Niinhän se on... Ensinnäkin kukaan ei meinaa päästä edes kyytiin ja toiseksi se asento on aivan(karkka @ Tammi. 19 2008,12:02) kirjoitti
.
![]()
"Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
-Jukka Emil Vanaja
- CBR 1000 RR Fireblade -
Tänään kävin kattomassa -97 cbr 600f kaupassa, 36tkm ajettu, ulkoisesti virheetön ja pirun mukava istuu. Kauppias pyytää 5000€ + 300€ kuristussarjasta. Kohtuullinen hinta? Taitaa olla pakko hommata.![]()
Kallis...(Jotzamp @ Tammi. 19 2008,16:41) kirjoitti
prkl.... mista noin edullisii pyorii loytyy... MULLE KANS!!!!
Ei varmaan tarttis miettii montaa kertaa jos tommonen flaksi kavis itella.
Onks kellaa kertoo mista noita pyorii kandee lahtee ettii
Näinhän se tosiaan on. Täs on vakavassa suunnittelussa et teen tosta omasta pyörästäni täysin yks paikkasen pelin. Kyllähän tolla sen tankillisen päästelee helposti meneen putkeen.(NH69 @ Tammi. 19 2008,14:07) kirjoitti
Tässä sulle hyvä pyörä *(kiivi3 @ Tammi. 19 2008,19:46) kirjoitti
http://www.nettimoto.com/548598
Vuoden itse sillä ajellut (18tkm) ilman ongelmia ja varmasti hyvin huollettu. Renkailla vielä ajaa, mutta varmaan jossain vaiheessa kautta ne pitää vaihtaa.
xxx
Laitetaan oma mainos nyt sitten vielä tähänkin
Hinnassa talvitinkausvaraa![]()
*** Triumph Speed Triple ***
* Ex. Honda CBR 600 *
Jeh, niin näyttäs olevan ihan fiksu peli... (vaikka jossain kuvitelmissani toivon, et ois saanu vähän uudempaa mallia tohon hintaan)(Streethawk @ Tammi. 21 2008,21:07) kirjoitti
Totahan vois ehkä tulla vaik vilaseen jossain vaiheessa, ku vantaalla itekin asuu.
Ellei oo sit jo myyty...
CBR600rr
Tässä myös edullinen CBR mukavilla varusteilla, jos jotakuta kiinnostaa. Tällä ja F Sport-mallilla ei sitten ole muuta tekemistä kuin merkki toistensa kanssa.
Kukapa ei toivoisi, että samalla rahalla saisi aina vaan uudemman *(kiivi3 @ Tammi. 29 2008,10:24) kirjoitti
Soittele, jos sitten vielä kiinnostaa kun asia tulee ajankohtaiseksi.
Pyörä samassa liikkeessä säilössä, jossa sitä olen huoltanut. Sieltä saa varmasti hyvää faktaa pyörän hyvästä kunnosta.
xxx