Eli kaipaisin ajokokemuksia noissa mopoista. Kumpi sopii paremmin 185cm ukolle? Mahdollisia tyyppivikoja tai yleensä vain kokemuksia. Tod näk noista toinen ensi kesän uusi pärrä
GSX-R 1000 K9
Itse olen 185 cm pitkä ja minulla oli mahdollisuus koeajaa nuo molemmat pyörät viime kesänä ! Sain ajeltua molemmilla noin tunnin ajan ja täytyy sanoa että molemmat ovat varsin saman kokoisia pyöriä joten sen puoleen ei eroja niistä saa, Yamaha R1:sessä on ehkä hieman paremmin suojaava kate kun Suzukissa mutta ainakin tuo R1 koeajopyörä millä ajelin lämmitti penkkiä ja toista jalkaa todella ikävästi ! Tästä samasta asiasta mainitsin yhdessä toisessa keskustelussa ja muut olivat kanssani eri mieltä tuosta penkin lämpiämisestä mutta jos näin on niin silloin tuo esittelypyörä oli viallinen sillä siinä oli tuo ominaisuus.
Molemmilla ajellut ja valinta on ihan täysin makuasia. Aivan mahtavia pyöriä molemmat!
Rykkönen on ehkä ihan hitusen isompi kooltaan (tuntuma), mutta se ei tarkoita sitä, että Gixeriin ei pitempi mahtuis. Molemmissa tosi hyvät ajoasennot.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
K5 :lla alelin vajaan 10000, R1-07 keväällä vajaan 10000 nyt K7 tallissa millä oon ajanut 500 km kuitenkin hyvin paljon K5 :n kaltainen, lieneekö yllätys. Makuasioita ja vaihdoin puhtaasti vaihtelun vuoksi. Metsään ei mee kumpikaan valinta (186 cm). *Perse ei lämmennyt noin lyhyellä matkalla.
ED..eikä lihat lähteneet ranteista kahvatärinöissä niinkuin 10 ssä.
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
07 rytköstä ajaneena täytyy mainita, että aika surkea alavääntö pärrässä, jos nyt verrataan vaikkapa...noniin...
Mihinkä tarkoitukseen pyörä tulee? Ulkonäkösyistä valitsisin kyllä ehdottomasti R1:en. Kulkua on kaikissa kilokyykyissä kyllä senverta paljon, että normi kuljettajalla ei tehosta puutetta tule olemaan. Kumpainenkin pyörä lienee mitä parhain. Miksi et tekisi valintaa pelkästään fiiliksen mukaan? Näiden pyörien erot taitaa olla niin minimaaliset, että niillä ei edes radalla tule olemaan merkitystä - katukäytöstä nyt puhumattakaan(pl. rykkösen heikko alavääntö).
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Mulla on K7:n mittarissa nyt joku 7000km ja sillä kokemuksella voi sanoa, että on parempi "matkapyörä" tälläselle 191 senttiselle kuin esim. Hajabusa, joka sellanenkin on ajossa ollut. K7 on ajoasennoltaan tosi väljä verrattuna vaikka K3:een.
GSXR 1000 Turbo K3
HD rocker SE 113" -08
moni kritisoi tuota k7:aa ulkonäönpuolesta johtuen varmaan noista tuplakannuista,ite vaihoin yoshin japan putken ja se ongelma on pois päiväjärjestyksestä,tosin uutta ongelmaa pukkaa tilalle kun ei ole mikään hiljasin vaimentaja ja rataajoa tykkää tyrkätä.itellä edellinen pyörä oli 03 636 ja ei oikein tälläsella kääpiöllä jalat yltäny tonttiin(165cm) k7:ssa yltää hienosti ja muutenkin tuntuu ketterämmältä laitteelta.
hiljaa hyvä tulee!!! gsx-r 1000 k7
2007 mallin rykkösessä on se alavääntö tosi surkee, alle 5000 kiekan ei ykköselläkään tapahtunut juuri *mitään,oma -04 malli oli paljon parempi väännön puolesta.
Jarrut on mahtavat -07 mallissa rykkösessä.
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8