Näin tässä sitten aina käy...Eli vaikka kuin yritin muistella kaikkea minkä takia muuan vuosi sitten myin pyörän pois niin tässä sitä taas ollaan... monen kuukauden pohdinnan ja lukemattomien nettimoton ääressä istuttujen tuntien jälkeen taitaa vaakakuppi kääntyä nyt 900 1997 hondaan, yks sopiva ois jo kiikarissa jos hinnasta päästään yhteisymmärrykseen (välillä on ostoslistalla ollut 1994 750 gsxr ja välillä 2004 1000 gikseri ja kaikkea siltä väliltä...
) Oikein ei ole tietoa mitä noissa fireblade malleissa on vuosien aikana muuttunut(2000- eteenpäin tiedän koska niitä seurannut eniten..
) mutta auttaisi asiaa jos joku edes kertoisi kyseisetä 1997 900rr mallista normitiedot paino teho väännöt yms mitä mieleen tulee. Ja ennen olen omistanut jammun ja pari kawaa, kotarin ja 180cc Gilera löytyy vieläkin tallista joten merkin vaihdos näyttäisi olevan edessä. Tulipa pitkä kirjoitus mutta sitä se kuume teettää....
Ja jos joku haluaa luopua omastaan kohtuuhinnalla niin yhteyttä vaan!!!
Kadun mielummin sitä mitä olen tehnyt,kuin sitä mitä olen jättänyt tekemättä!!!!
Tuolta saat aika hyvin vertailtua vuosimallien teho-, paino- ym. eroja (, joitain virheitä sivuston tiedoissa olen ollut huomaavinani.)
Viisas pääsee vähemmällä!
Teho- ja vääntöeroa ei 92-99 bladeissa juurikaan ole. Suurimmat erot on ulkonäössä. Vaihteistoon tuli jossain vaiheessa pieniä muutoksia ja 96 alkaen iskutilavuus kasvoi 893->918 mutta sillä ei saavutettu lisätehoa juurikaan. 96 alkaen on joidenkin tietojen mukaan pehmeämpi jousitus ja ajoasentoa jotenkin lievennetty mutta näistä minulla ei ole omakohtaista kokemusta.
Tuolla saat vertailla 2 eri pyörää, kun klikkaat "compare", search-valikosta. http://www.motorbikes.be/en/
650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
Kiitoksia hyvästä linkistä(panu.. @ Joulu. 21 2007,18:51) kirjoitti
ja kiitoksia muillekin. Lisää saa informaatiota antaa.Ja myös tarjota kohtuuhintaista 900 firebladea myös uudemmat huomioidaan....
Kadun mielummin sitä mitä olen tehnyt,kuin sitä mitä olen jättänyt tekemättä!!!!
Kiva toi linkki,nyt pääs meikäläinenkin opiskelemaan ;)
jos alkaiskin suunnitelemaan tuommosta -96vuosimallia...