Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 71:een 71:sta
  1. #61
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Samaa firmaa olen käyttänyt jo vuositolkulla moottoripyöriin, ruohonleikkuriin ja mönkijään, kun osatarpeita on ollut. Käytännössä kaikki osat ovat aina saatavilla hyllyssä, ja vastaukset sposti kysymyksiin todella nopeita. Kymppi plussa- arvosana jokaiselle tekemälleni tilaukselle.
    Mekin keväällä tarvittiin isännän pyörään muuan tiivistettä, josta laitoinkin kyselyn Lingsille. Vastaus tuli kyllä todella nopeasti. Tämän jälkeen laitettiin tilaus sisään kyseisestä osasta ja sekin hoitui hienosti. Toimitusaika, hinta ja tavara oli sitä mitä luvattiinkin. Eli yhden tilauksen kokemuksella uskallan kokeilla toistekin.
    Ja tosiaan duunikaveri on kuulemma tilaillut useasti omaan Hondaansa tuolta osia ja on hyvin tyytyväinen. Itse asiassa hänen suositusten perusteella tuota firmaa kokeiltiinkin
    Ja pienet lapset taputtivat suuuuria karvaisia käsiään...
    Triumph Speed Four -04, Racing yellow
    Alfa 164 3.0 V6 QV
  2. #62
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Samaa firmaa olen käyttänyt jo vuositolkulla moottoripyöriin, ruohonleikkuriin ja mönkijään, kun osatarpeita on ollut. Käytännössä kaikki osat ovat aina saatavilla hyllyssä, ja vastaukset sposti kysymyksiin todella nopeita. Kymppi plussa- arvosana jokaiselle tekemälleni tilaukselle.
    Olisi ollut tarvetta lumilingon varaosille, mutta tuolta ei lingon osia taida löytyä.. Hondan lumilingon varaosahinnat ovat Suomessa täysin käsittämättömiä
    Mites noi hinnat muuten, verrattuna kotimaan Hondaosiin?
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  3. #63
    Oliko tämä firma mukana TM :n huoltotestissä taannoin? Taitaa olla vuosi pari aikaa testistä. Missä kannattaa hoitaa KTM :n huollot pääkaupunkiseudella?
    Tomi
  4. #64
    Lainaa TomiV kirjoitti Katso viesti
    Missä kannattaa hoitaa KTM :n huollot pääkaupunkiseudella?
    Soitappas tänne.

    BW muuten ohjasi minut tuonne itse.... no se tais olla parasta mitä bw tehny vähään aikaan.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  5. #65
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Olisi ollut tarvetta lumilingon varaosille, mutta tuolta ei lingon osia taida löytyä.. Hondan lumilingon varaosahinnat ovat Suomessa täysin käsittämättömiä
    Mites noi hinnat muuten, verrattuna kotimaan Hondaosiin?

    Kannattaa kysyä linkoon spostilla osia. Ota kuva lingon tyyppikilvestä ja lähetä se heille ja kysy onko osia saatavana.
    Juuri osien hintojen/saatavuuden/asiakaspalvelun vuoksi rupesin ostamaan osat tuolta.
    Honda ajoleikkuriin olivat ihan kulutusosat (öljynsuodattimet yms) aivan järkyttävän hintaisia kotimaan maahantuoja Brandtin kautta. Briteistä tilaamalla hinnat olivat kymmeniä prosentteja edullisemmat. Ja kun leikkuriin tilasin osia tuolta, samaan tilauseen otin krossipyörän, mönkkärin ja katupyörän huolto-osat aina mukaan. Maksu PayPalilla, ja osat tuotiin kotiin.
    .
  6. #66
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Olisi ollut tarvetta lumilingon varaosille, mutta tuolta ei lingon osia taida löytyä.. Hondan lumilingon varaosahinnat ovat Suomessa täysin käsittämättömiä
    Oisko ihan puhdasta mutua, mutta Hondan lumilinkoja näkee useammin yrityksillä kuin yksityisillä, jolloin ne varaosanhinnat ei näyttele niin tärkeää osaa kuin yksityiskaupassa ja pitäähän firmoille saada antaa hyvät alennukset...
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  7. #67
    Palvelujen suhteen tahtoo olla usein kaksijakoinen ongelma.
    Jako menee selkeiden "perushommien" ja "lisäarvoasioiden" välissä.
    Ei juuri ole väliä, puhutaanko yleisestä asiakaskokemuksesta, vai
    esim. huoltoihin liittyvistä, selkeästi määritellyistä tehtävistä.

