Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
    Lainaa (karkka @ Tammi. 19 2008,12:02) kirjoitti
    Ittellä on toi -04 RR malli ja kyllä sillä yksikseen ihan hyvin pystyy matkaa ajaan. Kaks päällä matka-ajo suunnitelmat on sitten tuhoon tuomittuja. Toi kyytiläisen paikka tossa mallissa on vaan näön vuoksi.
    Niinhän se on... Ensinnäkin kukaan ei meinaa päästä edes kyytiin ja toiseksi se asento on aivan .
    "Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
    -Jukka Emil Vanaja
    - CBR 1000 RR Fireblade -
    Tänään kävin kattomassa -97 cbr 600f kaupassa, 36tkm ajettu, ulkoisesti virheetön ja pirun mukava istuu. Kauppias pyytää 5000€ + 300€ kuristussarjasta. Kohtuullinen hinta? Taitaa olla pakko hommata.
    Lainaa (Jotzamp @ Tammi. 19 2008,16:41) kirjoitti
    Tänään kävin kattomassa -97 cbr 600f kaupassa, 36tkm ajettu, ulkoisesti virheetön ja pirun mukava istuu. Kauppias pyytää 5000€ + 300€ kuristussarjasta. Kohtuullinen hinta? Taitaa olla pakko hommata. *
    Kallis...
    prkl.... mista noin edullisii pyorii loytyy... MULLE KANS!!!!
    Ei varmaan tarttis miettii montaa kertaa jos tommonen flaksi kavis itella.
    Onks kellaa kertoo mista noita pyorii kandee lahtee ettii
    Lainaa (NH69 @ Tammi. 19 2008,14:07) kirjoitti
    Lainaa (karkka @ Tammi. 19 2008,12:02) kirjoitti
    Ittellä on toi -04 RR malli ja kyllä sillä yksikseen ihan hyvin pystyy matkaa ajaan. Kaks päällä matka-ajo suunnitelmat on sitten tuhoon tuomittuja. Toi kyytiläisen paikka tossa mallissa on vaan näön vuoksi.
    Niinhän se on... Ensinnäkin kukaan ei meinaa päästä edes kyytiin ja toiseksi se asento on aivan .
    Näinhän se tosiaan on. Täs on vakavassa suunnittelussa et teen tosta omasta pyörästäni täysin yks paikkasen pelin. Kyllähän tolla sen tankillisen päästelee helposti meneen putkeen.
    Lainaa (kiivi3 @ Tammi. 19 2008,19:46) kirjoitti
    Tässä sulle hyvä pyörä *

http://www.nettimoto.com/548598

Vuoden itse sillä ajellut (18tkm) ilman ongelmia ja varmasti hyvin huollettu. Renkailla vielä ajaa, mutta varmaan jossain vaiheessa kautta ne pitää vaihtaa.
    xxx
    Laitetaan oma mainos nyt sitten vielä tähänkin
    Hinnassa talvitinkausvaraa
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
    Lainaa (Streethawk @ Tammi. 21 2008,21:07) kirjoitti
    Tässä sulle hyvä pyörä

Vuoden itse sillä ajellut (18tkm) ilman ongelmia ja varmasti hyvin huollettu. Renkailla vielä ajaa, mutta varmaan jossain vaiheessa kautta ne pitää vaihtaa.
    Jeh, niin näyttäs olevan ihan fiksu peli... (vaikka jossain kuvitelmissani toivon, et ois saanu vähän uudempaa mallia tohon hintaan)
    Totahan vois ehkä tulla vaik vilaseen jossain vaiheessa, ku vantaalla itekin asuu.
    Ellei oo sit jo myyty...
    CBR600rr

Tässä myös edullinen CBR mukavilla varusteilla, jos jotakuta kiinnostaa. Tällä ja F Sport-mallilla ei sitten ole muuta tekemistä kuin merkki toistensa kanssa.
  10.  
    Lainaa (kiivi3 @ Tammi. 29 2008,10:24) kirjoitti
    Lainaa (Streethawk @ Tammi. 21 2008,21:07) kirjoitti
    Tässä sulle hyvä pyörä *

Jeh, niin näyttäs olevan ihan fiksu peli... (vaikka jossain kuvitelmissani toivon, et ois saanu vähän uudempaa mallia tohon hintaan)
    Totahan vois ehkä tulla vaik vilaseen jossain vaiheessa, ku vantaalla itekin asuu.
    Ellei oo sit jo myyty...
    Kukapa ei toivoisi, että samalla rahalla saisi aina vaan uudemman *

Soittele, jos sitten vielä kiinnostaa kun asia tulee ajankohtaiseksi.

Pyörä samassa liikkeessä säilössä, jossa sitä olen huoltanut. Sieltä saa varmasti hyvää faktaa pyörän hyvästä kunnosta.
    xxx
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12