Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Onko kenelläkään kokemuksia quick shifterin toiminnasta joko R6R:ssä tai R1:sessä? Arkajalkana arveluttaa kuitenkin tuo laatikon kestäminen, ilmeisesti kuitenkin turhaan?? Tietysti kiinnostaa myös pykälien päällemenon "sujuvuus", eli koskeeko sieluun pykältäessä . Tuollaista kun ei ole päässyt vielä testaamaan

    Mahtaakohan tuon järjestelmän saada kasattua vähemmillä palikoilla, kuin mitä dynojetin järjestelmä vaati (PC3+sytytys moduuli+qs) koska esim. PC3 olisi periaatteessa turha mutikka minulle, joka aion pitää hormin ja tuloilma kolskeet vakiona...
    - kuppa syö **tun ja katepillari vastamäen -
  2. #2
    Kyllähän noissa on ollut shiftereitä vaikka kuinka. Jos et tarvi PC III:sta, vaihtoehtoja on esim Translogic (oppiva, saamarin hyvä) tai Dynojetin vastaava lisenssituote. Hinta on muistaakseni jotakin luokkaa E600 polkimeen tulevalla painetunnistimella. Nuo ovat kalliita, mutta hyviä ja laadukkaita. Käyttökokemuksia on melkein jokaisella SM-kuskilla. Jos haluaa säästää ja ottaa riskin, niin vaihtoehtojakin on.

    Edit: Pykälät menee päälle saamarin pehmeästi, kunhan veto on päällä.



    - JAM Racing Team -
  3. #3
    Cordona

    Suosittelen G.P. Switch + Killbox comboa.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  4. #4
    ..translokiikka pelitti loistavasti koko suven kittiekuun liitettynä! On kyllä hieno peli, kun tottuu ei viittis luopuu.
    Sitteku siihen vakio rööriin kyllästyt , täältä uudenveroinen methodputkisto 650e.
  5. #5
    Mahtaako olla kokemuksia dynojetin stand alone vaihtajasta? Toimii ilmeisesti itsenäisesti ilman PC3:sta. Translogiikka näyttää näin maallikon silmään ainakin laadukkaalta, niin kuin tietysti nuo muutkin. Onko tuo translogic hankala asentaa? En ihan täyttä selvyyttä saanut valmistajan sivulta, eli onko "plug and play" tuote toisinsanoen välttyykö pyörän johtosarjan pilkkomiselta asennuksen yhteydessä?
    - kuppa syö **tun ja katepillari vastamäen -
  6. #6
    Neljä vuotta vanhassa translogicissa joutui pätkimään johtoja, uudet näyttää menevän ilman silppuamista suoraan plug-on tyyppisesti.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  7. #7
    Dynojet on sama kuin Translogic. TL myy sitä white labelina heille. Molemmat menee kiinni ilman johtosarjan pätkimistä. Ne liitetään puolien liittimiin.

    Edit: Voi muuten olla, että tuote on vaan lisensoitu, ja Dynojet valmistaa sen itse. Tekniikka on kuitenkin täysin sama.



    - JAM Racing Team -
  8.  
  9. #8
    Cordonassa täytyi R6:sta katkaista vain puolille menevä herätejohto (vai olikohan se puolien maajohto) ja kytkeä shifteri siihen väliin. Ohjeet tuli mukana (tosin lontooksi). Ainakin minun mielestä kutosen laatikko toimi shifterillä paremmin kuin ilman. Tosin nyt puhutaan ratapyörästä eli vaihdot tapahtuu vähän korkeammilla kierroksilla kuin kadulla mutta kyllä se pienemmilläkin jengoilla toimii.
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>