Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Konekeskolta tuli tänään postia: "Lähestymme teitä uudelleen korjauskehotuksella. Yamaha on päättänyt vaihtaa moottoripyöräänne TPS-anturin veloituksetta." Yllättävä juttu, kun tämä kirje oli ensimmäinen ja pyörä jo talviteloilla. Luulin lisäksi ettei TDM kuulunut näihin viime vuonna korjauskutsun saaneisiin. Uutena TDM:n kaasu nykitytti kaarteissakin, mutta sen käsittelyyn oppi nopeasti sopivan höyhennyksen. No keväällä huoltoon. Onko muut saaneet vielä Konekeskolta viestiä?

Joo. Tänään kans tuli postia Konekeskolta. Ja kumma kyllä, vuosi sitten tuli sama kirje, ja vein siitä syystä jammuni huoltoon Motormanille viime kesäkuussa TPS:n vaihtamiseksi. Nyt ei taida olla noi maahantuojan tietojärjestelmät ajan tasalla
    Mullekkin tuli uusi korjauskehoitus vaikka TPS-anturi on jo vaihdettu.
    Fjr oli elokuussa Frank Nymannilla huollossa ja siinä yhteydessä homma tehtiin. Tieto ei ilmeisesti kulje, kun se ei ole päivittynyt Konekeskon tietojärjestelmään.

Ei kai tuosta vaihdosta tarvitse itse ruveta ilmoittelemaan Konekeskolle?
    Yömaha FJR - hirmuinen matkapeli
    Lainaa (Anttoo @ Marras. 27 2007,19:34) kirjoitti
    Joo. Tänään kans tuli postia Konekeskolta. Ja kumma kyllä, vuosi sitten tuli sama kirje, ja vein siitä syystä jammuni huoltoon Motormanille viime kesäkuussa TPS:n vaihtamiseksi. Nyt ei taida olla noi maahantuojan tietojärjestelmät ajan tasalla *
    Eipä todellakaan. Sain myös samanlaisen kirjeen ja anturi on vaihdettu jo kesällä.
    Ei kai tässä ole nyt sellaista mahdollisuutta, että hommaa ei ole tehtykkään vaikka näin on merkattu huoltomääräykseen? No tuskin se näin on.
    Yömaha FJR - hirmuinen matkapeli
    Lainaa (Divvy @ Marras. 27 2007,19:56) kirjoitti
    Ei kai tässä ole nyt sellaista mahdollisuutta, että hommaa ei ole tehtykkään vaikka näin on merkattu huoltomääräykseen? No tuskin se näin on.
    Vaikea sanoa. Ei siinä päällisin puolin suurta eroa ollut enkä merkannut vanhaa anturia. Tuskin huoltofirma olisi valohoitoa tehnyt, kun maahantuoja on se maksaja. Pitää kuitenkin huomenna soitella Motormannille. Ja ketjun aloittajalle vielä semmoista, että mun FJR:ssä ei ollut mitään oireita ennen vaihtoa eikä sen jälkeenkään. Eikä kuluja.
  7.  
    Osoiterekisteri oli ake:lta. Olin yht. liikkeeseen ja ainakin mulle vaihdettu jo joskus viime talvena. Päivitys ongelma? kaiketi.
    Kiire?? Muka, tässä valmiissa maailmassa.