    Perusasiat tulisi toki olla molemmissa kohdillaan. Siitä ei päästä mihinkään.
    Esim. jos huollon puolella jää selkeitä, selkeästi määriteltyjä asioita hoitamatta, homma
    on kintuilla molemmin puolin tiskiä.... sen materiaalista riippumatta.

    Varsin usein on sitten tilanne niinkin, että asiakkaan puolella "lisäarvo-odotukset"
    eivät ole välttämättä ihan realistisella tasolla.
    Tämä ilmenee hyvin tälläkin foorumilla käydyissä jorinoissa, varsinkin "yhden miehen putiikkien"
    realiteetteihin liittyen .
    Hätäisimmän jo pomppaavat suorin tein johtamaan jonkun businesta ja sen kehittämistä .

    Eli valitettavan usein ja paljon menee poroa nenään siitä että asiakkaalla ei pysy puurot ja vellit
    omilla lautasillaan. "Odotukset ja mielikuvat" eivät kohtaa väistämättömien realiteettien kanssa.
    Tuossa on sitten mukava heittäytyä asiakkaan housuissa diletantiksi ja unohtaa väistämätön.....
    että on "ostajallakin joku vastuu ostamisessaan".

    Siinä kohtaa kaikki on sitten helposti päin muuten niin mukavaa "viirussa piilottelevaa keksintöä".
    Tarinat kertovat, että joillain Taikkureissaajilla nämä odotukset ja todellisuus eivät oikein ole kohdanneet.
    Ei siitäkään huolimatta, että kakkonen olis muutoin aina välillä ykkönen .
    Ei ole elämä selkeää eikä yksinkertaista, eikä varsinkaan kun odotukset ja todellisuus eivät kohtaa.

    Niin....

    Jos perusasiat edes eivät ole kohdillaan, tuleehan siinä petetty ja pettynyt olo.
    Näiden on oltava kohdillaan.
    Ykkönen on se perusasia.... kakkonen on optio

    Näiden sakatessa on kovakin kritiikki perusteltua ja paikallaan.

