Nyt tarvis jelppiä kyseisen pelin hankinnassa
Mitä pitäis huomioida perus tarkistuksen lisäksi ns heikot kohdat onko niitä? Mitä tommosesta reilut 20tkm ajetusta kannattaa maksaa?
Eipä tuossa oikein heikkoja kohtia ollut... Jos käy läpi vaan yleisesti ja pyörä vaikuttaa siistiltä, niin osta pois. Kyllä tollasen 04 pitäs vajaalla 9000e lähteä.
Pain is just weakness leaving the body
Ei ole mitään heikkoja kohtia tuossa pyörässä. 9000€-10000€ varmasti saa tietenkin kilkkeistä riippuen.
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Kiitos nopeasta vastuksesta
Millä värityksellä tota vuosimallia löytyy?
-Sinivalkoinen
-Musta?
-Keltamusta
-Muu mikä?
Väriskaalaa jonkinmoista...
Eipä tarviis paljoa laittaa lisää niin saisit jo kilosen![]()
The Real Thing ?
Kilonenkaan ei ole pois suljettu vaihtoehto.
Toi keltamusta miellyttää jotenkin eniten noista värivaihtoehdoista, mut sehän on ihan makuasia.
Tätä väritystä en ole pahemmin missään nähny..
Onko mulla vaan niin outo värimieltymys vai eikö ton värisestä kukaan tahdo luopua?![]()
Toi keltamusta on ehdottomasti paras väri! Kaverikin ettiskeli kesällä moista, mutta ei mistään tahtonut löytyä... Osti sitten 05 sinimustan.
Yks keltamusta löyty! Siinä on kiinni yoshimura(kokoputisto) *+minivilkut ym...
Mukaan kai tulee orkkis hilut mut hinta on se kysymysmerkki.. Kannattaako väristä ja noista hiluista maksaa extraa, kun tarjolla on halvempia toisella värityksellä
Hinta asettuis 10000 euroon.
No kannattaa miettiä monellako tonnilla tuunaisit, jos ostat sen vakion halvemmalla...
Kokoputkisto on äkkiä 1000-2000e ja siihen vielä Commanderi + säätö päälle (~700e).
Kallishan se putkisto on joten se pitää ottaa huomioon hintaa arvoidessa ja samalla laskea oman pyörän vaihtohyvitys.
Kovasti himottais uus kulkine ja puolisokin puoltais vaihtoa
Paljon noista on otettu tehoja putkistolla ja commanderilla?
Omasta 750 irtos aikanaan 136hp takikselta. Pyörässä oli Yoshin TRS putkisto ja PC3.(JWH @ Joulu. 19 2007,10:56) kirjoitti
Jos pidät väristä ja "noista hiluista" niin totta vitussa kannattaa maksaa, jos ei nyt montaa tonnia ole eroa.(JWH @ Joulu. 19 2007,10:44) kirjoitti
Se k5 sinimusta on se väreistä parhain. *![]()
Enään on turha takoo järkeä tähän päähän, koska kawa vaihtu suzukiin
Päätöksen tein puhelimen välityksellä ILMAN koeajoa
Onneks kyse on liikkeen pyörästä joten uskaltaa vähän luottaakkin ettei kyseessä ole mikään romu.
Pyörän oon nähny livenä ohimennen tarvike puodissa käydessä ja ainakin silloin pyörä näytti tosi siistiltä..
TÄMÄ:
Kevät missä oot?
onnittelut hyvästä valinnasta. enkös minä sulle viime keväänä sanonut, että Suzuki sen olla pitää *
niin ja tuo kelta/musta väritys on kyllä hieno
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Kehveli sentään... Oisin oman kilosen myyny 9,7 kiloeerolla![]()
The Real Thing ?
Kiitos on toi kieltämättä aika nami
Niinhän sä taisit sanoa, mut nyt pääsen itse toteamaan
Unhola: en mä nyt oikeestan paljoa maksanu, koska vaihdossa meni kawa..
