Mulle kävi niin, että Schubert C2 sopi kaupassa hyvin päähän, mutta ajossa puolen tunnin jälkeen alkaa ilmeisesti tuulen paineesta painamaan otsaan ikävästi. Vanhalla puolta halvemmalla potalla ei ollut ongelmia. Eli kypärä pitäisi sovittaa ajamalla omalla pyörällä riittävän pitkä lenkki. Tämä asettaa kauppiaille kyllä ison haasteen. Jotta asia ei olisi liian yksinkertainen, mulla ko kypärä ei paina päätä, jos ajan toisen tyyppisellä pyörällä (kyykymmällä) jossa on erilainen pleksi/ajoasento eli tuulenpaine ottaa ilmeisesti tasaisemmin kypärään. Toisaalta kyytiläiseni on varsin tyytyväinen omaan C2:eensa, joten sopivan kypärän löytyminen omaan päähän saattaa olla monimutkainen juttu.
maantie ei ole p-paikka
Kesällä katselin uutta kypärää ja yritin kauppiaalta saada kypärää kokeilla ajossa, niin ei onnistunut . Myyjä vain ilmoitti ettei maahantuoja ole toimittanut sellaisia kypäriä, joita voisi kokeilla ajamalla ! On kuulema hankala myydä enää sitä kypärää jos se ei olekkaan hyvä ! Miksikä sitten maksaa suomessa kalliimpi hinta kun ei edes ajossa kokeilla saa. Sama kokeilla vain päähän ja jos sopii tilata muualta !
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
Kummallista myyntitaktiikkaa, itse olen koeajanut kaikki pottani täällä, usein kysyvät jopa että haluaako kokeilla ajossa? Pointsi siis swedulan mp-kauppiaille.(Mopoko @ Joulu. 23 2007,11:44) kirjoitti
![]()
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Mulla on 970 € kypärä peili visiirin kanssa... En kadu pätkääkään... Paitsi hintaa...![]()
Wallu
Mä sanoisin kanssa, että kypäräksi kannattaa ostaa paras minkä saa. (ei välttämättä kallein) Se on kuitenkin se tärkein turvavaruste kun tuolla maantiellä tulee asfaltti vastaan.
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..