnyt niin pahasti, mutta tuli vaan mieleen että piikkiä isommalla eturattaalla olis vielä parempi.

    Piikkiä pienemmällä eturattaalla toki kiihtyy hieman paremmin ja rata-ajoon se toki sopiikin. Ja tietenkin kikkailuun se parantaa ton matkalavetin mahdollisuuksia. Mutta normaaliliikenteessä moinen on tarpeetonta ja korkeat kierrokset häiritseviä.

    Mutta makuasia kait se tuokin on.
    Et kai vaan tarkoita että ajat ylinopeutta™?
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  10. #10
    Lainaa (mopedman @ Joulu. 21 2007,16:04) kirjoitti
    Et kai vaan tarkoita että ajat ylinopeutta™? *
    En. Mistäs moisen väännöksen onnistuit kehittämään
  11. #11
    Asiasta toiseen,vaihdoin eilen satulan XX.ään,topsaddlerysta tilattu,itse ostin käytettynä täältä.Mutta helvatin parempi perstuntuma verrattuna alkuperäiseen ja kuskin paikalla ei pääse liukumaan taaksepäin äkkilähdöissä,ulkonäköönkin vaikutti erittäin positiivisesti,on kuin eri pyörä
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

    -Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
  12. #12
    Lainaa (adrenaliini @ Joulu. 21 2007,14:37) kirjoitti
    Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.
    Taitaa XX vaatia vähän muutakin rakentamista kuin välitykset, jos meinaa saada sen kolmeasataa kulkemaan
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  13. #13
    Lainaa (Ekku @ Joulu. 21 2007,17:52) kirjoitti
    Lainaa (adrenaliini @ Joulu. 21 2007,14:37) kirjoitti
    Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.
    Taitaa XX vaatia vähän muutakin rakentamista kuin välitykset, jos meinaa saada sen kolmeasataa kulkemaan
    Jaa,305 näkyi vakiona kulkevan testissä.Testi oli moottoriohjelman, k-reportin virallinen ja kuvattu videolla autobaanilla,siinä se viisari näkyi menevän 305 asti.
    Mutta jos olet tehnyt luotettavamman testin niin voithan julkaista tuloksen
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

    -Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
  14. #14
    öö, siis alkuperäisen mittariston mittari näytti 305km/h?

    Sillonhan sen siis on pakko mennä sen verran? Entä mittarivirhe ym?
    1300cc Suzuki
  15. #15
    Lainaa (Roadkill @ Joulu. 21 2007,19:24) kirjoitti
    öö, siis alkuperäisen mittariston mittari näytti 305km/h?

    Sillonhan sen siis on pakko mennä sen verran? Entä mittarivirhe ym?
    En tiedä virheistä kun puhuivat journalistit tanskaa ,mutta hakusanalla honda cbr XX blackbird 305 kmh löysin tuollaisen joskus netistä,autobaahnia päästelivät,tv.kamera tankin päällä,mulla on läppärissä tuo video mutta en osaa linkittää..
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

    -Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
  16. #16
    Voisin myös ostaa käytetyn (ja ehjän) Top Saddleryn satulan XX:ään. Pyörä on musta väriltään. Uutena ko. penkki vähän turhan tyyris.
  17. #17
    Lainaa (Gari @ Joulu. 21 2007,20:40) kirjoitti
    Voisin myös ostaa käytetyn (ja ehjän) Top Saddleryn satulan XX:ään. Pyörä on musta väriltään. Uutena ko. penkki vähän turhan tyyris.
    Ai perkele.. just ostin,on muuten aivan stanan hyvä
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

    -Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
  18. #18
    Lainaa (adrenaliini @ Joulu. 21 2007,19:18) kirjoitti
    Lainaa (Ekku @ Joulu. 21 2007,17:52) kirjoitti
    Lainaa (adrenaliini @ Joulu. 21 2007,14:37) kirjoitti
    Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.
    Taitaa XX vaatia vähän muutakin rakentamista kuin välitykset, jos meinaa saada sen kolmeasataa kulkemaan
    Jaa,305 näkyi vakiona kulkevan testissä.Testi oli moottoriohjelman, k-reportin virallinen ja kuvattu videolla autobaanilla,siinä se viisari näkyi menevän 305 asti.
    Mutta jos olet tehnyt luotettavamman testin niin voithan julkaista tuloksen
    Ne on ne mittarinopeudet ihan eri asia kuin todelliset nopeudet.

