Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Joskushan näille nettikauppiaille käy, jotta tavara on loppu. Reilu vuosi sitten syksyllä tilasin Wunderlichilta kasan roinaa senhetkiseen R1200ST-mopediini.

    Paketti tuli Wunderlich-maiseen tyyliin rivakasti. Kaiken muun toimittivat paitsi tilaamani tankin suojat

    http://www.wunderlich.de/shop.ph....8658d48

    Tänään hämmästys oli melkoinen kun UPS:n pakettiauto parkkeerasi pihaan ja poika sitten tuomaan Wunderlichin logolla varustettua lootaa. Hetken hämmästelin kun en mitään ole tuolta sitten 2006-syksyn tilannut, mutta ajattelin että josko nuo vaikka uskollista tuhlaria joululahjalla muistavat. Kuittasin paketin pois ja tutkimaan sisältöä. Kirosana kyllä pääsi kun sieltä paljastui tuo 13 kuukautta sitten jälkitoimitukseen jäänyt, edelliseen pyörääni tilaamani suoja. Mukana kuitti, josta näkee noiden pistäneen tuon kylmän viileästi luottokortilleni 3.12.2007. Onneksi hinta ei ollut kuljetuksineen kuin 50€. Jos UPS olisi kantanut kotiin sen vuosi sitten edelliseen pyörään jälkitoimitukseen jääneen Öhlarin iskarin, voisi veetutus olla ihan toista luokkaa.

    Mietin nyt mitä teen. Alanko vääntää noiden kanssa vai nielaisenko ja myyn paikallisesti jollekulle tarvitsevalle. Mieli tekisi myös soittaa luottokuntaan ja kiistää koko lasku - noin ihan periaatteen vuoksi.

    Eli tämä nyt vaan oli tarkoitettu ihan varoituksen sanaksi kaikille, jotka tuolta tilaavat. Jos tavaraa jää jälkitoimitukseen, kannattanee tuonne heti viestiä aika, jonka jälkeen tavaraa ei tarvitse enää toimitella.

    Ja vielä: Jos jollakulla nyt sattuisi olemaan tarve tuollaiselle tankinsuojalle, niin minulta tuon saa avaamattomassa paketissa vuodentakaiseen hintaan. Sentään eivät kehdanneet ottaa nykyistä, melkein 10€ kalliimpaa hintaa.
    <p>2002-2014</p>
  2. #2
    Toi on kyllä kohtuutonta. Vuosi jälkitoimitukselle on ihan naurettavan pitkä aika. Kuvitteleeko ne siellä että joku haluaa odotella tavaraa keskimäärin vuosia?

    Pitää varmaan muistaa kun/jos tilaa Wunderlichilta jotain. Laittaa siihen sitten jotain että KEIN NACHLIEFERUNG tai jotain.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  3. #3
    Lainaa (C-A-D @ Joulu. 10 2007,19:12) kirjoitti
    Mietin nyt mitä teen. Alanko vääntää noiden kanssa vai nielaisenko
    Eikö tuosta nyt vähän kannattaisi vääntää (jos ei heti käy kaupaksi jollekin).
    Voihan tuo olla Saksan päässäkin ihan lapsus eikä säännönmukainen toimintatapa, mutta miettivätpä sitten ainakin kannattaako maksavia asiakkaita tällaisella karkoittaa.
    "Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos tiellä välillä vauhti nouseekin, vaikka sitä enemmän mitä mukavampi tie, ja yhtä hyvin silloinkin, jos tie on yksitoikkoinen, ja jos on mukavia näkymiä, ajetaan hiljalleen." (Keijo Virtanen: Tielle tuuleen)
  4. #4
    Joo. Itse asiassa jo tuonne tuuppasinkin reklamaation, jossa epäilin jonkun missanneen tilausvuoden ja pyysin noilta ohjeita paketin palauttamiseen kustannuksitta kuin myös hoitamaan luottoplastiikan hyvityksen viipymättä.

    Katsotaan miten homma etenee. Onhan tuolla tosiaan jollekulle voinut käydä vaan kupru. Alkuperäinen tilauspvm kun oli 28.11.2006.

