Eli ostin viimekesänä iconin nahkatakin ja siihen rasvaa. Uusi takki herätti äidinvaistoni ja tunnollisena lätkin rasvaa oikein olan takaa. Takki oli ihanan rasvainen vaikka kuinka pitkään.
Keväällä kun otin takin säilöstä niin se olikin paikka paikoin valkoinen.Yritin putsata kostealla mut ei se oikein oo tuottanut tulosta. Olisko vinkkejä?
Suzuki GSR600
kokeilepas ihan kuivalla kankaalla hankailla.
se rasva on tod.näk vaan kuivahtanut sellaisiksi länteiksi
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Kiitos, kävin heti kokeilemassa. Onneks tähän oli näin yksinkertainen ratkaisu!
Nyt onkin iltapuuhaa loppuviikoksi![]()
Suzuki GSR600
ja sitten ensi kerralla vähemmän sitä rasvaa
ja muista levittää kunnolla![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
On tää omalla tavallaan koomista, miehet auttaa naista vaatehuollossa![]()
Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
Suzuki Hayabusa -07
Suzuki 1200s bandit -03
Kawasaki zx10r -06
Honda 600cbr -98
Kylläpä munat surkastuu...
En edes uskalla kertoa että ompelin housuni lahkeet kapeammiksi...![]()
Ja minä ompelin ratahanskojen venyneet kiristysremmit paremmin kiristäväksi...Nimim."pidän essua koska olen tiskivuoroisi"
"Never play cowboy in a room full of Indians."
Nahkakaluja rasvatessa kannattaa rasvan määrä pitää hillittynä. Ylimääräisestä rasvasta kun ei ole mitään hyötyä, päin vastoin. Ylikyllästetty nahka ei hengitä ja venyy kaiken lisäksi vielä helpommin. Kevyt rasvaus silloin tällöin pitää kamat huomattavasti paremmassa hapessa, kuin uittaminen kerran kaudessa.
Jälleen yksi tehottomaan pastakoneeseen hairahtunut
Ennen rasvausta kannattaa pesaista nahkakuteet marseillessaippualla. Laitoin lämmintä vettä ämpäriin, murensin hiukan saippuaa veden sekaan ja rätin kanssa pesin takin puhtaaksi. Pinnan kuivumisen jälkeen rasvaus, niin avot!![]()
Honda XL700V Transalp 2009
ex Suzuki Hayabusa 2008
ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
ex Suzuki GSX-600R 1997
ex Honda CBR 600F 1996
Vain nopeet elää..
http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
Toi Marseillen saiputta on todella hyvä moneen muuhunkin tahraan. Sappisaippua on toinen... Ostin toritätiltä sen.
Täytyy joku päivä testaa tota ranskalaista suopaa pukuun.
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Kyllä mulla vaan toi luontainen rasva kyllästää just sopivasti, kun pikku hiljaa hien mukana imeytyy myös puvun pintaosiin
-hh-
Nahat saapi vedenpitäviksi parhaiten, myös saumoista, aineella Soft Care nahkasuoja. Tai samaa tököttiä on pullossa "tekstiilisuoja". Ostaa voipi mööpeliliikkeistä Sotka tai Asko. Hinta 21 e. Se on suihke jolla tulee mattapinta. Kun tahtoo kiiltoa nahkaan, voi päälle pistää minkä tahansa nahkavahan. Tällä aineksella olen suihkinut nahat ja tekstiilit, hanskat kengät, reput yms. Mikään ei enää kastu, pisara valuu pois. Eikä tarvitse sadesuojia kenkiin, hanskoihih tai muutenkaan välttämättä.
Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900