    Johan se meni vanha tonnisatku Zetorikin yli kolmensadan
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  19. #19
    Mulla piikkiä pienempi eturatas ja pysyy, kierrokset satasessa ennen 3400 nyt 3800, ei suuri muutos mielestäni. Tuo ongelma kolmesta sadasta on toki aktuelli, itsekin usein herään siihen, että huutaen puren nyrkkiäni itkuisesti tyrskien samalla kun kaasukädellä väännän tyynyä spiraalille...
    Do you have premonitions of déjà vu?
  20. #20
    Lainaa (adrenaliini @ Joulu. 21 2007,19:34) kirjoitti
    Lainaa (Roadkill @ Joulu. 21 2007,19:24) kirjoitti
    öö, siis alkuperäisen mittariston mittari näytti 305km/h?

    Sillonhan sen siis on pakko mennä sen verran? Entä mittarivirhe ym?
    En tiedä virheistä kun puhuivat journalistit tanskaa ,mutta hakusanalla honda cbr XX blackbird 305 kmh löysin tuollaisen joskus netistä,autobaahnia päästelivät,tv.kamera tankin päällä,mulla on läppärissä tuo video mutta en osaa linkittää..
    Mittarivirhe 100:ssa 9km eli 305 mittarissa n. 274 todellista!



  21. #21
    Bike-lehti testasi nämäkin asiat.

    - todellinen huippunopeus 284.5 km/h
    - mittarin virhenäyttö 50/100/150 km/h - 47.0/93.0/139.5 km/h

    - Huipputeho kytkimellä 155.1 hv
    - Huippuvääntö kytkimellä 120.4 Nm
  22. #22
    Lainaa (Ekku @ Joulu. 21 2007,17:52) kirjoitti
    Lainaa (adrenaliini @ Joulu. 21 2007,14:37) kirjoitti
    Mulla myös piikkiä pienempi,lähtee liukkaammin enkä ole päässyt kokeilemaan että putooko huippu alle kolmensadan.
    Taitaa XX vaatia vähän muutakin rakentamista kuin välitykset, jos meinaa saada sen kolmeasataa kulkemaan
    +1

    Rakettimoottori reppuun ja sitten ehkä kulkee. Taikka sitten jotain muuta kovatasoista tuuninkia. Muuten EI IKINÄ!!!
    TRE 1130K
  23. #23
    Lainaa (adrenaliini @ Joulu. 21 2007,21:12) kirjoitti
    Lainaa (Gari @ Joulu. 21 2007,20:40) kirjoitti
    Voisin myös ostaa käytetyn (ja ehjän) Top Saddleryn satulan XX:ään. Pyörä on musta väriltään. Uutena ko. penkki vähän turhan tyyris.
    Ai perkele.. just ostin,on muuten aivan stanan hyvä
    Juu tänne kans yks penkki mistähän noita saa ja paljoko on uutukaisen hinta
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  24. #24
    Lainaa (Gari @ Joulu. 21 2007,13:37) kirjoitti
    Joo, oli tilapäisesti, vaihtui nopeesti alkuperäisiin. Ainakin PCIII+KN+Yoshi 4-1 vireisenä orkkisvälityksillä on parhaimmillaan, no doubt!
    Itelläni oli samat virit ja piikin pienempi eturissa. Kiihtyvyys parani mutta huiput laski. Muistaakseni huiput oli enää 280 tai 285 todellista nopeutta. käytössäni oli speedo healer jonka kalibroin gps:llä.
    Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
  25. #25
    Lainaa (adrenaliini @ Joulu. 21 2007,21:12) kirjoitti
    Lainaa (Gari @ Joulu. 21 2007,20:40) kirjoitti
    Voisin myös ostaa käytetyn (ja ehjän) Top Saddleryn satulan XX:ään. Pyörä on musta väriltään. Uutena ko. penkki vähän turhan tyyris.
    Ai perkele.. just ostin,on muuten aivan stanan hyvä
    Mul on kans... Erinomainen sekä kuskille et kuulema vänkärilleki... Suosittelen hankintaa...
  26.  
  27. #26
    Itsellä on tulossa XX:n apparin paikalle pikkuinen kate. Tyyliä otin tuosta kikserin tonnisesta. Finfoamista ensin malline ja sen päälle tulee sit lasikuitua. Saa nähdä tuleeko tuosta mallineesta moni käyttöistä, vai meneekö se palasiksi, kun kuuppaa irrottaa.

    Niin nopeuksista on sen verran kokemusta,kun mittari näyttää 285 km/h, niin todellisuudessa nopeus on 262 km/h. Vakio välityksillä.