    No asiakaspalvelu mitataan juuri tällaisissa tilanteissa.
    <p>2002-2014</p>
  5. #5
    Minulla kävi viime vuoden keväällä niin, että tilasin Wunderlichilta tavaraa. Kysyivät sitten maililla visan voimassa oloaikaa ja siihen vastattuani, jonkin ajan kuluttua tavarat tulivat postiin ja visalta velotus tapahtui oikein.

    Sitten jonkin ajan kuluttua tuli uusi postilähetysilmoitus Wunderlichilta. Eipä sitten muuta kuin meilaamaan, että mitä teen, kun tilatut osat ovat jo käytössä ja uusi paketti on postissa odottamassa. Vastaukseksi sain, että kuittaa paketti ulos postista ja lähetä se takaisin halvimmalla mahdollisella kyydillä, niin lähetyskulut korvataan. Palautin paketin, mutta visalta oli kuitattu myös tämän toisen toimituksen summa (jo ennenkuin olin käynyt kuitannut pakettia) ja kesti yli kuukauden ennen kuin olivat hyvittäneet virhetoimituksen summan.

    Niillä saattoi tapahtua tuplalähetys sen visan voimassaolo kyselyn takia, mutta asian tiimoilta jäi kuitenkin huono maku koko firmasta.
  6. #6
    Lainaa (tapjar @ Joulu. 10 2007,19:29) kirjoitti
    Toi on kyllä kohtuutonta. Vuosi jälkitoimitukselle on ihan naurettavan pitkä aika. Kuvitteleeko ne siellä että joku haluaa odotella tavaraa keskimäärin vuosia?

    Pitää varmaan muistaa kun/jos tilaa Wunderlichilta jotain. Laittaa siihen sitten jotain että KEIN NACHLIEFERUNG tai jotain.
    +1
    Eihän tuommoisessa ole mitään tolkkua...

    Periaatekinaksihan tuo helposti menee, mutta koeta vaan syöttää niille mokoma osa takaisin. Tuo mahdollisesti väärä vuosi saattaa kyllä olla järkeenkäypä selitys. Ei tuollaista vuoden takaista jälkitoimitusta oikein voi muutenkaan selittää..
    Sekin tuntuu hullulta, että muka nyt vasta ovat saaneet täydennystä varastoonsa ja niinpä sitten toimittamaan kaikki lähimmän kymmenen vuoden takaiset avoimeksi jääneet tilaukset.

    Älä anna periksi!


    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  7. #7
    Tämä on vähän kuin sähkön kilpailuttaminen. Kun kukaan ei viitsi nähdä vaivaa, ehkäpä vain parin kympin vuoksi, niin kyllä sähkön hinta pysyy korkeana. Kun kaikki viitsisivät kilpailuttaa sähkönsä, niin jo alkaisi hinnat putoamaan.

    Eli, sama homma tässä, kaikki tälläiset mokat vaan aina takaisin, niin yleensä rupeaa toimitukset ja palvelu paranemaan tulevaisuudessa.

    Yleisen edun nimessä palauta!
    Same shit, different day.
  8. #8
    Joo. Eilen jo tohkeissani tuuppasin tuonne rekkulan. Tänä aamuna odotteli sähköpostissa eleetön ja pahoittelematon vastaus, jossa kehoittivat palauttamaan osan halvinta keinoa käyttäen. Hyvittävät kuulemma osan palattua kotiinsa, velotun hinnan ja kulut. Millähän tarkistavat, että halvimmalla lähetin :-)