Onnea onnea! Nättihän se on ja sisäänajokin vielä kesken.![]()
Paljon tossa on vakiona tehoja, kun katselin tätä sivustoa, niin siellä lukee "Max Power
148 hp 108.8 KW @ 12800 rpm" ja poikkeuksetta myynti ilmoituksissa taas on ilmoitettu 103 KW.
Mikä on nyt sitten oikea lukema?
Vie jonnekin penkkiin se niin selviää oikeat tehot nopiaan. Vakiona pitäis aika lähelle se 150 olla muistaakseni. Riittävästi siinä on joka tapauksessa...
The Real Thing ?
Niin penkissä se selviää, mut ihmetytti toi hajonta tehojen ilmoittamisessa...103KW/140HP - 108,8KW/148HP.
Kumpi sitten lähempänä todellisuutta.
Onhan tossa ihan mukavasti poweria jokatapauksessa eikä toi yoshi ainakaan huononna tilannetta
Osaako kukaan sanoo mikä yoshimuran ränni on kyseessä ton ylempänä olevan kuvan perusteella?
TRS tri-oval? Ens viikolla se sitten selviää, kun saan sen pyörän talliin.
Itse ostin omaan K1 600:een vastaavan näköisen pöntön just. Kiitokset muuten nimim. Unholalle hienosti sujuneesta kaupasta.kirjoitti
Tämän (vähäisen) kokemuksen perusteella sanoisin, että jos kyseessä on kokoränni, niin se olis tämä: Yoshimura TRS Stainless Full System . Tuon linkin takaa kun tsekkaa manuaalin, niin sen mukaan putkiston ja vaimentimen välinen liitos olisi mallia Slip-On (jousikiinnitys).
Tuon ylempänä ketjussa olevan kuvan perusteella näyttäis kelta-mustassa Gixussa olevan laippaliitos... Tämä taas viittaisi tuotteeseen: Yoshimura TRS Stainless Bolt-On .
Toki kokorännejä voi varmaan olla laippaliitoksellakin, eikä tuon kelta-mustan Gixun kuvasta saa 100% varmasti selvää liitoksesta. *Mutta kyllä, Yoshin TRS on joka tapauksessa kyseessä.
![]()
Suzuki GSX-R 1000 K5
(ex: Suzuki GSX-R 750 K6)
(ex: Suzuki GSX-R 600 K1)
Mun mielestä siinä oli jousikiinnitys mitä oon ohimennen ihaillu.
Kuvasta en itsekkään millään pysty jousia erottamaan...kumpa pystyis kuvaa jotenkin tarkentaa..
Kokonaisuutena ei voi muutakuin todeta, että tuli kalliiks hiomatahnan haku![]()
Asiasta kolmanteen..onko tossa ajonestoa tms?
Mietin vaan pitääkö tässä alkaa hankkimaan hälytintä.
Ei siinä taida olla![]()
The Real Thing ?
Onneks olkoon, hieno prätkä! Hyvä väritys kanssa. Passeli joululahja itselles. Melkeen uus laite ja noilla hileillä, ei ollu edes kallis. Tulet naattimaan kesästä. *![]()
Suzuki
Pitää katsoa hälyttimiä, että ois jotain turvaa vaikka tuskin tuleekaan paljoa seisomaan pihalla
Ketään jolla ois hyviä kokemuksia jostain tietystä häläristä?
Kesän odotus tulee olemaan yhtä tuskaa!
Fun is not a straight line
Noniin pyörä on tallissa ja omistaja enemmän, kuin tyytyväinen
Ei siinä ollutkaan koko ränniä yoshia vaan bolt on slipari..
Ekat tyypit hallissa sai hymyn korville asti
Onhan toi ihan eri pyörä kawaan verrattuna, mut ikäeroa on neljävuotta suzukin eduks ja tekniikka on ottanu valtavan harppauksen siinä ajassa.
Kawa oli loistava pyörä ikäsekseen ja tuleva vuosi näyttää mistä raudasta tää uus on taottu...ööö..muovista
Miten tähän asennetaan huggeri ja mistä lähteä ettimään hiilikuituista?..perus kyssäreitä, mut jos jollain on kokemusta oisin kiitollinen.