Harmi kun on tällanen persjalkanen ja alimittanen, mulle Adventure on liian korkea. Normaali GS:n penkki ala-asennossa on mulle maksimikorkeus jolla pyörä pysyy hallinnassa parkkipaikka- ja metsätiemanöövereissä. Tosin olen kokenut tavallisenkin GS:n "huimaavana seikkailuna" kaikkine mahdollisuuksineen!
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
Tää on hieman takaperoinen juttu sikäli, että GSA:n osalla kehutaan asfaltti ominaisuuksia (vakaampi, tukevampi, parempi ajaa, isompi tankki). Eli jos ajat pitkää matkaa asfaltilla, osta GSA. Jos aiot ajaa enemmän off-road, osta matalampi ja kevyempi GS. Kai sen alunperin piti olla toisinpäin eli jos mieli maastoon, osta GSA ?
GSA:n ostossa tuntuu hieman olevan mukana myös hypettä eli ihan periaatteessa pitää ostaa suurin ja kallein saatavilla oleva **No, tää on Suomessa aika tyypillistä, mielellään ostetaan isokuutioisia pyöriä, maksoi mitä maksoi.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Joo, ajamatta parempi, Honda rules.(hondamania @ Joulu. 15 2007,22:37) kirjoitti
edit: ajoin samaan sessioon myös Varateron. Sillä ei ollut mitään jakoa mukaan ylihinnastaan huolimatta. CRV.
Ylihinnastaan?(hra1150 @ Joulu. 15 2007,23:21) kirjoitti
<p>2002-2014</p>
Joo, pyysivät Motokatissa samanikäisestäja samanverranajetusta samaa kuin GSA:sta Kuvalla.
Laadusta joutuu maksamaan. *Ihan pakko oli .... *
Ei minulla ole mitään Bemaria vastaan, olen itsekin syksyn hieronut kauppaa. Tiedä vaikka vielä ostaisin, pitäähän sitä kaikkea itse kokeilla. Yritänyt kuitenkin realistisesti analysoida kumpi kannattaisi ostaa käytettynä. GSA olen ajanut puolen päivän lenkin, perus-GS on vielä kokeilematta.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net