    Hmm.... Voisihan varsinaisen asian (palvelu) esittää havainnollisesti myös kaljapullojen avulla
    Opintojen aikana tuo tapa avasi usein hyvinkin komplisoituja kokonaisuuksia kaikille,
    selkeällä ja yksinkertaisella tavalla.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  8. #68
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Oisko ihan puhdasta mutua, mutta Hondan lumilinkoja näkee useammin yrityksillä kuin yksityisillä, jolloin ne varaosanhinnat ei näyttele niin tärkeää osaa kuin yksityiskaupassa ja pitäähän firmoille saada antaa hyvät alennukset...
    Tottahan tuo ja arvokkaita ovat Hondan lingotkin. Omani ostin kolmisen vuotta vanhana (tori.fi) ja kovan tinkimisen jälkeenkin sain maksaa siitä silti 1800 €. Uuden vastaavan sähkökäynnisteisen, hydrostaattisella vedolla varustetun telamallin hinta on n. 4300 €.
    Järkeä, vai ei, hakkaa ainakin tehoissa halpislingot mennen tullen. Myös odotettavissa oleva käyttöikä on moninkertainen kiinanvehkeisiin verrattuna. Edellisessä paritaloyhtiössämme on tietääkseni edelleen käytössä Hondan telalinko vuosimallia 1990.
    Toinen syöttökierukka on vaan saanut kipeää ja sen olisin uusinut, myös vaimentimen lämpösuoja puuttuu. En enää tarkkaan muista, mutta olisivat maksaneet jotain 500 € yhteensä Kierukkaa yritin oikaista paikoillaan, mutta entiselleen en sitä saanut. Nyt oliskin oikeastaan aikaa irrottaa tuo kierukka, voisi oikaisukin onnistua paremmin..
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  9. #69
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Myös odotettavissa oleva käyttöikä on moninkertainen kiinanvehkeisiin verrattuna. Edellisessä paritaloyhtiössämme on tietääkseni edelleen käytössä Hondan telalinko vuosimallia 1990.
    Toinen syöttökierukka on vaan saanut kipeää ja sen olisin uusinut, myös vaimentimen lämpösuoja puuttuu. En enää tarkkaan muista, mutta olisivat maksaneet jotain 500 € yhteensä Kierukkaa yritin oikaista paikoillaan, mutta entiselleen en sitä saanut. Nyt oliskin oikeastaan aikaa irrottaa tuo kierukka, voisi oikaisukin onnistua paremmin..
    Itsellä Honda HS50 vuodelta ehkä 1981, uutena ostin. Joka talvi tehty lumityöt siitä asti. Toki linkopesää pitänyt hitsailla ja oikoa kierukkaa mutta perusrakenne vielä ihan kunnossa ja varmasti toimii. Ei ollut huono ostos aikoinaan.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://picasaweb.google.fi/sefotec1200
    http://www.sefotec.fi
  10. #70
    Lainaa TLi kirjoitti Katso viesti
    Kävin tänään paikalla, yleensä on saanut ihan rauhassa katsella niin uusia kuin vaihtopyöriäkin vahingossakaan kukaan ei ole tervehtinyt saati kysellyt että voisivatko auttaa. Tänään ihan eri tilanne, parikin myyjää kyseli että voisivatko auttaa, hyvä näin toivottavasti tilanne säilyy.
    Eilen kauden toinen käynti liikkeessä. Taas parikin ihmistä tervehti heti kun menimme liikkeeseen, kevään hyvä syke tältä osin säilynyt. Käynnin aiheena oli paremmalle puoliskolle nahkatakki- ja housut. Varustemyynnissä kaveri veti pisteet kotiin, palvelu oli äärimmäisen hyvää. Takki lähti mukaan, housut tulevat sovitettavaksi ensi viikolla. Hinnatkin sorvautuivat sellaisiksi että keskemmältä Eurooppaa tilaaminen ei olisi hyödyttänyt mitään.

    Samalla asialla aloitettiin kierros Espoosta ja jatkettiin Vantaalle käyden yhteensä neljässä liikkeessä, hyvää palvelua saatiin kaikista liikkeistä BW oli ainoa joka tarjosi sovituskappaleen tilaamiseen mahdollisuutta. Samaa Halvarssonia oli muuallakin myynnissä.
    XV1900A, XL600V exät XT1200Z, Moto Guzzi California EV, VL800, R1200GS, XL1000V, GSF1250SA, DL650, CBF600S,XL650V, ZR-7, XJ600S
  11.  
  12. #71
    Ruusuja täältä Bikeworldin Vantaan pisteeseen

    Takanen yllättäin ihan loppu (miten se pääseekin vielä yllättämään).
    Ilman ajanvarausta menin kysymään onnistuisiko, niin kuinka ollakaan tunnin päästä oli uusi takanen alla ja tyytyväinen asiakas, vieläpä ihan kohtuuhintaan.
    Vaikka varauskirja olikin viikoksi eteenpäin täynnä, niin välihommana saatiin hoidettua.

    Kiitoksia!
    1290SDR
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123