Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 53:sta
  1. #1
    Terve kaikille. Tilasin Saksasta Schuberth R1 Fire potan ja huomasin jälkeenpäin ettei potassa ole leuan
    alle tulevaa tuulistopparia. Onko kenelläkään ko:kypärästä kokemusta että kaipaako sitä
    käytännössä Näkyy olevan myynnissä erikseen Anti noise padeja.
  2. #2
    Musta isännällä on tollanen. Ei ainakaan ole valitellut. Vois hankkia kolmanneks kypäräks kans R1:n
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  3. #3
    R1 eroaa S1:stä mm. juuri tuon "leuan alusen" puuttumisella.
    Oli muuten R1 Hampurissa hyvässä hinnassa, alle 300€
  4. #4
    Niin ja Webbikeworld kirjoittaa mm:

    We haven't quite tried every helmet made -- yet -- so it's not possible to verify Schuberth's claim that the R1 is "the quietest motorcycle helmet in the world". *

    But I can say that we've completed detailed reviews on 70 motorcycle helmets, which is the world's largest database of detailed motorcycle helmet information. *And the verdict is: the R1 is the quietest helmet we've ever tried.

    Believe me, I took Schuberth's claim with a grain of salt, and the helmet doesn't appear to be much different than many other helmets, so it's not clear at first what makes it *so quiet. *But as soon as I started riding wit it, I noticed the difference. *In fact, the wind noise is so well controlled that I could actually hear sounds coming from the engine and tires that I have never heard before.

    Schuberth offers some optional equipment with the R1: A wind deflector "with integrated anti-noise pad" (we're not sure how this works or where it fits); an 80% grey tinted, anti-fog coating visor and a 60% brown tinted, anti-fog coating visor; a visor with tear-off posts; a helmet bag and a breath deflector.


    Summary: Very quiet helmet in most riding conditions. Excellent quality. Good air flow. Includes internal sun visor.



  5. #5
    Meinaavatkos nuo, että R1 olisi vielä hiljaisempi kuin S1? Noin äkkiseltään vaikea kuvitella, juuri mm. tuon puuttuvan tuulistopparin johdosta...

    On muuten tosiaan 300e tällä hetkellä hintaa tuolla potalla ja satun vielä Hampurissakin olemaan. Hmmmmmm...
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

    "Ei se ole vika, se on ominaisuus"

    Spagettihirviö 800i.e
  6. #6
    Ei meinaa....S1 on hiljaisempi...Ri kevyempi ja hieman äänekkäämpi...mutta kuitenkin useampia muita kypärämerkkejä hiljaisempi
    kesä on motoristin kulta-aikaa
  7. #7
    Omat kokemukset ovat, että R1 on äänekkäämpi kuin S1 muuten se on yhtä hyvä tai jopa parempi. Kypärä on huomattavasti kevyempi, jonka takia itse pidän siitä enemmän kuin S1:stä. Ilmastointi on hyvä ja ilma liikkuu kasvojen edessä hieman enemmän kuin S1:ssä johtuen juuri tuon leuan alta olevan lärpäkkeen puuttumisesta..
    Virheitä jo vuodesta -81
  8. #8
    Lainaa (Köpi @ Marras. 28 2007,12:26) kirjoitti
    R1 eroaa S1:stä mm. juuri tuon "leuan alusen" puuttumisella.
    Oli muuten R1 Hampurissa hyvässä hinnassa, alle 300€
    Juu hintahan ratkaisi meikällä, 307e kuluineen. Suomessa
    verkkokaupassa näkyy olevan 465e + kulut.



  9. #9
    S1 maksoi mustana saman 299€ Saksassa...siis nyt eilen...
  10. #10
    Huomatkaa että Saksanmallit tulee pikalukolla eikä DD soljella.
    Minulle yksi syy lisää tilata juuri Saksasta.

    Keväällä tilasin mattamustan S1:sen ja olen tyytyväinen.
    Visiirit vaihdoin takuuseen Tokimotolla.
  11. #11
    Lainaa (AimoPamaus @ Marras. 28 2007,17:04) kirjoitti
    Huomatkaa että Saksanmallit tulee pikalukolla eikä DD soljella.
    Ei R1, siinä oli DD, S1:senkin kanssa valinnainen, kumpi lukko.
  12. #12
    Lainaa kirjoitti
    Huomatkaa että Saksanmallit tulee pikalukolla eikä DD soljella.
    Väärin..R1 tulee DD soljella..näin lukee ainaki kaikissa esitteissä mitä on saksanmaalla vastaan tullu:
    "Verschluss: Doppel-D-Ring"!!

    Tilasin kans 2pv sitte R1 blue fire potan ku hinnat on aika kohillaa näi syksystä.

    Lainaa kirjoitti
    Visiirit vaihdoin takuuseen Tokimotolla.
    Vissii ku vaa kuitti löytyy ni mennöö takuusee jos visiiri sattuu olemaa maanantai kappale?
    Ja takaasi Suikkaan ;)

    Nyt: GSX-R 750 K1

    Exät: ZX-9R, R6 -00, GSX-R 1000 K1, ZX10r -05, R6 -01, xv125, dt 125, pv 50, Helkama AX, Tunturi Super Sport
  13. #13
    No voiiii hitsinpimpulat, nyt germaani laitto sähköpostin,
    sorry, but we have Schuberth R1 Fire in Red size L not more on stock. Would you Schuberth S1 Flame Spirit in red for 299,95 euro ? Et se siitä potasta.
  14. #14
    Niin no, eikö samaan hintaan S1 olisi parempi vaihtoehto *
    Tulisi se leuan alla oleva tuulistopparikin



  15. #15
    Lainaa (Tero62 @ Marras. 28 2007,21:55) kirjoitti
    No voiiii hitsinpimpulat, nyt germaani laitto sähköpostin,
    sorry, but we have Schuberth R1 Fire in Red size L not more on stock. Would you Schuberth S1 Flame Spirit in red for 299,95 euro ? Et se siitä potasta.
    Halavalla saisit hyvän potan. Mää tilasin tuallaasen ja maksoin vähän enempi.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  16. #16
    Lainaa (j-10r @ Marras. 28 2007,17:57) kirjoitti
    Väärin..R1 tulee DD soljella..näin lukee ainaki kaikissa esitteissä mitä on saksanmaalla vastaan tullu:
    "Verschluss: Doppel-D-Ring"!!


    Vissii ku vaa kuitti löytyy ni mennöö takuusee jos visiiri sattuu olemaa maanantai kappale?
    No joo joissakin voi valita mutta esim. minulla ei ollut kuin pikalukkomallia (Clik verschluss) saatavilla.
    Saatte olla tarkkana.

    Takuut vaatii kuitin, olipa ne vaikka Saksasta.
    Jos vaihdat postin kautta niin kopio kuitista mukaan ja
    "ohi tuodun tuotteen" *postikulut molempiin suuntiin menee tottakai omaan piikkiin.



  17. #17
    Mites noiden koot, kun vertaa araihin tai shoeihin? Tosin kokeilematta en taida uskaltaa tilata. Ei sitä taas tiedä miten hyvin istuu omaan kuulaan.
  18. #18
    Lainaa (Mänty @ Marras. 28 2007,23:00) kirjoitti
    Mites noiden koot, kun vertaa araihin tai shoeihin? Tosin kokeilematta en taida uskaltaa tilata. Ei sitä taas tiedä miten hyvin istuu omaan kuulaan.
    Ei niitä voi verrata eri merkkien välillä. Ihan eri koot merkkien välillä. On kokem....
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  19. #19
    Juu laitoin hyväksyvän mailin S1 mallista, ei grafiikaltaan
    mielytä niinkuin Fire. Mutta ompahan laatupotta kevääksi.
  20. #20
    Lainaa (ttuttu @ Marras. 29 2007,07:01) kirjoitti
    Ei niitä voi verrata eri merkkien välillä. Ihan eri koot merkkien välillä. *On kokem.... * *
    Minä tilasin sovittamatta.
    Schubertin sivuilla oli päänympäryksen mittausohje.

    Ei valittamista.
  21. #21
    Lainaa (AimoPamaus @ Marras. 29 2007,17:39) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Marras. 29 2007,07:01) kirjoitti
    Ei niitä voi verrata eri merkkien välillä. Ihan eri koot merkkien välillä. On kokem....
    Minä tilasin sovittamatta.
    Schubertin sivuilla oli päänympäryksen mittausohje.