    Eli tuuppasin ykkösluokan kirjeenä takaisin. Jos selvittävät, että II-luokka olisi ollut euron halvempi, annan ilolla noille sen euron eron taitavasta salapoliisityöstä.
    <p>2002-2014</p>
  9. #9
    Pieni update tähän. Tavara on ilmeisesti tullut onnistuneesti perille, koska puhelinvastaajaani oli ilmestynyt viesti, jossa Wunderlichin asiakaspalvelu kiitteli palautuksesta, mutta valitteli, että heillä on ongelma hyvityksen kanssa. Luottokortti jolla tavarat vuosi sitten tilasin on nimittäin VANHENTUNUT! No niin onkin, kun vaihtoivat uuteen menneenä syksynä. Ei per**le! Eli nuo pystyvät sujuvasti laskuttamaan vanhentuneelta kortilta, mutta eivät hyvittämään. Ilmoitin tuonne uuden kortin "expiration daten", mutta tuosta on kulunut jo viikko eikä kahteen lähettämääni utelu-sähköpostiin ole vastattu. Toivottavasti on vain kyse joulukiireestä.

    Olin jo yhteydessä luottokorttiyhtiöön ja mamma kertoi maailmalla olevan kovin monenlaisia korttipäätteitä. Noiden ominaisuudet voivat sitten johtaa kummallisiinkin tilanteisiin.

    No hän totesi, että halutessani voin kiistää maksun ja he reklamoivat asian Saksaan. Jos joulun jälkeen tuolta ei mitään kuulu, taidan tehdä juuri tuon. Homman hyvä puoli on se, että se luottokorttilasku, jolla veloitus on minulle tullut, odottaa vielä eräpäiväänsä. Taidan reklamoida ja jättää maksamatta. Nyt vaan viiksettää noin periaatteen vuoksi, että silloin menetän postimaksun Sakulandiaan, jos oikeasti alkavat kieroilla tuon hyvityksen kanssa.



    <p>2002-2014</p>
  10. #10
    Kohtuu käsittämätöntä paskaa. Omassa ammatissani soitan, tekstiviestin tai sähköpostioin mikäli tilauspäivästä tomituspäivään menee yli 2 viikkoa, joka jo sekin sinällään on kohtuuton toimitusaika. Kysymättä asiakkaalta, tavaran lähettäminen vuoden päästä tilauspäivästä on todella ala-arvoista toimintaa.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  11.  
  12. #11
    Lainaa (C-A-D @ Joulu. 22 2007,12:33) kirjoitti
    Pieni update tähän. Tavara on ilmeisesti tullut onnistuneesti perille, koska puhelinvastaajaani oli ilmestynyt viesti, jossa Wunderlichin asiakaspalvelu kiitteli palautuksesta, mutta valitteli, että heillä on ongelma hyvityksen kanssa. Luottokortti jolla tavarat vuosi sitten tilasin on nimittäin VANHENTUNUT! No niin onkin, kun vaihtoivat uuteen menneenä syksynä. Ei per**le! Eli nuo pystyvät sujuvasti laskuttamaan vanhentuneelta kortilta, mutta eivät hyvittämään. Ilmoitin tuonne uuden kortin "expiration daten", mutta tuosta on kulunut jo viikko eikä kahteen lähettämääni utelu-sähköpostiin ole vastattu. Toivottavasti on vain kyse joulukiireestä.

    Olin jo yhteydessä luottokorttiyhtiöön ja mamma kertoi maailmalla olevan kovin monenlaisia korttipäätteitä. Noiden ominaisuudet voivat sitten johtaa kummallisiinkin tilanteisiin.

    No hän totesi, että halutessani voin kiistää maksun ja he reklamoivat asian Saksaan. Jos joulun jälkeen tuolta ei mitään kuulu, taidan tehdä juuri tuon. Homman hyvä puoli on se, että se luottokorttilasku, jolla veloitus on minulle tullut, odottaa vielä eräpäiväänsä. Taidan reklamoida ja jättää maksamatta. Nyt vaan viiksettää noin periaatteen vuoksi, että silloin menetän postimaksun Sakulandiaan, jos oikeasti alkavat kieroilla tuon hyvityksen kanssa.
    No on sulla ainaski hyvät hermot,meikäläinen ei jaksais ruveta moiseen palautus "rumbaan" ja jäis autotallin nurkkaan lojumaan
    Olen varmaan niitä helposti vedätettäviä ja olokoot-prkle asiakkaita
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi