Tuohon hintaan saa moisen potan Suomeen asti FC-Motosta.(Mopoko @ Joulu. 26 2007,18:40) kirjoitti
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Lainaanpa tätä ketjua, kun täällä on noista Saksan verkkokaupoistakin ollut puhetta. FC-Moton verkkokaupasta kyselisin hieman, eli mitä tuossa maksutavassa käytännössä tarkoittaa tuo "Nachname"-vaihtoehto?
Schubert S1 Pron ajattelin tuolta tilata, pitää vaan ensin käydä sovittelemassa jossain liikkeessä..
Nachnahme on niinku postiennakko. Eli maksat sen käteisellä (tasarahalla) lähetille.
premier
emeritus
Kiitoksia! Postiennakkoa epäilinkin. Mutta sepä hyvä, itseltä kun ei tuota luottokorttia löydy.
Itse tilasin R1 pari kk sitten louiselta ja hinta oli jotain 250e kantturassa kypärä, ledivilkut ja postikulut niin summaksi tuli 298e kotia asti.
Mutta jos samaan hintaan/väriin saisin valita niin ottasin S1 koska on se vaan niin mukavan hiljainen kun vertailee noita kahta.
Paksu kaulahuivi voi tehdä ihmeitä R1:lle pitää kokeilla kun taas lumi sulaa pyörän päältä![]()
Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
zx-12r 02
Suomesta saa halvemmalla: Klik(jmo @ Huhti. 15 2008,01:08) kirjoitti
Mut ilman grafiikoita.(mr76 @ Huhti. 23 2008,17:16) kirjoitti
Kyllä siellä oli paikan päällä noita monivärisiäkin. Niiden hintaa en muista, koska kiinnosti vain musta eikä näy olevan mainittu nettisivuillakaan.(jmo @ Huhti. 23 2008,19:44) kirjoitti
Ostitko S1 Pron? Jos ostit, niin mitä oot tykännyt?(mr76 @ Huhti. 24 2008,16:54) kirjoitti
Ja sori että menee nyt hieman ohi aiheen, mut puhutaan sentään samasta merkistä..
Myykö tokimoto noita täällä suomessa?mulla on toi r1 malli ja siitä lähti samantien se huurtumisenestokalvo pois ja pitäisi varmaan jossain vaiheessa hankkia uusi visiiri.tietääkö kukaan minkä hintaisia nuo visiirit on tuohon kyseiseen malliin?(AimoPamaus @ Marras. 28 2007,17:04) kirjoitti
Nyt on alla taas Ducati.
Olisko Tokimoto maahantuoja. Visiirit alkaen 55euroa, pinlock 119euroa, jos oikein muistin......(Jone ja 749 @ Huhti. 25 2008,12:32) kirjoitti
Suzuki V-Strom 1050XT
Kertokaas puhaltaako teillä tuo suubertti kovasti nokkaan ja silmille ko mulla ainaski tuulee nii perk....sti ainaski verrattuna vanhaan nolanin pottaan, jota oon nyt joutunu käyttää aamusi ku alakaa R1:llä nokka vuotamaa seulana? Muuten on tod. hiljanen potta ja aurinkovisiiri on kyllä kätevä![]()
Ja takaasi Suikkaan ;)
Nyt: GSX-R 750 K1
Exät: ZX-9R, R6 -00, GSX-R 1000 K1, ZX10r -05, R6 -01, xv125, dt 125, pv 50, Helkama AX, Tunturi Super Sport
Mulla puhaltaa jonkun verran R1:ssä. Visiiri ei istu tiukasti ala- eikä yläreunasta. Sateella tulee myös jonkun verran vettä silmille. Puoli vuotta vanha kypärä eli on tarkoitus reklamoida asiasta kunhan saan aikaiseksi.(j-10r @ Huhti. 25 2008,21:26) kirjoitti
Vaihtoehtoisesti voit myös itse säätää viisiirin kiinnikkeitä niin että visiiri istuu tiiviisti paikoillaan. Eli visiiri irti ja ne kypärässä olevien kiinnikelevyjen ruuvit vähän löysemmälle ja siirrät tarvittavaan suuntaan ja kiristät takas paikoilleen. Itsellä auttoi.(mazaisti @ Huhti. 26 2008,23:24) kirjoitti
Kyllä mullakin R1:seen tuulee sisälle, ei kyllä silmille asti. Sehän on kuitenkin leuan alta avoin se kypärä, jolloin ilmaa pakostakin sisään pääsee. Mulla on windstopper-kauluri auttanut tohon ongelmaan sen verran etten ole tullut hankkineeksi lisäosana saatavaa suojaa leuan alle.