    Ei valittamista.
    Juu... Suupertin valinta onnistuu noiden ohjeiden mukaan. Testasin itseni jälkikäteen ja samaan kokoon päädyin. Kyä germaanit (itävaltalaiset) osaavat!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  22. #22
    Schuberth S1 Flame Spirit tuli tänäaamuna klo:10,15
    kotiovelle ja hieno on ja pikalukolla onneksi.
    Hyvin pelasi FC-Moton palvelu.
    Kustansi 314,75 kaikkinensa. Tokimotossa Musta ja mattamusta: 520,- Metalliantrasiitti, metallihopea: 535,-
    Grafiikat: 595,- Et sillai. Mitenkähän tämmönen hintaero on selitettävissä?? Veroherra tietenkin on omansa vaatimassa.



  23. #23
    Tänää kans sai postista noutaa saksasta tilatun blue fire R1:n..6 päivää kesti toimitus DHL:llä..ei paha olleskaa. Hinta oli alle 300€ postikuluinee;)..ei voi kyllä ymmärtää suomen hintoja..kauheeta kiskontaa!! Sen vielä ymmärtäs jos noissa ulkomailta liikkeestä tilatuissa ei olis takuu olleskaa mut... Nii ja kyllä kokoki oli iha oikea ku mittas vaa pään ympäryksen.
    Ja takaasi Suikkaan ;)

    Nyt: GSX-R 750 K1

    Exät: ZX-9R, R6 -00, GSX-R 1000 K1, ZX10r -05, R6 -01, xv125, dt 125, pv 50, Helkama AX, Tunturi Super Sport
  24. #24
    Lainaa (j-10r @ Joulu. 11 2007,15:07) kirjoitti
    ...Nii ja kyllä kokoki oli iha oikea ku mittas vaa pään ympäryksen.
    Ja jos ei olisi ollut sopiva, niin olisit voinut myydä sen satasen voitolla ja tilata uuden.
  25. #25
    Lainaa (Tero62 @ Joulu. 10 2007,10:30) kirjoitti
    Schuberth S1 Flame Spirit tuli tänäaamuna klo:10,15
    kotiovelle ja hieno on ja pikalukolla onneksi.
    Hyvin pelasi FC-Moton palvelu.
    Kustansi 314,75 kaikkinensa. Tokimotossa Musta ja mattamusta: 520,- Metalliantrasiitti, metallihopea: 535,-
    Grafiikat: 595,- Et sillai. Mitenkähän tämmönen hintaero on selitettävissä?? Veroherra tietenkin on omansa vaatimassa.
    Taitaa hintaero selittyä sillä, että tossa S1:ssä on tavallaan nyt loppuunmyynti, kun tilalle näyttää tulevan ens kaudeks S1 pro. Ilmastointia vähän muutettu ja pin lock visiiri vakiona
    premier

    emeritus
  26. #26
    Lainaa kirjoitti
    Ja jos ei olisi ollut sopiva, niin olisit voinut myydä sen satasen voitolla ja tilata uuden.
    Näin voisin tehäkki vaikka sopiva onkin, mut en usko että S-kokonen menee kovin äkkiä kaupan
    (tai mistä minä tiedän miten pieni päistä porukkaa tääl on)

    ..mut jos joku haluaa välttämättä ostaa tollasen S-kokosen halvemmalla ku suomesta ni tarjouksia kuunnellaa
    Kypärä siis R1 blue fire koko:S


    Lainaa kirjoitti
    Taitaa hintaero selittyä sillä, että tossa S1:ssä on tavallaan nyt loppuunmyynti, kun tilalle näyttää tulevan ens kaudeks S1 pro. Ilmastointia vähän muutettu ja pin lock visiiri vakiona
    Olikos R1:stä tulossa uus malli ku niitä tarjouksella saksassa myyvät?
    Ja takaasi Suikkaan ;)

    Nyt: GSX-R 750 K1

    Exät: ZX-9R, R6 -00, GSX-R 1000 K1, ZX10r -05, R6 -01, xv125, dt 125, pv 50, Helkama AX, Tunturi Super Sport
  27. #27
    Lainaa (Tero62 @ Joulu. 10 2007,10:30) kirjoitti
    Schuberth S1 Flame Spirit tuli tänäaamuna klo:10,15
    kotiovelle ja hieno on ja pikalukolla onneksi.
    Hyvin pelasi FC-Moton palvelu.
    Kustansi 314,75 kaikkinensa. Tokimotossa Musta ja mattamusta: 520,- Metalliantrasiitti, metallihopea: 535,-
    Grafiikat: 595,- Et sillai. Mitenkähän tämmönen hintaero on selitettävissä?? Veroherra tietenkin on omansa vaatimassa.
    Erittäin yksinkertaistahan tuo on. Varasto ns. poistetaan ja vaihdetaan omakustannushintaan tai allekin rahaksi, jotta saadaan laskut tavarantoimittajalle maksettua.

