Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    johan oli imeliä myyntiargumenttejä... mulla ainakin jäis jo ton takia ostamatta
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    En osta! siinä luistaa kytkin jo tehtaalta lähtiessään.
    Voehan helevata, millaista henkseleitten paukuttelua!

Ja hinta: Suolaista on!
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
    Mites muuten sähkönen ohajusikari käytännössä toimii, vai onko Öhölins edelleen kiinnitettävä.

Aika suolanen pyynti, enkä yhtään ihmettele, jos mopot lähtee miltei samaan hintaan, kuin R1:set.
    Eikös noiden kaikkien "listahinta" ole aina ollut tuon 19-20 k€? Myyntihinta sitten otetaan pari tonnia alle että SuloWilenit ryntää heti ostamaan kun halvalla saavat...
    Lainaa (villero @ Marras. 15 2007,14:42) kirjoitti
    Mites muuten sähkönen ohjausiskari käytännössä toimii, vai onko Öhölins edelleen kiinnitettävä.
    Sähköllä?

Sorry, oli pakko...

En ole yhtään koeajoselostusta lukenut, mutta hämärän mielikuvani mukaan Hondan aiempaa versiota on pidetty ihan kohtalaisen hyvänä. Tietysti uusi malli ja uudet kujeet.

Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
    Lainaa (villero @ Marras. 15 2007,14:42) kirjoitti
    Mites muuten sähkönen ohajusikari käytännössä toimii, vai onko Öhölins edelleen kiinnitettävä.
    No siis toihan on ihan normaali rotary damper, jossa nesteen virtausta eli käytännössä vaimennusta säädetään sähköisesti ECU:lta tulevan tiedon pohjalta, jolloin voidaan laittaa pikkusen jäykempää vaimennusta kovissa kiihdytyksissä/suurissa nopeuksissa.

Jotkut esim. kisakuskit haluvat vaihtaa tuon vakiovaimennuksella olevaan esim. rod type Öhlariin, mutta mm. SM-tasolla on ajeltu varsin vauhdikkaasti ihan vakio HESD:llä. British Superbikessa tehdasteamin eli HM Plantin pyörät ajelevat tai ainakin välillä ajelivat myös HESD:llä varustettuina, mutta HRC:n kitti-ECU:lla tuo HESD voidaan ohjelmoida uudelleen eli laittaa siihen joko vakiovaimennus ECU-inputista riiippumatta taikka sitten tuuneistaa noita vaimennusparametrejä mieleisiksi.

2004-2005 oli 1000RR:n ulosajon tai lipan vakioselitys "HESD teki jotain outoa". Kärryllinen hevonpaskaa sanon minä, mutta minkäs teet jossei voi itse tunnustaa ryssineensä, josset ole ollut tekemässä Kemorassa vähintään 1.10-alkuista aikaa pärjää HESD:llä mainiosti.
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
    Lainaa (Bluesman @ Marras. 15 2007,14:27) kirjoitti
    johan oli imeliä myyntiargumenttejä... mulla ainakin jäis jo ton takia ostamatta *
    Missä noi kehut on nähtävillä?
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
    Lainaa (Mosse @ Marras. 15 2007,16:30) kirjoitti
    johan oli imeliä myyntiargumenttejä... mulla ainakin jäis jo ton takia ostamatta
    Jep... Samaa mäkin haluaisin lukea...
    Wallu
    Samassa hinnassa on kawan kans.Erikoista sinänsä koska honda on yleensä ollut aina kalliimpi..
    BMW S1000rr 2010
    Lainaa (Waltsu407 @ Marras. 15 2007,17:31) kirjoitti
    Lainaa (Mosse @ Marras. 15 2007,16:30) kirjoitti
    Jep... Samaa mäkin haluaisin lukea...
    Moto-Seinäjoen sivuilta löytyy, linkki näköjään poistettu...

linkki
    polkupyörä
    ex ZX-6R 03
    ex Nonster 600 01
    Onko joku jo ostanut uutta bladea ja mistä/mihin hintaan?
  14.  
    Uusimmassa BIKE lehdessä oli uus blade koeajossa ja testikuljettajan mielestä vanhemmassa mallissa oli toi HESD parempi
    Pohojanmaa!