Tulokset 1:stä 24:een 24:sta
    eipä tullu mieleen kun otin z750s:stä takaräystään pois ja laitoin pelkän kilpitelineen ja rekkarin tilalle , minivilkkuineen; nyt kurakelillä rapa lentää takapenkille ja kuskin selkään. pitääkö laittaa räystäs takaisin... kikkavitosia kiitos! vai tuliko tästä vain kuivien kelien pyörä...
    Senior Highway Bomber

Ride Loud - Ride Proud

Kawasaki z750s -05
    kilven alle sopivan kokonen läpinäkyvä pleksi. Vähentää huomattavasti roiskumista.
    joo se on nämä ulkonäköseikat ongelmallisia, ensin ulkonäkösyistä lyhennetään perää, ja sitten kävellään selkä ravassa ja takapuoli sen näköisenä että olis tullut kurat housuun. Kelle sitten mikin on ulkonäköhommista tärkeämpää
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Laitetaan se räystäs takasi Helpottaa kummasti
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Kyllä Jaketti tuo triple ainakin roiskii melko paljon, vaikka perä on vakiokuosissa. Reppu on litimärkä ku pikku pätkän motaria ajelee töistä tullessa...
    Lainaa (kepestologi @ Marras. 10 2007,10:38) kirjoitti
    Kyllä Jaketti tuo triple ainakin roiskii melko paljon, vaikka perä on vakiokuosissa. Reppu on litimärkä ku pikku pätkän motaria ajelee töistä tullessa...
    Niin se Triple roiskii...mä tein ohuesta alumiinipellistä pienen kolmionmallisen...kuinkas ollakaan triplenmallisen...pellin siihen kilven alle vaakatasoon. Sivuilta se ei edes oikeastaan näy ja kuran lento väheni vähintään 43,57% suurinpiirtein.

Siis todella paljon.
    en mää väittänytkään että triple ei roiskis. noin niinkuin yleensä
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Hommaat asiallisen huggerin ja homma hoidossa siististi.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Lainaa (rammus @ Marras. 12 2007,14:57) kirjoitti
    Mun ymmärtääkseni harva huggeri ylettää taakse niin kauas, että se estäisi kuran nousemista selkään. Alipaine vetää renkaan nostaman vesisuihkun kaukaakin selkään.
    Joo-o, jos otat peilit pois, et näe kunnolla taakse. Roiskeläpälläkin on joku oma tehtävänsä...
    Lainaa (Anttoo @ Marras. 12 2007,15:04) kirjoitti
    Mun ymmärtääkseni harva huggeri ylettää taakse niin kauas, että se estäisi kuran nousemista selkään. Alipaine vetää renkaan nostaman vesisuihkun kaukaakin selkään.
    En ymmärrä alipaineista mitään, mutta käyttökokemus kertoo että ilman huggeria on likaisempi selkä.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Lainaa (kepestologi @ Marras. 09 2007,23:36) kirjoitti
    kilven alle sopivan kokonen läpinäkyvä pleksi. Vähentää huomattavasti roiskumista.
    Siihen pleksiin sitten vielä lasinpyyhkijä, jotta se pysyy kirkkaana myös kurakelillä. *
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (rammus @ Marras. 12 2007,17:17) kirjoitti
    Lainaa (Anttoo @ Marras. 12 2007,15:04) kirjoitti
    En ymmärrä alipaineista mitään, mutta käyttökokemus kertoo että ilman huggeria on likaisempi selkä.
    Komp komp!

Omassa mopotissa tuo huggeri vähensi rapaamista huomattavasti, ehkä tuli takaiskarillekin lisää elinikää.. Myös etulokarin jatke on. Pyörän pesutarve vähenee noilla virityksillä puoleen entisestä..

Profiilin kuvassa näkyy jotenkuten, ei mielestäni hirveesti rumenna?!

- T -
    The Lakkivaari

Yamaha ei pamaha

Helpoin tapa ois tinkiä ulkonäöstä niin pysyis rotsi puhtaana.

Hommaa misu kyytille kurakeleillä
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Lainaa (Tuppervaari @ Marras. 17 2007,17:51) kirjoitti

Eikai sillon parane ulkonäöstä tinkiä... siis jos misua koittaa saada takapenkille... Saati misun ulkonäöstä ... Ei mitään tinkimisen varaa
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Kyllähän se niin on, että siitä rattaan uloimmalta kohtaa, nousee rapasuihku suoraan ylös...parin metrin korkeuteen ja sataa kuskin niskaan.Pyörä kuin pyörä ;)
    Siis, jollei siinä ole jonkinlaista lokasuojan viritelmää...huggerist en osaa sanoa mitään ;)
    Nimimerkilläerässäajaneena ;)
    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
    Lainaa (TeeVee @ Marras. 17 2007,18:48) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Marras. 17 2007,17:51) kirjoitti

