taitaa olla jo ruisku...
en ole varma, mutta varaosakuvaston (yamaha-motor.com) mukaan olisi
<p>kaksi pyörää ja moottori???...... ??.....?? ..... sehän on MOPO RD 125 > GS 400 > XJ 900 > F6C</p>
Kyllä näin on! NOT!(pahali @ Joulu. 02 2007,20:17) kirjoitti
Power is nothing without mojo!
Höpö höpö!(makemich @ Joulu. 02 2007,21:18) kirjoitti
-06 vuosimallin XJR on viimeinen kaasarimalli. Valitettavasti en tähän hätään muista kaasarin merkkiä enkä kokoa.
Ai zaatana, miten mä olinkin niin ajatuksissani että kuvittelin puheen olleen juuri tän vuoden mallista! Ilmeisesti olen vaan totaalisesti aikaani jäljessä... *(Guaglione @ Joulu. 03 2007,11:07) kirjoitti
General information
Model: Yamaha XJR 1300
Year: 2006
Category: Naked bike
Rating: 71.3 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 1251.00 ccm (76.34 cubic inches)
Engine type: In-line four
Stroke: 4
Power: 104.73 HP (76.4 kW)) @ 8000 RPM
Torque: 106.20 Nm (10.8 kgf-m or 78.3 ft.lbs) @ 10800 RPM
Compression: 9.7:1
Bore x stroke: 79.0 x 63.8 mm (3.1 x 2.5 inches)
Fuel system: Carburettor. Mikuni BS37/4
Power is nothing without mojo!
WTFEi olisi uskonut että XJR1300 olisi tuommoinen "kierroskone"
Power: 104.73 HP (76.4 kW)) @ 8000 RPM
Torque: 106.20 Nm (10.8 kgf-m or 78.3 ft.lbs) @ 10800RPM
Vastaavat gsx1400 :
Power: 104.59 HP (76.3 kW)) @ 6800 RPM
Torque: 124.00 Nm (12.6 kgf-m or 91.5 ft.lbs) @ 5000 RPM
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Ainoa polttomoottori maailmassa jossa vaanto korkeammalla rpm kuin teho. Yamaha teki sen saadakseen nimen Guiness Book of Recordsiin.(Sika-nauta @ Joulu. 09 2007,21:52) kirjoitti
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Ettei olis painovihre pahalainen päässyt iskemään, hatara muistikuva että kiertääkö XJR edes yli kymppitonnia?(Sika-nauta @ Joulu. 09 2007,21:52) kirjoitti
<br /><br type="_moz" />
Tuskinpa, typohan tuo selvästi on, eräältä brittifoorumilta tuon infon kopsasin.(Äksjiiärrä @ Joulu. 10 2007,07:36) kirjoitti
Tunnetustihan oikeat(mitatut) arvot vakiolle ovat luokkaa:
Power: 116.4 HP (85.6kW) @ 8000 RPM
Torque: 120.6Nm @ 6500RPM
Power is nothing without mojo!
Vielä paremmat suoritusarvot lupaa >>>Linkki<<<
bikez.com
Power: 96.41 HP (70.4 kW)) @ 4750 RPM
Torque: 108.40 Nm (11.1 kgf-m or 80.0 ft.lbs) @ 11100 RPM
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Hienosäätöä, mutta tällaista tietoa olis:(Sika-nauta @ Joulu. 10 2007,17:06) kirjoitti
-06 viimeinen kaasarimalli, Mikuni BS37/4 (siis kappaleita)
teho 106,2 hv/8000 rpm,vääntö 106,2 Nm/8000 rpm
-07 elektr. ruisku,
teho 98 hv/8000 rpm, vääntö 108,4 Nm/6000 rpm
-08 samat kun -07
Eikä sit tainnu olla maailman ensimmäinen pata jossa vääntö olis korkeammilla kierroksilla kun teho.Kiehtova idis muuten.
Ja iso vääntöhän on kiva asia vai mitä.![]()
Suzuki
No niin no.. oma moka. Se -06:n maximivääntö pitäis löytyä 6500 minuuttikierroksilla. Onneks huomasin itse *(suzi-san @ Joulu. 16 2007,12:14) kirjoitti
![]()
Suzuki
omassani (-06) tuntuu jo rajoitin pätkivän n. 9500 tietämillä, mutta sehän jo riittää ...