Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    On hakusessa ohjausiskari. Öhlins on niin pirun kallis että etsityttää muita vaihtoehtoja. Nyt oon netistä pälyilly noita Matrisin kamoja, näyttää hyvältä mutta tekeekö niillä mitään?

Kokemuksia ja muuta tietoa otetaan vastaan.
    Lainaa (Pahus @ Joulu. 17 2007,13:22) kirjoitti
    On hakusessa ohjausiskari. Öhlins on niin pirun kallis että etsityttää muita vaihtoehtoja. Nyt oon netistä pälyilly noita Matrisin kamoja, näyttää hyvältä mutta tekeekö niillä mitään?

Kokemuksia ja muuta tietoa otetaan vastaan.
    En tiedä niistä sen kummemmin, mutta Bitubon ohjausiskari on ollut tosi hyvä. * On minulla ollut Öhläreitäkin ja kyllä nekin ovat ihan ok.

Tinkaa Bitubo Stormilta.

no joop, mulla on Matris M3, ajaa asiansa ihan täysin, meikäläisen käytössä.

Ainut ongelma on ollut siinä kun se on alakolmion alapuolelle kiinnitettävä malli niin kovissa jarruissa/keuliessa jos jousitus pääsee pohjaamaan niin ohjausiskari hipaisee etulokaria...

Kuva

ja ennenkun joku kerkee sanomaan että käännä iskaria niin se ei ole itse iskari mikä osuu vaan kiinnike.
    K750 -61
    Meillä on ollut kilpakäytössä yksi. En muista tyyppiä, mutta olisikohan ollut joku M4R/S tms. Kevyt, hyvin asiansa ajava, ja laadukkaasti viimeistelty, mutta ei myöskään mikään ihan hirvittävän halpa vs. vastaavat muut tuotteet. Hinnassa puhuttiin ehkä 50 euron alennuksesta. Mutta jos saa tuon halvemmalla kuin Öhlinsin tai WP:n, en näe mitään syytä, miksei tuon osto kannattaisi.
    - JAM Racing Team -
    Itse nuukana kattelin tuota M2-mallia, sitä sais Hollannista <a href="http://cgi.ebay.de/Neu-Matris-Lenkungsdaempfer-Kit-GSX-R-600-750-1000_W0QQitemZ330197709644QQihZ014QQcategory
    Z49808QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem" target="_blank">Ebayn kautta</a> reiluun 230 euroon. Kaippa tuokin olisi parempi kuin originaali iskari.
    Terve!

Ohjausiskari pitäis tännekin hommata. Halvalla kun pitäisi saada, olisin käytetty paras vaihtoehto.

Millaisia erilaisia tapoja noita on kiinnittää pyörään? Jos ostais jonkun aivan eri vehkeen iskarin ja tekisi kiinnikkeet omaan itse? Kommentteja.
    Kellään kokemuksia lsl:n ohjausiskareista?
    Lainaa (eepra @ Joulu. 18 2007,20:19) kirjoitti
    Mulla oli lsl.n ohjausiskari Thunderacessa. Säädettävä, merkkikohtasilla kiinnikkeillä. Hyvä, ja toimiva, suosittelen.
    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
    Mulla oli LSL kilpurissa aikoinaan ('03?). Se ei ollut mistään kotoisin. Haukkoi jatkuvasti ilmaa, ja vaikka teki mitä, keskialue oli vetelä.
    - JAM Racing Team -
    Lainaa (johtaja @ Joulu. 19 2007,17:58) kirjoitti
    Mulla oli LSL kilpurissa aikoinaan ('03?). Se ei ollut mistään kotoisin. Haukkoi jatkuvasti ilmaa, ja vaikka teki mitä, keskialue oli vetelä.
    Samanlaisia kokemuksia aikoinaan V-maxissa. Ei ollut mitään virkaa LSL:n iskarilla.
    "Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
    Lainaa (Void @ Joulu. 17 2007,18:54) kirjoitti
    Terve!

Ohjausiskari pitäis tännekin hommata. Halvalla kun pitäisi saada, olisin käytetty paras vaihtoehto.

Millaisia erilaisia tapoja noita on kiinnittää pyörään? Jos ostais jonkun aivan eri vehkeen iskarin ja tekisi kiinnikkeet omaan itse? Kommentteja.
    Itse ostin uuden Hyperpron iskarin hintaan 195e ja tein itse kiinnikkeet. Hyvin on toiminut ja on ihan itse tehdyn näköinenkin.

Hyperpro

Ja tuolla tavoin oli Kawassa asennettu..

Kawan iskari

Senhän nyt voi laittaa melkein minne itse haluaa ja missä mahtuu olemaan.
    "Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
    Lainaa (eepra @ Joulu. 18 2007,20:19) kirjoitti
    Samaa mieltä jo kommentoineiden kanssa: LSL:t on ihan turhia. Panosta vähän enemmän ja osta kerralla kunnollinen.

Mulla on ollut sekä Öhlins, Bitubo että WP. Kaikkia voin suositella
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    Mopossa WP-pumppu, ei valittamista
  14.  
    Lainaa (pasi1 @ Joulu. 20 2007,05:30) kirjoitti
    Lainaa (Void @ Joulu. 17 2007,18:54) kirjoitti
    Terve!

Itse ostin uuden Hyperpron iskarin hintaan 195e ja tein itse kiinnikkeet. Hyvin on toiminut ja on ihan itse tehdyn näköinenkin.

Hyperpro

Ja tuolla tavoin oli Kawassa asennettu..

Kawan iskari

Senhän nyt voi laittaa melkein minne itse haluaa ja missä mahtuu olemaan.
    Siisti vempele!

Tarttui itekin haaviin just tommonen pitempi iskari. Kunhan sen kotiin saan niin pääsee kiinnikkeitä vääntämään