    Aika hölmöähän se olisi jos normaalisti myytäisiin noin, mutta tilanteen pakosta kaikkea joutuu yrittäjät kautta maailman tekemään. Kukaan ei voi liikettä perustaa tehdäkseen tappiota.

    Suomessa arvonlisävero on nyt 3% korkeampi kuin Saksassa ja 6% korkeampi kuin Espanjassa joten ko maiden nettikaupat saa epäreilua etua kilpailussa. Sitten ihmetellään, miksei Suomalaiset yrittäjät ja yritykset perusta kansainvälisiä nettikauppoja. Vitsikästä todellakin.

    Jokatapauksessa Syksyisin Saksassa tuntuu olevan tavarat ns. pakkomyynnissä. Liekö sitten rahoituksesta pula vai mikä on syynä, että tavarat ns. "lahjoitetaan" kuluttajille.

    Me yritämme olla mahdollisimman edullinen ostoskanava mm. kyseiselle merkille, mutta kaikkeen hullutteluun ei yksinkertaisesti ole varaa lähteä mukaan, niinkuin Leijonankidassakin todettiin.

    t. Spagu
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  28. #28
    Lainaa (premier @ Joulu. 11 2007,19:42) kirjoitti
    Lainaa (Tero62 @ Joulu. 10 2007,10:30) kirjoitti
    Schuberth S1 Flame Spirit tuli tänäaamuna klo:10,15
    kotiovelle ja hieno on ja pikalukolla onneksi.
    Hyvin pelasi FC-Moton palvelu.
    Kustansi 314,75 kaikkinensa. Tokimotossa Musta ja mattamusta: 520,- Metalliantrasiitti, metallihopea: 535,-
    Grafiikat: 595,- Et sillai. Mitenkähän tämmönen hintaero on selitettävissä?? Veroherra tietenkin on omansa vaatimassa.
    Taitaa hintaero selittyä sillä, että tossa S1:ssä on tavallaan nyt loppuunmyynti, kun tilalle näyttää tulevan ens kaudeks S1 pro. Ilmastointia vähän muutettu ja pin lock visiiri vakiona
    S1 tosiaan muuttuu hiukan ensikaudelle ja siihen tulee lisänä R1-mallin ilmanottoaukot otsaan, auinkovisiirin käyttövipu siirtyy vasempaan leukaosaan ja pinlock-visiiri tulee siinä vakiona mukana.

    Suomalaisen kannalta lisäilmastointi ei välttämättä ole lisäetu vaan se on varmaankin tehty lämpimiä maita ajatellen. Nimittäin alkuperäinen keski-ilmastointiaukko otsassa säilyy myös.

    Tuo villi ns. poistohinta ei kuitenkaan selity mallin muutoksella, koska S1 hinta nousee ja nykyiselle S1-mallille on edelleen erittäin hyvä kysyntä. Kyse on arvaten lähinnä Saksan hiljaisen ajan pakkomyynnistä, jolloin varastoa on alennettava, jotta selviävät laskuistansa.

    Ensimmäiset uudet S1-mallit on nähtävissä toivon mukaan Tokimoton osastolla MP-messuilla. Myyntiin uusia malleja saadaan hiukan myöhemmin. Nykyiseenkin S1-malliin saa myös halutessaan pinlock-visiirin, joten uusi malli on siten varsinaisesti lämpimien maiden markkinoille tehty kehitysversio.



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  29. #29
    Onkos kukaan ruuvaillu tollaseen S1seen Scala Rideria ?

    Oliko iso homma ja onko hyviä vinkkejä?
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Tero62 @ Marras. 28 2007,16:36) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Marras. 28 2007,12:26) kirjoitti
    R1 eroaa S1:stä mm. juuri tuon "leuan alusen" puuttumisella.
    Oli muuten R1 Hampurissa hyvässä hinnassa, alle 300€
    Juu hintahan ratkaisi meikällä, 307e kuluineen. Suomessa
    verkkokaupassa näkyy olevan 465e + kulut.
    S1 309 € saksan maalla !
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen