Olen 34 vuotias äjjä ja olen hankimassa ekaa pyörää...Tarvitsisin vähän apua ja mielipiteitä itseäni viisaammilta mottoristeiltä...Onkohan toi Rocket 3 liian raju peli ensimmäiseksi pyöräksi?(tietysti kaasukahva on säädetävä peli mutta)Miten on onko rocketissa paljon noita lastenvikoja?Ja onko huollot ja varaosat kalliita kyseiseen malliin?Laitakaa mielipiteitä ja kokemuksia
rohkeasti...Kiitoksia etukäteen!!!
Moro,jos et ole ajanut koskaan ja millään motolla,niin Rocketti ei ole se ekapyörä sulle *
Muuten Rocketista ja vajaasta 50tkm kokemuksesta voin suositella *
Olen kiertänyt kohta kaikki euroopan maat monenlaisten kavereiden ja pyörien kanssa ilman minkäänlaisia merkkikohtaisia ja malliin kohdistuvia ongelmia *
Älä herran nimessä mene ostamaan jotain "välimallia" ennen kuin Rakettiin siirtyisit,se olisi suurin virhe.
Rockettiin kannataa siirtyä heti kun siltä tuntuu *vaihtoehtoja ei ole *
![]()
"Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
Älä helvetissä osta Rocketia, vielä! Se on hieno pyörä, mutta kauhee massa ja vielä kauheempi vääntö, kysyy ymmärrystä, kokemusta.
Kun itse koeajoin pyörän, olin hivenen hermostunut metallisista kaivonkansista, jne, ku oli satanut. Muuten fiilis oli hieno, mutta paljon, paljon keveämmästä massasta kannattanee aloittaa![]()
... jotain piti muistaa
Nuo samat tunnelmat olivat itselläkin,mutta kun peliin tutustuu tarkemmin,niin yhteinen sävel löytyy *(seku @ Marras. 14 2007,19:45) kirjoitti
Menee sinne minne käskee ja haluttua vauhtia *
"Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
Kyllähän minä vähän mietin kun kirjoitin viestiä että rocketti on liian
hevy meikäläiselle ,mutta piti kuitenkin saada muita mielipiteitä...Kiitos niistä!!!!!
Tässähän pitää jatkaa etsimistä...ehkä bonneville,speedmaster...![]()
hieman samaa mieltä, en suurentele jos sanon EI eka mopo,
voi mennä sormi suuhun äkki tilanteessa.
mut toisaalta maltilla ennakoivan ajon kursilla, ja maltilla, ja harjoittelemalla hidas ajoa, ja maltilla ja mutkilla ja maltilla
niin oppihaan alokaskin ajamaan panssarivaunua
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Ensin kannattaa opetella viemään sitä pyörää, siihen kannattaa hankkia joku pysty hyvä tottelevat ja kohtuu tehokas peli. Esim. joku zeta kawa, gsr suzuki, hondan hornetti tai joku muu tällainen, ihan vaan vaikka yhdeksi kesäksi. Sitä kun rääkkää liikenteessä ja radalla niin siinä saa semmoisen "näin sen pitäisi mennä" fiiliksen jo päälle. Sitten vaan isompia pelejä alle. Ekana pyöränä ei kannata hankkia customia jos vaan jalat ylttää muidenkin päältä maahan, niillä kun ei opi ajamaan ja viemään sitä pyörää.
Onkos triumphin speed triple tuttu peli? Se on sellainen kanssa hyvin vietävissä oleva peli jossa on tehoja ja ominaisuuksia vaikka mihin.
Moro!!
Täytyy mennä katoo putikiin katoo sitä triplee...
Tekee hirveästi mieli jonkinlaista customia...mieluiten trumpaa..
Vielä isot kiitokset kaikkista vastauksista...
Jos kerran customia tekee mieli niin hommaa semmoinen. Speedmasterilla tai Americalla saat ihan hyvät harjoitukset ennen rakettiin kahvoihin astumista.![]()
Mun mielestä voit ostaa kyllä roketin! Ainut ongelma on paino mutta sen oppii nopeasti harjottelemalla hidasta ajoa ja tekemällä tiukkoja jarrutuksia ennen ensimmäistä oikeaa tilannetta. Tehoista kyllä en olisi huolissaan. 20v Kaveri osti ensimmäiseksi pyöräksi 1000 gsxr:än (180hv/175kg) ja hyvin meni eka kesä...toi oin kumminkin aika lepponen siihen verrattunaOn Tod.näk semmmonen peli sitten mitä ei tulisi ihan kohta vaihdettua että senkin puolesta kerralla kunnon mopo alle.
Ai 180hv/175kg??Aikamoinen eka pyörä!!!Mutta kävin paikallisessa trumpaputiikissa (taas)vähän ihailemassa ja tutkimassa...tulin siihen lopputulokseen että america (-08vm) voisi olla se järkivaihtoehto ensi kesäksi ja katsotaan sitten se rocketti sitä seuraavan kesään ....Huomasin että näihin pyöriin löytyy vaikka mitä tillbehöriä...mikä on tosi loistava juttu!!
Olen ehdottomasti samaa mieltä että älä osta Rockettia ensimmäiseksi pyöräksi. Perusteet samat kuin muillakin.
Rocketti hieno pyörä, mutta vasta kun on kokemusta.![]()