-nomen est omen-
Kiitos vinkistäkirjoitti
Auttoi jonki verran noitte ruuvien säätämine, mut vieläki on visiirin yläreunas rakoa..taitaapi olla kohta reklamaation paikka..ei se ny uus kypärä noin sais olla et ite joutuu säätelee;)
Pitää kyllä seuraavaks ku uutta kypärää ettii ni pyytää saada koeajoon...
Ja takaasi Suikkaan ;)
Nyt: GSX-R 750 K1
Exät: ZX-9R, R6 -00, GSX-R 1000 K1, ZX10r -05, R6 -01, xv125, dt 125, pv 50, Helkama AX, Tunturi Super Sport
Itsellä ilmeni sama ongelma, kun liottelin viikon aikana kertynyttä "saalista" visiiristä irti. Visiiri pöydällä, fairyrätti päällä, niin itsekseen se kalvo taisi lähteä irti. Prkl.(Jone ja 749 @ Huhti. 25 2008,12:32) kirjoitti
Ulkomaisista kaupoista katselin tarjontaa, hintaluokka pyörii jotakuinkin 55€:n nurkilla, värjättyjäkin olisi tyrkyllä, aavistuksen pinlockia halvemmalla.
Ilmeisesti S1 mallin visiiri on samanlainen?
Pappis -> Raisu -> S1 -> KLR600 -85 -> GSX-R750 -96 -> XT600E -99 -> VTR1000F -02 -> GeländeStraße -03 -> GeländeStraße Adv. -09
Itsellä ollut tämän vuoden ajan R1 ja tuskastuin siihen että ilmaa tulee leuan alta silmille ja silmät vuotavat. Nakupyörällä ajellessa ei ilmiö ole niin voimakas mutta zetorilla ajaessa viikset väpättävät.
Ostin Tokimotosta lisävarusteena saatavan "windabweiser mit integriertem noise pad" härpäkkeen ja testiajon jälkeen voin sanoa että todella kannatti. Nyt ei puhalla enää sisälle mitään ja kypärä on entistäkin hiljaisempi. Suosittelen.
Ei vanha vittuile, vanha neuvoo.
Nyt sun R1 on kuin S1!(oldfart @ Touko. 16 2008,19:45) kirjoitti
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Itse itselleni vasteten: Sain myyjäliikkeestä takuuseen uuden visiirin, vanha lähti Tokimotolle vaihdossa. Uudessa näyttäisi se kalvon alareuna olevan hieman ylempänä (voi olla kuvitelmaa). Kaupan hyllystä uusi visiiri maksaisi n.50€. R1 ja S1 malleissa samat visiirit.(Defiance @ Touko. 04 2008,22:52) kirjoitti
Pappis -> Raisu -> S1 -> KLR600 -85 -> GSX-R750 -96 -> XT600E -99 -> VTR1000F -02 -> GeländeStraße -03 -> GeländeStraße Adv. -09
Laitappa linkki mistä S1/R1 värillinen visiiri?(Defiance @ Touko. 04 2008,22:52) kirjoitti
Vaikka täältä, kun se on niin muodikasta tilata ulkomailta.
Jos haluaa halvemmalla voi ostaa ihan kotimaastakin, vaikka maahantuojalta. (Linkki näköjään lataa koko 100 sivuisen pdf luettelon, sivulla 15 löytyy nuo Schuberthin varaosat.)
-nomen est omen-
Sivusto mistä ne värilliset bongasin, oli joku brittiläinen mp-tarvike kauppa (kun itselläni ei tuo saksan kieli oikein ole hallussa), jossa oli UK delivery only.(AimoPamaus @ Touko. 27 2008,22:14) kirjoitti
Tuolta Kriisin laittamasta PDF:stä löytyy myös, tuota en itse löytänyt, vaikka Tokimoton sivuilla seikkailinkin. Ulkomaan tarjontaan verrattuna suhtkoht samaa hintaluokkaa, tosin tuo pinlock taitaa olla Suomessa arvokkaampi.