Olen hankimassa ensimmäistä pyörää ja etsinässä tuli eteen Intruderi 1400cc vm89 ja n.60000km ajettu...tämä pyörä ei ole eka vaihtoehto mutta kuitenkin mielenkiintoinen sellainen...ja tiedän taustoista että historia on suht koht kunnossa...Minulla olisi seuraavia kysymyksiä(ehkä jopa tyhmiä sellaisia :-) )
Onkohan toi 60.000km paljon tolta pyörältä ,että voikohan sitä pyörää pitää ns.luottetavana(tai onko isoja remonteja tiedossa?)?
Miten noin vanhaan vehkeeseen saa varaosia?
Niin... ja miten löytyy noita rakentelu ynm tuunaus osia?
Miten tollaiset pyörät pitää arvonsa jos niistä haluais päästä eroon?
Ja pääseköhän tollaisesta eroon...
Kirjoitakaa myöskin ,muita vinkejä,kokemuksia,faktaa ynm.intruderista...
Kaikkesta avusta olen tosi kiitollinen...
Y.t
Skelle
http://www.intruderclubfinland.fi/
Varmaan tuolla sitä faktaa, mutta mutuna voin heittää, että 60 000km ei ole todellakaan mitään ko. vehkeelle, ei varmaan kannata muutenkaan enää tuon ikäsessä tuijottaa kilometrejä vaan ihan yleiskuntoa. En muista onko custom foorumi (salasanalla) orgissa vielä olemassa, mutta siellä on noistakin paljon juttua.
E. Niin... jos itse ko. vehjettä olisin hommaamassa, niin huomioon ottaisin erityisesti vehkeet, joihin on jousitukseen ja jarruihin tehty päivitystä.
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
Ikiliikkuja. Noita rakennetaan tosi paljon mailmalla. Lue viimenen Spinneri.![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Se spinnerin juttu oli kai lehdessä nr 4/07 ja se oli ainakin nettishopissa loppuunmyyty
Isot kiitokset kaikkista vastauksista...
Jep, ICF:stä löytyy kattavasti juttua. Lyhennettynä sanoisin, että
1. Vasta sisäänajettu jos lukema pitää
2. Tuollaisella on Suomessa ajettu yli 300tkm
3. Palikkaa löytyy, ei muuttunut vuosien varrella juurikaan, kiitollinen rakentelukohde
4. Varmasti pääsee eroon (jos muka haluat), hyvä maine
5. Hinta vanhoissakin vakiintunut tasolle "ei viikkorahoilla"
6. Kytkin voi luistella noilla kilsoilla, helppo ja halpa korjata
Ja sitten ICF-sivuille mars, teretulemas porukkaan jos ostat!
Suuret kiitokset tiedoista ja vinkeistä!!
Kävin vierailemassa intruder clubin sivuilla ja täytyy sanoa että jäsenet ovat tuunaneet pyöränsä tosi hienosti!!!
Eli kyllä varmaan tuunaus osaa löytyy...Ja viikonloppuna katsomaan/ostamaan sitä intruderia![]()
![]()