Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Mistä ihmiset hankkivat LT:n moottoriöljy syodattimen ja muut tarvikkeet "normaaliin" talvihuoltoon.
    Itse olen ajatellut vaihdella 26000 ajettuun 02 malliin seuraavat:
    -moottorin öljyt ja suotimen. Vaqraosaliikeessä eivät tunteneet kuin jonkun muun mallin K-koneen suodattimen.
    -laatikon öljyt (onko siellä suodatin).
    -peräöljyn (mahtaako olla tarpeen)

Ja kaikenlaisista kirjoitteluista huolimatta aion ostaa castrolin öljyt. Olen kokenut hyväksi.
    toi huurre mies varmaan vastaa kohta.
    partanen. net

aina ei elämä onnistu eka kerralla.

Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  3.  
    Lainaa (kepa09 @ Marras. 18 2007,10:36) kirjoitti
    toi huurre mies varmaan vastaa kohta.
    JOVVAIN Z Z Z..nnaa

.....sori pojjaat, nukahin tossa äsken...

vastataampa sitten "nurin päin":

-peräöljyn tilavuus o niin pieni (3.2 dl about) että sen voi vaihtaa vaikka joka talvi, tai vaikkapa kuukaus jos siltä tuntuu et ei tunnu kukkarossa vaikka käytät täyssynteettistä esim Shell TRANSAXEL 75-90 W jonka oon kelpuuttanu ku Porschekin se kelepuuttaa Putsaa magneetti samal..

Tuota esimerkkiöljyä saapi melkein kaikilta Shellin huoltamoilta litran purkeis.

-Laatikkoon käypi sama öljy ku perään. EI ole mithään suodatinta tuolla.

-Moottoriiin oon ite suodattimet ostanu Frankfurtter Ringiltä (Munich) ku saapi paljon halevemmalla, nytki o ISO pino noita tuolla vartoomas....tietysti tulee hintaa vartavasten lähtee hakemaan, mutta onhan suodattimia kaikissa BMW:tä myyvissä mp-liikkeissä vai eikö ollu ?
    KuvanMP, R.M Heinot, Mototripit jne...käy sitten varmaan Hankkijaltakin FIAM:in jne, mitä niitä nyt onkaan halpis-suotimet mutta ei varmaan kannata "säästää" tuossa lajissa kun moottorin ikään et voi vaikuttaa muulla kun HYVÄLLÄ ÖLJYLLÄ + SUODATTIMELLA (ilmansuodatin ml)

-Öljyksi ku et kerta laita täyssynteettistä Mobil RF1 (5-50 W) nii Castroil 15-40 w käy kesäajoon. Sitä ne germaanias käyttää kans. Öljyn ostan mistä mistä milloinki.

ps. moottoriiinkin saapi sellaisen magneettipropun lisätarvikkeena esim täältä:ja kaikkee muuta kans...