Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Näkyy maahantuojan sivuille ilmestyneen lisää 2008 mallin pyöräesittelyjä. Mielenkiinnolla tutkiskelin "Uutuus" alapuolella olevaa CB 1300:sta.

    Tietääkö kukaan miten malli on uudistunut? Kuvista päätellen sama pyörä kuin ennenkin, vain vanteet olivat kullanväriset.
  2. #2
    joo, ei hirveästi ole muuttunut. tässä MCN:n sivuilta kuvaus:

    Honda’s large capacity naked, the CB1300 is set to receive no major changes for 2008. The only minor changes that the CB1300 will receive will be 11mm more travel in the front suspension, the wheelbase is 5mm shorter, and instead of having two pistons on the rear brake, there will only be one piston.
    BMW K1300S
  3. #3
    Hyvää (parasta) ei tarvi muuttaa, muotioikut on muovipyörien ongelma
    Tosimies ei muovin takana kyyhötä - HondaKotaristi
  4. #4
    Lainaa (imppa @ Marras. 28 2007,22:07) kirjoitti
    Hyvää (parasta) ei tarvi muuttaa, muotioikut on muovipyörien ongelma


  5. #5
    itsellä on tämän vuoden malli ja siinä on myös kultaiset vanteet....
  6. #6
    Tsekkailin suurennuslasilla noita Italian messukuvia isosta CB:stä ja mun mielestä ainoat "uudistukset" on satulassa muutama vekki (satulan muoto entisellään), mustaa väriä moottorissa ja mittarissa uudet taulut. Eli varsin massiivisista uudistuksista puhutaan ja pyörän tehot ja ajettavuus ovat näillä trimmeillä varmaan jotain aivan uutta. Kultapyörät oli jo tänä vuonna.
  7. #7
    Pääasia lienee, että oikea väri palasi valikoimaan Kuvissa sävy tosin näyttää hieman erilaiselta kuin aiemmin, ehkä? Tästä läppärin pikkunäytöltä tihrusteltaessa myös pakokäyrä näyttää erilaiselta, mikä olisi ihan oikeasti positiivinen päivitys.
  8. #8
    Vieläköhän sininen mahtaa kuulua värivaihtoehtoihin?Kyselee eräs, joka ei löydä mitään kuvia ensivuodelta....
    Diamond Dog
  9. #9
    Onkohan tossa ABS:it kun näyttäs jotenkin keskiössä olevan toi "kiekko"
    Ja väri on taas kohdallaan.



    Tosimies ei muovin takana kyyhötä - HondaKotaristi
  10. #10
    Muutokset taitavat olla juuri tässä jousituksen iskunpituudessa, mittariston muutoksessa ja pakokäyrät menevät hieman eritavalla ("siistimmin") ja ne on tehty ruostumattomasta?, Myös moottorin bloki väitetään olevan tummempi. Pitää oikein mennä katsoon omasta pyörästä onko se vaaleampi kuin kuvassa.
  11. #11
    Lainaa (js46 @ Joulu. 23 2007,16:38) kirjoitti
    Muutokset taitavat olla juuri tässä jousituksen iskunpituudessa, mittariston muutoksessa ja pakokäyrät menevät hieman eritavalla ("siistimmin") ja ne on tehty ruostumattomasta?, Myös moottorin bloki väitetään olevan tummempi. Pitää oikein mennä katsoon omasta pyörästä onko se vaaleampi kuin kuvassa.
    Heips vielä,

    katselin tuossa oheisen saitin kuvia ja ei ne pakokäyrät nyt niin paljon nätimmin mee. Bike Worldin esittelyssä mainittiin vielä "säädettävä istuinkorkeus". Se on uusi ja myönteinen, jos näin on.
    Moottorin blokin väristä en osaa sanoa. Nytkin on aika tumma.

    http://www.automotoconso.com/leblog/?p=526



  12.  
  13. #12
    [QUOTE= (js46 @ Joulu. 23 2007,19:56)]
    Lainaa js46,Joulu. 23 2007,16:38 kirjoitti
    Minkähän takia ne muuten vouhkaa tuossa linkin jutussa CBX1000:sta, koska kyllähän tuon CB1300:n "esi-isä" on paljon selvemmin joku 1983-1984 CB1100F (eli Super Bol d'Or) kuin tuo CBX, alkaen punavalkeasta värityksestä ja päätyen tuplatöötteihin.
    Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)