Eikai sillon parane ulkonäöstä tinkiä... siis jos misua koittaa saada takapenkille... Saati misun ulkonäöstä ... Ei mitään tinkimisen varaa
    Ja mitä karskimman kokoisen muijan hankit sikaosastolle istumaan, sitä paremmin se kurat blokkaa kuskin rotsilta Joku 185cm/150kg-kaliiberin muija peittää jo ihan mukavasti (en oo tosin ite koskaan kokeillu, mut arvelisin..)
    Ninja forever, man!
    kaks kautta oon ajanu ilman etulokaria, seuraava kausi menee varmasti ilman sitä ja lisäksi takalokasuoja tulee lyhenemään huomattavasti. kaikki tulee päälle mitä tieltä löytyy. tietoinen valinta varustelun suhteen. ulkonäkö ennenkaikkea, kuskin (mun) ulkonäöllä ei niin ole väliä.

niin, enhän mä käytä edes umpikypärää.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
    Lainaa (JaZZo @ Marras. 21 2007,14:44) kirjoitti
    kaks kautta oon ajanu ilman etulokaria, seuraava kausi menee varmasti ilman sitä ja lisäksi takalokasuoja tulee lyhenemään huomattavasti. kaikki tulee päälle mitä tieltä löytyy. tietoinen valinta varustelun suhteen. ulkonäkö ennenkaikkea, kuskin (mun) ulkonäöllä ei niin ole väliä.

niin, enhän mä käytä edes umpikypärää. *
    Joo, mutta sä ootkin hooreee miäs. Niil on eri meininki

liv ty rait rait ty liv.

m 72 projekti
    Lainaa (rammus @ Marras. 21 2007,15:07) kirjoitti

niin, enhän mä käytä edes umpikypärää.
    Joo, mutta sä ootkin hooreee miäs. Niil on eri meininki

liv ty rait rait ty liv.
    sama se on meininki vaikka olisin riumppimies...

ai kustomaiz evri vehikle til ai dai
    Tyyli ennen tarkoitusta.
    Lainaa (JaZZo @ Marras. 21 2007,15:14) kirjoitti
    Lainaa (rammus @ Marras. 21 2007,15:07) kirjoitti

niin, enhän mä käytä edes umpikypärää. *
    Joo, mutta sä ootkin hooreee miäs. Niil on eri meininki *

liv ty rait rait ty liv.
    sama se on meininki vaikka olisin riumppimies... *

ai kustomaiz evri vehikle til ai dai
    Älä ny helvetissä ääneen huutele rumpan laittamisista. Sulla menee maine

m 72 projekti
    Lainaa (rammus @ Marras. 21 2007,15:27) kirjoitti
    Älä ny helvetissä ääneen huutele rumpan laittamisista. Sulla menee maine
    mikä v*tun maine?

eivaan ei oo vielä pyörää ollu joka ei ois modailuilta säästyny. ainakin Thruxtoni kiinnostais sikäli, mutta kyllä tallissa räikkä huutaa jos sellasen jonainpäivänä laitan. ihan ekana se takalokari sieltä penkinalta talteen..
    Tyyli ennen tarkoitusta.
    Lainaa (JaZZo @ Marras. 21 2007,15:34) kirjoitti
    Lainaa (rammus @ Marras. 21 2007,15:27) kirjoitti
    Älä ny helvetissä ääneen huutele rumpan laittamisista. Sulla menee maine *
    mikä v*tun maine? *

eivaan ei oo vielä pyörää ollu joka ei ois modailuilta säästyny. ainakin Thruxtoni kiinnostais sikäli, mutta kyllä tallissa räikkä huutaa *jos sellasen jonainpäivänä laitan. ihan ekana se takalokari sieltä penkinalta talteen.. *
    Eikös teillä hooree miehillä ole vain ja ainoastaan yksi jota ei vaihdeta ja sooon hd. Muilla ajamisesta voidaan tuomita luopiona ikuiseen häpeä paaluun ja pilkka puuhun.

m 72 projekti
  24.  
    Lainaa (rammus @ Marras. 21 2007,16:21) kirjoitti
    Eikös teillä hooree miehillä ole vain ja ainoastaan yksi jota ei vaihdeta ja sooon hd. Muilla ajamisesta voidaan tuomita luopiona ikuiseen häpeä paaluun ja pilkka puuhun.
    voi se joillain olla noinkin. mä vaan ajan sillä millä ite tykkään ja mihin raha ja luovuus riittää. sehän se on sitä parasta kapinaa kun ei muiden mielipiteistä välitä.
    Tyyli ennen tarkoitusta.